$
פרסום ושיווק

סמנכ"ל המכירות פורש, והשינוי הארגוני ב-yes יוצא לדרך

גלעד יתח עוזב אחרי 11 שנים בחברה. במקביל, תבצע החברה שינוי ארגוני, במסגרתו תוכפף חטיבת המכירות תחת חטיבת הלקוחות. זאת בכדי לאפשר ללקוח לקבל חווית שירות הוליסטית ורציפה, לדברי החברה

אביב גוטר 12:4516.01.18

ההתייעלות ב-yes יוצאת לדרך: גלעד יתח, סמנכ"ל המכירות ב-yes, הודיע על פרישתו לאחר 11 שנים בחברת הלוויין. במקביל, תבצע החברה שינוי ארגוני, במסגרתו תוכפף חטיבת המכירות תחת חטיבת הלקוחות. לדברי החברה, בכדי לאפשר ללקוח לקבל חווית שירות הוליסטית ורציפה, יאוחדו כל היחידות הנמצאות בממשק ישיר מול הלקוח. מי שינהל את הפעילות הוא סמנכ"ל חטיבת הלקוחות יוני קופרמן.

 

יתח החל את תפקידו בחברה כמנהל מחלקת המכירות ולאחר ארבע שנים מונה לסמנכ"ל המכירות של החברה. יתח היה ממקימי ומובילי ערוץ המכירות הדיגיטלי בחברה.

 

גלעד יתח, סמנכ"ל המכירות הפורש גלעד יתח, סמנכ"ל המכירות הפורש צילום: רמי זרנגר

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", החברה צפויה ב-2018 ליישם תוכנית התייעלות כלכלית הכוללת קיצוצים בעלויות התוכן ובגזרת כוח האדם. ההחלטה על ההתייעלות התקבלה על רקע התחרות העזה בשוק הטלוויזיה הרב־ערוצית שהביאה לכך שחברת הלוויין של בזק איבדה לקוחות רבים והפסידה מאות מיליוני שקלים. בשבוע שעבר הודיעה yes על שינוי המודל העסקי והורדת מחירים חדה. החברה נפרדה מהתמחור לפי חבילה ומציעה כעת את כל התכנים במחיר של 199 שקל בחודש. שינוי זה מתווסף למיזם השידורים על גבי האינטרנט שהשיקה החברה בנובמבר האחרון, StingTV, במסגרתו יכול לקוח לרכוש חבילות תכנים לפי בחירה החל מ־29 שקל לחודש.

 

נכון לסוף הרבעון השלישי של 2017, לחברה 597 אלף לקוחות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x