מיי סייז מככבת בבורסה - מדווחת על "פגישות מועילות" עם לקוחות
מניית החברה המפתחת אפליקציית מדידות לצורך רכישת בגדים זינקה ביותר מ-200% מתחילת השנה - מיי סייז מדווחת הבוקר על עניין מצד קמעונאיות גדולות לאחר תערוכה מוצלחת בלאס וגאס
מנייתמיי סייז מסתמנת ככוכבת של פתיחת שנת 2018 - עם זינוק של כמעט 230% מתחילת השנה. לחלקו הגדול של הזינוק אין הסבר ברור, אך הבוקר זוכה המניה לדחיפה מדיווח חיובי שמוציאה מיי סייז לבורסה. החברה המפתחת אפליקציה לאיסוף נתוני מידות של בני אדם (לצורך התאמת פרטי ביגוד מחנויות אונליין) מדווחת על פרגון מצד לקוחות פוטנציאליים שעשוי להתבטא בהזמנות עתידיות.
- פרשת ההסכם שלא היה: דואר ישראל מנתק כל קשר עם מיי סייז
- מיי סייז מתעכבת בפרסום הדו"חות
- תעלומת מיי סייז: מגייסת לפי דולר למניה - אף שבנאסד"ק מנייתה נסחרת ב-4 דולרים
מיי סייז דיווחה על "תגובות מצוינות" לטכנולוגיה שלה, הנקראת מיי סייז איי.דיי (ID ת.ז) המוצגת בתערוכת CES שנסתיימה אמש בלאס וגאס - המיועדת לשמר את המידות שלך לשימוש עתידי באפליקציות הזמנת משלוחי בגדים. בדיווח נאמר כי "היו לנו פגישות ודיונים מועילים ביותר עם כמה מהקמעונאיות המובילות בעולם ואנו מקווים להמשיך ולהיות בקשר עם לקוחות פוטנציאליים".
קופה של 14 אלף דולר בלבד
מיי סייז הפכה לחברה ציבורית בתחילת 2014 כאשר פעילותה מוזגה לתוך השלד הבורסאי נולדצ'טרי ונצ'רס. התחזיות של מיי סייז שאפתניות במיוחד: בעלי המיזם העריכו כי הוא יתפוס נתח שוק של 2% מרכישות האופנה המקוונות בארה"ב שמגלגל מיליארדי דולרים, כבר בתום שלב החדירה.
לפי עבודה של BDO שפורסמה בעבר למשקיעים, מיי סייז היתה אמורה להגיע למכירות של מיליארד דולר כבר ב־2016. בפועל, נכון להיום לחברה אין הכנסות והיא סיימה את ינואר־ספטמבר של 2017 עם הפסד של 3.5 מיליון דולר.
שושנה זיגדון (15.74%) היא המחזיקה הגדולה ביותר במניות החברה, המנכ"ל רונן לוזון מחזיק כ-10% מהמניות וישראל לוי ב-8.7%. מרבית המניות מחזקות על ידי הציבור. את הרבעון השלישי של 2017 סיימה מיי סייז עם קופת מזומנים של 14 אלף דולר בלבד.
לפני כשלושה שבועות, ב-20 בדצמבר, גייסה מיי סייז 2.5 מיליון דולר בהנפקת 3.8 מיליון מניות (במחיר של 65 סנט) ו-2.8 מיליון אופציות (למימוש במחיר של 85 סנט). היום פרסמה החברה הנסחרת לפי שווי של 42 מיליון דולר תשקיף מדף פתוח, לגיוס של עד 50 מיליון דולר, התקף לשלוש השנים הקרובות.
בשיחה עם החברה נמסר כי "שוק הלבשה באינטרנט מוערך ביותרמ -72 מיליארד דולר בארה"ב בלבד, 70% מהחזרות הלבשה קשורות למידות, ואילו 32% מהקונים לא רוכשים אופנה באינטרנט בגלל חוסר ודאות סביב לגדול פריט הלבוש שיגיע. אנו מעריכים כי ההתקדמות הטכנולוגית של החברה היא הסיבה לזינוק במניה".