מרדוק לא לבד: גם ריצ'ארד ברנסון רוצה מגזין לאייפד
בעלי תאגיד הענק וירג'ין מתכוון להשיק בשבוע הבא מגזין דיגיטלי "מהפכני" לטאבלט. בכך הוא צפוי להתחרות ישירות מול תאגיד ניוז קורפ
לא הרבה ידוע על המגזין הצפוי של ברנסון, פרט לכך שביום שלישי תיערך בניו-יורק מסיבת עיתונאים, שבה ייחשף מוצר המכונה Project, שעוסק בתכני בידור, טיולים, עסקים, עיצוב ותרבות בינלאומית. לאחרונה הוזכר המיליארדר הבריטי כמי שעשוי להיכנס לתחום מפעילי הסלולר הווירטואלי בישראל.
לפי דיווח בעיתון הבריטי "גארדיאן", בווירג'ין מתייחסים למיזם החדש כאל "מגזין מולטימדיה מהפכני". עם זאת, בבלוג הטכנולוגיה Mashable העריכו שייתכן ולא מדובר במגזין לציבור הרחב, אלא בכזה המיועד לנוסעים בטיסות של חברות התעופה בבעלות וירג'ין.
השקת מגזין דיגיטלי לאייפד צפויה להכניס את ברנסון ווירג'ין לעימות ישיר עם המיליארדר רופרט מרדוק ותאגיד ניוז קורפ שבבעלותו. לפי דיווחים, בימים אלו עומל מרדוק על השקת מגזין בתשלום לאייפד בלבד, שמכונה The Daily. השקת המגזין צפויה להתרחש בדצמבר, והוא יתבסס על צוות של כ-100 עיתונאים. בסך הכול השקיעו מרדוק במגזין כ-30 מיליון דולר, לפי הערכות.