מי המרוויח הגדול?
כלכליסט מסתמן כראש חץ המוביל את הקטגוריה ומשאיר את המתחרים הרחק מאחור, גזרת האתרים הכלכליים מעולם לא הייתה ברורה ושקופה יותר
נתונים, סימילאר ווב:
כלכליסט
גלובס
דה מרקר
הצצה לטראפיק אתרי הכלכלה ,יוני 2017
גרסת ה- BETA מאפשרת הצצה לנתוני המשתמשים הייחודיים באתרי התוכן הכלכליים בישראל, המשמעות בפועל היא למי יש מספר משתמשים / גולשים גדול יותר, באיזה אתר השפעת הקמפיין תהיה רחבה ומשמעותית יותר ברמת הEye Balls.
אין ספק כי למפרסמים פרמטר זה הנו בעל משמעות ובעל חשיבות יתרה כאשר מדובר בסגמנט מובהק של קהל בעל הכנסה והשכלה מעל הממוצע.
ממוצע היוניקים החודשי לשלושת החודשים האחרונים :
- כלכליסט : 2.747 מיליון
- גלובס: 2.205 מיליון
- מרקר: 1.543 מיליון
לסיכום : במדד היוניקים
כלכליסט גדול מגלובס ב 25% וגדול מדה מרקר ב 78%
למידע נוסף>>