סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

מגיע לעסק שלך לפרוח: קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב על פרסום ושיווק מדויק באינטרנט

טל הופמן ותומר לוינסקי, מנכ"לים משותפים לאוס מדיה ואינטראקטיב, מסבירים איך הקורונה שימשה כזרז למציאות דיגיטלית עסקית ואפשרה להמון עסקים לפרוח. גם העסק שלך יכול, עם פרסום ושיווק נכונים


קבוצת לאוס - שורת הרווח
(אולפן כלכליסט)

בעוד כמה שנים, כך אפשר להניח, היינו נמצאים כך או כך באותה מציאות דיגיטלית עסקית אותה אנו חווים כיום. אלא שבעקבות הקורונה, הכל קרה הרבה יותר מהר. המציאות שנכפתה עלינו וסגרה את כולנו בבתים שימשה כזרז להתנהלות האינטרנטית העסקית ואפשרה להמון עסקים להיחשף ללקוחות שעד אז לא ידעו על קיומם. מי שידעו לנצל את המצב ולהשתמש בכוחו של האינטרנט לטובתם, הצליחו להתפתח כלכלית ולקדם את העסק בצורה מדהימה.
בשיחה עם טל הופמן ותומר לוינסקי, מנכ"לים משותפים של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, שמענו על המציאות החדשה והמבורכת אך גם גילינו שבחיים, כמו בחיים – אליה וקוץ בה. הבנו שהבעיה הגדולה ביותר של בעלי העסקים היא היעדר קו אחיד ומדויק, דבר שנובע בדרך כלל מריבוי נותני שירותים בתחום הדיגיטל.
הופמן ולוינסקי הדגישו את חשיבות האפיון המדויק של צרכי הלקוח ואת האופן בו, תוך שילוב הכוחות של מיטב הפלטפורמות והאמצעים הדיגיטליים, ניתן להגיע לתוצאה מיטבית. באמצעות מעטפת שירותים מלאה הנמצאת כולה תחת קורת גג אחת, הסבירו השניים, ניתן להעניק ללקוח שירות מותאם אישית, מדויק, עם כמה שפחות התעסקות מצידו. במילים אחרות - חלומו של כל בעל עסק. הצטרפו אלינו