סגור
CORPORATE.890/100

בדרך לבינה מלאכותית בכל חברה: y-tech ומיקרוסופט בכנס דיגיטלי על שימוש AI בארגונים

חברת השירותים הטכנולוגיים הישראלית המובילה וענקית הטכנולוגיה העולמית, יקיימו כנס דיגיטלי שיציג כיצד AI מייעל ארגונים ומייצר יתרון בשוק. במרצים: אלי כהן, טוביק סיטון ואיש התקשורת והמרצה דרור גלוברמן 

חברת השירותים הטכנולוגיים המנוהלים והמאובטחים y-tech, שכפי שפורסם לראשונה בכלכליסט, החלה להטמיע מוצרי בינה מלאכותית מבית מיקרוסופט ברבבות בתי עסק בארץ ובעולם, תקיים ב-24 ביוני כנס דיגיטלי חד פעמי בשיתוף ענקית הטכנולוגיה העולמית. בכנס יציגו כיצד, באמצעות שילוב של מערכות בינה מלאכותית ו- Microsoft Copilot 365 בפעילות הארגון, יכול כל ארגון בכל גודל וכל תחום, לשפר תהליכים, להגדיל יעילות ולהזניקו קדימה.
1 צפייה בגלריה
כנס AI
כנס AI
כנס AI
(באדיבות: y-tech)
הכנס יעסוק בשאלות החשובות שנולדו כחלק ממהפכת ה-AI - המהפכה הטכנולוגית החשובה ביותר מאז המצאת האינטרנט - וילמדו כיצד AI מגדיר דור חדש של יכולות תפעוליות, ואף מאפשר שדרוג ליכולות אבטחת המידע והגנת הסייבר. הכנס יציג את השימוש בכלים כדוגמת COPILOT של מיקרוסופט, המביאים לשיפור קיצוני של היכולות הניהוליות של בית העסק, בכל היבט ונושא.
הכנס יכלול שלוש הרצאות: אלי כהן, מנכ"ל y-tech, ישתף מניסיונו כיצד, באמצעות הטמעה חכמה של AI בשירותים טכנולוגיים מנוהלים ומאובטחים בקרב לקוחות החברה, אלה הצליחו לייצר טרנספורמציית AI אמיתית בארגון בזמן אולטרה-קצר. טוביק סיטון, מומחה לפתרונות עבודה מודרניים במיקרוסופט, ימחיש כיצד, באמצעות הבנת הפלטפורמה ויכולותיה, ניתן לייצר ממנה ערך משמעותי לכל ארגון, מבינוני ועד לענק. איש התקשורת ומרצה ה-AI הבכיר דרור גלוברמן, יעביר את הרצאתו, בה יראה כיצד ניתן להפוך את הארגון לצומח ואדפטיבי בעידן של בינה מלאכותית, וכיצד לרתום אותה למטרות החברה או הארגון, כמו גם מדוע את הרכבת הזו אף עסק לא יכול להרשות לעצמו להחמיץ.
בחברות מבקשים להבהיר כי מספר המקומות מוגבל, ולכן ממליצים למהר ולהירשם לכנס, שאינו כרוך בעלות.