$
פרויקטים

מי הסטרטאפים שהצליחו לעצור את השתלטות הזומבים על האנושות באירוע של בזק בינלאומי?

אירוע חדר הבריחה הטכנולוגי השנתי של בזק בינלאומי לסטארט-אפים התקיים ביום רביעי, 27 בדצמבר והצליח למשוך אליו כ-200 סטרטאפיסטים. אסף אביב סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי:"אנו רואים בכך מהלך אסטרטגי חשוב, ושמחים על האפשרות לשלב בין היכולת לסייע לסטארט-אפים ישראלים, לצד ההזדמנות להציע ללקוחותינו מוצרים מעולים, שמקורם בפיתוח טכנולוגי כחול לבן"

בשיתוף בזק בינלאומי 09:3002.01.18

 


 

ביום רביעי, 27 בדצמבר התכנסו מיטב המוחות של חברות הזנק בישראל בכנס הסטארט-אפים השנתי של בזק בינלאומי, שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

זו השנה השנייה שבזק בינלאומי עורכת עבור הסטארט-אפים אירוע ייחודי בסגנון חדר בריחה - המצריך ידע וניסיון טכנולוגיים, לצד חשיבה יצירתית.

 

סיפור המסגרת של האירוע שהתקיים השנה תחת הכותרת The Pill: סטארט-אפ פיתח גלולה המבטיחה חיי נצח בשם Zombaktin. אלא שזו, התברר, הופכת אנשים לזומבים.

משתתפי התחרות התבקשו לעצור את התפשטות הגלולה והמקומות הראשונים אף זכו בפרסים.

האירוע הצליח למשוך אליו כ-200 סטארט-אפיסטים, ד"ר יוסי ורדי קפץ לביקור ואף לקח חלק פעיל באירוע. בין המשתתפים היו החברות fiverr, moovit ו- Optibus שאף זכו במקום הראשון.

 

"כמו בכל שנה, הכנס השנתי של בזק בינלאומי מדגיש את רמת הטכנולוגיה של סצנת הסטארט-אפים הישראלית, כמו גם את היצירתיות שלה", אומרת רוני קאופמן, מנהלת האסטרטגיה והחדשנות בבזק בינלאומי. זאת, כחלק משיתוף פעולה נרחב של החברה עם חברות הזנק רבות בישראל. כך למשל, ב-2016 השיקה בזק בינלאומי את BI Labs – פלטפורמה המושתתת על תשתיות החברה ומאפשרת לסטארט-אפים להשתמש בה לצורכי מחקר ופיתוח, וכן ליהנות ממנטורינג בתחומי האינטרנט והתקשורת". שני הצדדים נהנים משיתוף הפעולה, ובזק כבר החלה לשווק כמה וכמה מוצרים של סטארט-אפים מקומיים. כך למשל Fixit שפותח עם הסטארט-אפ Fixico ומאפשר לבצע פעולות תחזוקה במחשב האישי מרחוק; וכןCyberLog, שפותח עם הסטארט-אפ LogDog ומאפשר לגולשים לקבל התראה על פריצה לפרופיל שלהם ברשת חברתית או לחשבון הג'ימייל שלהם".

 

"אנחנו גאים בכך שבעזרת העבודה הצמודה עם קהילת הסטארט-אפים הישראלית, אנו מציעים ללקוחותינו מוצרים חדשניים ומובילים פרי עבודתם של מיטב המפתחים בישראל. גם הסטארט-אפים נהנים מההזדמנות לזכות בגישה לקהל הרחב, על ידי שילוב המוצרים שלהם בשירותים של בזק בינלאומי ובאפשרות לראות כיצד המוצר שלהם הופך מחלום למציאות", אומרת קאופמן.

 

לדברי אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, אחת מהמטרות המוצהרות של הכנס גם השנה, הוא ליצור שיתופי פעולה חדשים עם חברות הזנק מקומיות. "אנו מצפים לפגוש בכנס חברות סטארט-אפ נוספות, ולהגדיל את מספר שיתופי הפעולה שלנו עם החברות הישראליות. אנו רואים בכך מהלך אסטרטגי חשוב, ושמחים על האפשרות לשלב בין היכולת לסייע לסטארט-אפים ישראלים, לצד ההזדמנות להציע ללקוחותינו מוצרים מעולים, שמקורם בפיתוח טכנולוגי כחול לבן".

 

מפתח המשימות הטכנולוגיות: עופר לשם

בטל שלח
    לכל התגובות
    x