בהשראת סדרת הלהיט של נטפליקס "משחק הדיונון": ג'וני ווקר משיק בקבוק חדש במהדורה מוגבלת
בהשראת סדרת הלהיט של נטפליקס "משחק הדיונון": ג'וני ווקר משיק בקבוק חדש במהדורה מוגבלת
ישראל נמנית עם קבוצה נבחרת של מדינות שנבחרו להשקת מהדורה מוגבלת של וויסקי ג'וני ווקר בלאק לייבל, בשיתוף פעולה מיוחד עם נטפליקס. המהדורה תושק בהשקה מוקדמת באפליקציית Wolt למשך שבוע, בטרם תגיע לנקודות המכירה ברחבי הארץ
"משחק הדיונון", הסדרה הקוריאנית ששברה את כל שיאי הצפייה העולמיים של נטפליקס והפכה לתופעה תרבותית חסרת תקדים, חוזרת לעונה חדשה ומסקרנת. לרגל ההשקה המצופה, נרקם שיתוף פעולה ייחודי בין מותג הוויסקי האייקוני לבין ענקית הסטרימינג, שמביא לעולם מהדורה מוגבלת ומסקרנת של ג'וני ווקר בלאק לייבל.
המהדורה המיוחדת מציעה לצרכנים חוויית ויסקי ייחודית בהשראת המשחק, תחת הסיסמה "Pick Your Player". כל בקבוק במהדורה נושא מספר אקראי בין 001 ל-456, בהשראת מספרי המתמודדים במשחק, כשהמספר נחשף רק ברגע הרכישה. הבקבוק עצמו מעוצב בסגנון הוויזואלי המזוהה של המשחק, כשדמותו המפורסמת של האיש הצועד של ג'וני ווקר זוכה למראה חדש ומרתק המשלב את הדמויות הבולטות מהסדרה. השילוב בין המספור הייחודי והעיצוב המיוחד הופך כל בקבוק לפריט אספנות מבוקש, בייחוד כאשר רק 20% מהבקבוקים במהדורה נושאים את המספר 456 - המספר של גיבור המשחק, סונג ג'י-הון.
ישראל נמנית עם קבוצה נבחרת של מדינות בהן תושק המהדורה המוגבלת, במהלך המשקף את ההערכה הרבה כלפי השוק הישראלי וצרכניו המתוחכמים, המגלים פתיחות והתלהבות למהלכים שיווקיים חדשניים ויצירתיים.
כיאה למהדורה מוגבלת, היא תושק תחילה במכירה מוקדמת ובלעדית באפליקציית Wolt, בטרם תגיע לנקודות המכירה ברחבי הארץ. המכירה המוקדמת תתקיים במשך חמישה ימים בלבד, כאשר הצרכנים יוכלו להזמין את הבקבוק במחיר של 180 ש"ח (כולל הטבת משלוח חינם) ישירות לביתם באמצעות האפליקציה.
אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!