$
אינטרנט

גוגל משקיעה בסטארט-אפ שמרכז מבצעים מקומיים

עוד הוכחה שגוגל מחזקת נוכחות בשירותים מבוססי המיקום? זרוע ההשקעות שלה, גוגל וונצ'רז, השקיעה סכום לא ידוע ב-Signpost, שמאפשר למשתמשיו לדווח על מבצעים בשכונתם

יוסי גורביץ 11:0021.10.10

זרוע ההשקעות של גוגל, קרן ההון סיכון גוגל וונצ'רז, השקיעה לאחרונה סכום לא ידוע בסטארט-אפ האמריקני Signpost, שתחום העניין שלו הוא מבצעים מקומיים - כך דיווח אתמול (ד') טקראנץ'.

 

המהלך עשוי לחזק את ההערכות שלפיהן גוגל פונה לאחרונה יותר ויותר לתחום השירותים מבוססי

המיקום. הערכות אלה נובעות בין היתר מכך שאחת מבכירות החברה, מאריסה מאייר, שהיתה אחראית על תחום החיפוש - עברה לאחרונה לרכז את יוזמותיה של גוגל בתחום המקומי, ואף קודמה לוועדת התפעול המצומצמת שלה. גוגל וונצ'רז הוקמה בתחילת 2009, כאמצעי של גוגל לקדם סטארט-אפים שבהם היא מאמינה מבלי לרכוש אותם.

 

Signpost הוקם בסוף שנת 2009, וסיים לאחרונה סבב גיוס כספים שהניב לו כמיליון דולרים מחברת ההשקעות Spark. הוא מאפשר פרסום של "דילים" מקומיים שמציעים בתי עסק, ופועל בינתיים רק בארבע ערים בארצות הברית: ניו יורק, סאן פרנסיסקו, שיקאגו ובוסטון. עד לאחרונה נקרא האתר Postabon.

 

בניגוד לאתרים אחרים בתחום, שנשענים על בתי העסק עצמם כדי לקבל את המידע, סיינפוסט מאפשר לכל אדם לדווח על מבצע. אם משתמש ראה, למשל, שבית קפה מסוים בשכונתו מציע הנחות, הוא יכול לדווח עליהן, והמידע יתפרסם. בשלב זה, סיינפוסט אינו גומל למשתמשים על כך, אבל בטקראנץ' מעריכים כי הדבר עשוי להשתנות בעתיד. סיינפוסט מנסה להתבסס על כך שבערים גדולות עורכים בתי עסק אלפי מבצעים ביום, ועד כה לא היתה שיטה טובה לדווח עליהם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x