גוגל מגייסת אמנים לעיצוב הדפדפן כרום
השיקה גלריית ערכות נושא לכרום שעוצבו על ידי ציירים, יוצרים ומעצבים. בין היוצרים: האמנים הישראלים מיכל נגרין, יעקב אגם ולהקת אינפקטד מאשרום
ערכות הנושא כוללות עבודות של אמנים כגון ג'ף קונס האמריקאי, מותגי עיצוב ידועים כגון דולצ'ה וגבאנה ודונה קארן, ויוצרים אחרים, כגון במאי סרטי האימה ווס קרייבן (יוצר פרדי קרוגר), הזמרת מריה קארי ודי-ג'יי טייסטו. חלק מהערכות עוצבו בסגנון היצירות של המעצבים, בעוד חלק, כגון הערכות של מריה קארי או של יצרנית הרכב פורשה, עוצבו כמחווה למותג.
בין היוצרים שתרמו את עבודותיהם ואת שמם לפרויקט נמצאים גם כמה יוצרים ישראלים, בהם הצייר והאמן יעקב אגם, המעצבת מיכל נגרין והרכב המוזיקה האלקטרונית אינפקטד מאשרום. שלושת העיצובים שלהם מבוססים על הסגנון החזותי האופייני להם.
מאז השיקה גוגל את כרום בנובמבר 2008, השקיעה החברה מאמצים בהרחבת נתח השוק באמצעות פרסום, כולל הוספת לינק הורדה בעמוד החיפוש הראשי של החברה, אך למרות זאת הדפדפן מחזיק עדיין כ-3% מהשוק בלבד. גרסה 3 שהושקה לא מזמן הוסיפה תמיכה בערכות הנושא, אשר אמורות לפנות למשתמשים שאינם מאמצי-טכנולוגיה מוקדמים, ובנוסף הודיעה גוגל על שותפות עם סוני, אשר תשלב את כרום כדפדפן ברירת המחדל בסדרת מחשבי ואיו שלה. גוגל הודיעה כי בכוונתה להגיע לנתח שוק של 10% בתוך שנתיים.