$
פרסום ושיווק

בלעדי: מדיניות אפל לא תאפשר קמפיין ישראלי לאייפון

פלאפון ופרטנר ייאלצו להשתמש בקו הפרסומי של המכשיר בחו"ל: "כל אות בפרסומת תאושר על ידי החברה הבינלאומית"

מיטל זדה 07:0505.07.09

מועד השקת האייפון בישראל טרם פורסם. עם זאת, המדיניות של היצרנית אפל לא תאפשר לחברות הסלולר הישראליות להשיק את המכשיר באמצעות קמפיין ישראלי שיתאים לקו הפרסום הייחודי של כל אחת מהן.

 

ל"כלכליסט" נודע שבמסגרת המגבלות השיווקיות הרבות שמטילה אפל על החברות שמשווקות את האייפון, קיימת התייחסות ברורה גם לאופן פרסום המכשיר. אי לכך פלאפון ופרטנר ייאלצו להשתמש בקו הפרסומי של המכשיר בחו"ל.

 

גורם בשוק אמר ל"כלכליסט" כי "לשתי חברות הסלולר אין שום שליטה על המהלכים הפרסומיים. כל אות, ואפילו הפונט בפרסומות, יאושרו על ידי החברה הבינלאומית. יש ספר מותג והוא ברור מאוד לגבי מה מותר ומה אסור".

 

המגבלות יאלצו את פרטנר ופלאפון לקבל את החומרים הפרסומיים מחו"ל ורק להתאימם לשוק הישראלי. על פי המסתמן, משרד הפרסום אדלר חומסקי יטפל בקמפיין עבור חברת פלאפון, ואילו שלמור אבנון עמיחי יטפל בהשקת המכשיר עבור פרטנר. בפרטנר ובפלאפון סירבו להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x