סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

טלמרקטינג וטלמיטינג עדיין מוכיחות את עצמן כטכניקות השיווק היעילות ביותר

לאורך שני העשורים האחרונים נראה היה כי הפרסום באינטרנט ובדיגיטל עשוי להחליף את מדיות השיווק המסורתיות, כמו: תיאום פגישות טלפוניות, מכירה באמצעות נציגים טלפוניים ופגישות אישיות. בפועל, מסתבר, כי החברות המצליחות משתמשות בארסנל משולב. הן בפרסום בדיגיטל ללכידת לידים והן בחזרה למתעניינים המגיעים מדפי הנחיתה על ידי מערך שיווק טלפוני מיומן.

אחת מהחברות הבולטות בישראל בתחום זה היא חברת WeCall. החברה התחילה לפני עשר שנים כיוזמה של גלעד גבאי, בעל תואר ראשון במנהל עסקים המתמחה חצי יובל בעולמות המכירה וניהול של מוקדים טלפוניים. החברה מתהדרת כיום ברשימת לקוחות מרשימה, מהחברות המובילות במשק ורשויות עירוניות כמו: "אמריקן לייזר", "פנדורה", "אופיר טורס", "קבוצת חג'אג'", עיריית ראשון לציון אפילו מפלגות פוליטיות כמו הבית היהודי, ליכוד ומרץ. החברה גם מספקת שירותי מכירות ומענה טלפוני לעסקים קטנים ובינוניים בשלל תחומים.
ניסינו להבין מה הפך את WeCall לחברה המובילה בישראל כיום בתחום המכירות הטלפוניות ותיאום הפגישות.
יש המון חברות טלמרקטינג בישראל, מה שיניתם בתחום הזה שהפך את WeCall למה שהיא היום?
"מתחילת הדרך הבנו שהבסיס לקשר עם לקוחותינו הוא שקיפות ובקרה על תוצאות כל פרויקט מכירות".
הוא מרחיב: "לקוחות רבים רוצים לדעת כי כל שעת טלמרקטינג שהם משלמים עליה אכן מייצגת שעת עבודה של נציג. לכן, שילבנו כלי טכנולוגיה מתקדמים המספקים לכל עסק שעובד עימנו מידע בזמן אמת. כך, כשיש שקיפות מלאה ובקרה על פעילות הנציג, ניתן לעשות אופטימיזציות בזמן אמת ולזהות איך אפשר לשפר את המכירות או תיאום הפגישות. חברות שמרמות בשעות – גורמות להפסד כספי ללקוחות שלהן, והורסות אמון שקשה מאוד לבנות מחדש".
"גלעד גבאי, מנהל החברה, הוא מומחה לבניית סיסטמים, מערכי עבודה והגדרת יעדים לכל פרויקט. כך, אפשר לבחון שהטלפן עומד ביעדים מבחינת כמות שיחות והצלחה ברמה יומיומית". הוא מסביר: חשוב לבצע באופן שוטף ניתוח מהיר של כל סיטואציה, ולמצוא פתרונות מחוץ לקופסה לאתגרים שונים".
WeCall התחילה למעשה בשנת 2013, לאחר שגבאי הבין ששאר החברות המציעות מיקור־חוץ בתחום זה אינן עובדות לפי מתודולוגיה סדורה. הן אינן מגלות כל מחוייבות לתוצאות של הלקוחות העובדים עימן, ונעות מפרויקט לפרויקט. מחליפות לקוחות במהירות רבה. "אצלנו, אנו משאירים את הלקוח לאורך זמן, ומרגישים מחוייבים להצלחה שלו".
1 צפייה בגלריה
התאמה מושלמת של נציג המכירות לכל פרויקט
התאמה מושלמת של נציג המכירות לכל פרויקט
התאמה מושלמת של נציג המכירות לכל פרויקט
(freepik)
התאמה מושלמת של נציג המכירות לכל פרויקט
"שמנו לב לעוד טעות שעושות חברות רבות בתחום המכירות הטלפוניות. הן אינן בוחרות את הטלפנים לכל פרויקט בהתאם למאפיינים שלהם, אלא בהתאם לזמינות".
הוא מוסיף - "בואו נדמיין סיטואציה שבה טלפן מתקשר למתעניין במשכנתה לבית. פה, נדרש ניסיון חיים, והבנה של השיקולים השונים שמובילים זוגות להתייעץ עם מומחה משכנתאות שיסייע להם לצלוח את הבירוקרטיה מול הבנק. אם נצוות לפרויקט כזה טלפן בן 20 שעדיין לא התמודד בעצמו עם סיטואציה של קבלת משכנתה, ומעולם לא רכש דירה, הוא יתקשה להסביר לזוג מהעבר השני של הקו מדוע יעוץ בתחום הזה חשוב כל־כך".
"במקרה כזה", הוא מסביר "הייתי מצוות דווקא איש טלמיטינג בעל ניסיון, שבקיא בתחום הפיננסי של קבלת משכנתאות, תמהילי משכנתה ועוד".
"כך, לכל אחד מהפרויקטים שלנו אנו מתאימים את פרופיל הנציג, מבחינת גיל, ניסיון חיים ואף פעילות קודמת בנישה המבוקשת. התוצאות מדברות בעד עצמן. כשיש התאמה בין הנציג לפרויקט, הלקוחות שלנו יזכו ליותר פגישות ויותר מכירות. בנוסף, גם הטלפן ירגיש מחובר יותר לשירות שהוא משווק, והמוטיבציה שלו תעלה בהתאם".
מה היקף הצוות שלכם בתקופה בה קשה כל־כך לגייס?
"כיום עובדים בחברה כ-60 נציגים, המחולקים למחלקות שונות: מכירות טלפוניות, טלמיטינג, טיפול בלידים נכנסים וייצור לידים אוף ליין (לא ברשת האינטרנט). כל אחד מהנציגים שלנו עובר תהליך סינון קפדני כדי להשתלב בחברה, ולאחר מכן גם הכשרת מכירות שבועית. כך, אנו שומרים על איכות למרות קשיי הגיוס האדירים. איננו משלבים כל טלפן בחברה."
רוצים לבדוק אם WeCall מתאימה גם לעסק שלכם? התקשרו 8335*!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות