50 אלף אתרים כבר שילבו את כפתור ה-Like של פייסבוק
רק שבוע עבר מאז שפייסבוק השיקה כלים לאתרים חיצוניים המאפשרים לגולשים להגיב לתכנים בדומה לאינטראקציה ברשת החברתית עצמה, וכבר עשרות אלפי אתרים משתמשים בהם
בעלי האתרים אוהבים את פייסבוק: יותר מ-50 אלף אתרי אינטרנט החלו להשתמש בתשתיות החברתיות שהשיקה פייסבוק בכנס המפתחים שלה לפני שבוע, המאפשרים לגולשים להגיב לתכנים באתרים חיצוניים בצורה דומה לאינטראקציה המתבצעת ברשת החברתית עצמה, כולל סימון "Like" והוספת תגובות, כך דיווחה
בעת השקת התשתיות, היו לפייסבוק 75 שותפות למערכת, ובתוך ימים ספורים עשרות אלפי אתרים אחרים שילבו את התוספים, אשר נוסף ליכולות התגובה המיועדות לגולשים מאפשרות למפתחי האתרים לקבל מידע על מנויי הרשת החברתית ועל המידע הפומבי שהם מפרסמים בה. על פי בלוג הטכנולוגיה טקראנץ', קצב אימוץ התוספים עבר אפילו את תחזיותיו של מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, שהעריך כי יותר ממיליארד גולשים ייחשפו לתוספים באתרים שונים ב-24 השעות הראשונות להשקתם.
בעוד התוספים נותנים יכולות שימושיות לגולשים באתרים ולבעליהם, גורמי פרטיות ברשת מוטרדים מההשלכות של החיבור בין אתרי תוכן לבין פייסבוק, ובעיקר מהעובדה שבעלי אתרים יכולים לקבל מידע על זהות הגולשים אם הם מחוברים לפייסבוק, גם אם לא נתנו לכך אישור מפורש. הגדרות המשתמש בפייסבוק מאפשרות להביל את שיתוף המידע, אך יכולת זו אינה ברירת המחדל ונדרש מהגולשים לשנות את ההגדרות באופן יזום כדי להגביל את הנגישות למידע הפרטי שלהם.
התוספים החברתיים של פייסבוק לאתרים כוללים את כפתור ה-Like, חלון להצגת עדכוני פייסבוק האחרונים של חבריו של הגולש, מנוע המלצות לתכנים בתוך האתר המתבסס על העדפות החברים בפייסבוק, ויכולת להציג את תמונת הפרופיל של הגולשים באתר.