בקרוב בטוויטר: גרסה בתשלום לעסקים
ביז סטון, ממייסדי שירות המיקרו-בלוגינג, הודיע כי בקרוב יציע האתר גרסה ייעודית לחברות שתאפשר להן להתמקד בפרסום ולקבל נתונים על התנהגות הגולשים. עוד בתכנון: גרסאות טוויטר בשפות שונות
סטון אמר לאחרונה כי האתר יציע בקרוב לחברות גרסה מתקדמת של השירות, שמטרתה לאפשר להן למקסם את יכולת המכירה שלהן ברשת. בין השאר, יציע השירות
כמו כן אמר סטון כי בתוך כחודש צפויה החברה להשיק גרסאות של השירות בשפות שונות – בהן איטלקית, גרמנית, צרפתית וספרדית – כדי להגביר את החשיפה שלו מעבר לגבולות ארה"ב. יצוין כי לפני כחודש, השיק טוויטר גרסה המיועדת לטלפונים סלולריים ביפן, והגיע להסכם שיווק עם חברת סלולר הודית מובילה.
עד כה מומן טוויטר על ידי השקעות של קרנות הון סיכון, והכנסותיו זעומות, ובשלב זה הוא עדיין רחוק מרווחיות. בתחילת השנה אמרו מקורות המקורבים לטוויטר כי השירות העדיף להתמקד בצמיחה ופיתוח על חשבון רווחיות, מתוך הנחה שהרווחים יבואו עם המשתמשים. עד כה הושקעו בטוויטר כ-135 מיליון דולר. סטון התייחס לכך בעקיפין, ואמר ש"לא היינו מקבלים את הכסף אלמלא היה למשקיעים אמון בנו".