פרטנר השיקה אתר תוכן, מציעה סרטים וסדרות לצפייה בתשלום
פרטנר חתמה על הסכמי תוכן עם חמשת האולפנים הגדולים בארה"ב ומציעה סרטים, סדרות ומוזיקה בתשלום. שישה בלוגים שולבו גם הם
חברת הסלולר פרטנר השיקה היום (ג') אתר תוכן וידיאו אשר מכניס את החברה לראשונה לעולם הבידור והטלוויזיה. האתר של פרטנר, מאפשר לראשונה בישראל רכישה של תוכני וידיאו ומוסיקה וצפייה בהם באמצעות המחשב האישי. לשם כך, חתמה פרטנר על הסכמי תוכן עם חמשת האולפנים הגדולים בארה"ב, כך
במקביל שילבה החברה באתר בלוגים פופולאריים, שהם למעשה התוכן היחיד אשר מיוצר בחסות החברה. דבורית שרגל, תכתוב על תקשורת בבלוג Velvet Underground, יאיר רוה יכתוב על קולנוע בבלוג סינמסקופ, עידו קינן יכתוב בלוג חדש בשם ממתקים, בועז כהן יכתוב בלוג בנושא מוזיקה בשם רעש, אביעד קדרון יכתוב על טלוויזיה בבלוג שלג.
מחיר סרט לצפייה באתר של פרטנר, אשר נקרא orange time, נע בין 9.9 שקלים לסרט בן כמה שנים, עד 14.9 שקלים לסרטים חדשים יחסית. מחיר פרק בסדרת טלוויזיה עומד על 4.9 שקלים. מחיר שיר להורדה הוא 5.9 שקלים. מחיר גישה בלתי מוגבלת לאתר המשחקים עומד על 19.9 שקלים.
האתר פונה ללקוחות כל החברות, אך עבור ללקוחות פרטנר דרך התשלום היא המהירה יותר, שכן הדבר נעשה באמצעות חשבון הסלולר. משתמשים שאינם לקוחות פרטנר יכולים לשלם על התכנים באמצעות כרטיס האשראי. פרטנר קושרת בין חבילות התוכן שהיא מוכרת בדור השלישי ובין התוכן באתר, כך שלקוח החברה אשר רוכש ממנה חבילת תוכן סלולרי, יוכל לנצלה גם באמצעות רכישת תוכן באתר.
עיקר תוכן הוידיאו שתציע פרטנר באתר הוא תוכן הוליוודי, הכולל בין השאר סרטים כמו: קללת הפנינה השחורה, הארי פוטר וחדר הסודות, טרילוגיית מטריקס, סיפורי נרניה-הנסיך כספיאן, מוצאים את נמו, אוצר לאומי, ביוולף, זהות כפולה, גלדיאטור, ואחרים. בין הסדרות ניתן למצוא את האוס, רוק 30, המשרד, בטלסטאר גלקטיקה, מונק ואפילו סדרות נוסטלגיה כגון A-TEAM ו-KNIGHT RIDER. חלק מסרטים וסדרות אלו מוצעים בעולם באמצעות שירותי ה-VOD של חברות הכבלים. בתחום התוכן המקומי מציע האתר סרטים של חברת ההפקות יונייטג קינג ובהם נודל, הסודות, אהבה קולומביאנית, אלכס חולה אהבה, הלהקה, סוף העולם שמאלה, ללכת על המים, מציצים.
בתחום המוזיקה תציע החברה שירים של אמנים ישראלים כדוגמת שירי מימון, רן דנקר ועילי בוטנר, שלמה ארצי, עידן רייכל. אמנים בינלאומיים כדוגמת קייטי פרי, ריהאנה, נלי, אייקון, אמינם, קניה ווסט, רד הוד צ'ילי פפרס, קולדפליי ואמנים וותיקים יותר כגון מדונה, דיוויד בואי, פיטר גבריאל, ניל יאנג, לד זפלין ועוד.
קמפיין הפרסום לאתר, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים, עלה אתמול למשך כשלושה שבועות בטלוויזיה, באינטרנט, במודעות ובפעילות בנקודות המכירה, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. הסרטון באורך של דקה, צולם בדרום אפריקה במשך 5 ימים.