הטרנד החדש בעולם הבדק: אפליקציה חדשנית שמפשטת את ניהול שירותי הבדק פתרון חכם ויעיל ליזמים ולדיירים
הטרנד החדש בעולם הבדק: אפליקציה חדשנית שמפשטת את ניהול שירותי הבדק פתרון חכם ויעיל ליזמים ולדיירים
בענף הבנייה, ניהול ליקויי בנייה ותחזוקה לאחר מסירה של דירות הוא נושא חשוב, ולעיתים אף מורכב. בנושא ליקויי בניה כל פרט ופרט חשוב, במיוחד כשמדובר באחריות החוקית והמקצועית כלפי הדיירים
אחת הדרישות המרכזיות שהחוק הישראלי מטיל על יזמים בתחום הבנייה היא להבטיח שהעבודות מתבצעות בהתאם לתקנות ובסטנדרטים הנדרשים, תוך מתן בדק ואחריות על כל הליקויים שנמצאים בבניין. לשם כך, חברת Bedek IL Warranty מציעה פתרונות בדק מקיפים שמגובים בפוליסת הבדק הראשונה בישראל מבית מגדל חברה לביטוח, המבטיחים עמידה בדרישות החוק תוך מתן ביטחון נוסף הן ליזמים והן לדיירים.
חוק המכר (דירות), שנחקק בשנת 1973, מחייב את היזמים לתת בדק ואחריות על ליקויי בנייה למשך תקופה של עד 10 שנים. על פי החוק, על היזם לתקן ליקויים או בעיות שיתגלו במשך התקופה הזאת, כאשר על כל סוג ליקוי יש תקופת בדק שונה לפי החוק.
כאמור, IL Bedek, מציעה ליזמים וקבלנים שירותי בדק תחת קורת גג אחת, הכוללים קבלת פניות, זיהוי וניתוח של כל ליקוי בנייה שנמצא, לצד שליחת צוותים מיומנים לטיפול בליקויים.
עכשיו, בעידן הדיגיטלי, Bedek IL מציעה פתרון ידידותי יעיל ומודרני למשתמש– אפליקציה ייחודית המפשטת את כל תהליך ניהול הליקויים, ומספקת שירותים מקצועיים וחדשניים ליזמים, קבלנים ודיירים.
הכל מנוהל דרך האפליקציה – הפתרון החדשני לכל שלב בתהליך
הסיפור מתחיל ברגע שבו יזם חותם על הסכם שרות עם Bedek IL לקבלת שירותי בדק לדירות חדשות, בהתאם לחוק המכר (דירות). האפליקציה וה-BACK OFFICE של BEDEK IL שפותחו ע"י החברה נועדו לייעל את כל התהליך: בשלבי הבניה מסופקים ומוטמעים במערכת כל הפרטים הדרושים על הדירה כגון: תוכניות הדירה ושינויים שבוצעו, סוג וגוון ריצוף וחיפויים, סוגי ברזים, מיזוג אוויר, אלומיניום וכו', לאחר מסירת הדירות לרשות הדיירים הם מקבלים גישה ישירה להתקנת האפליקציה, שמאפשרת ניהול ושירות מהיר ומקצועי.
כאשר דייר אשר נתקל בליקוי כלשהו, כל שהוא צריך לעשות זה לצלם או להסריט את הליקוי, ולשלוח אותו ישירות דרך האפליקציה. צוות חדר הבקרה של Bedek IL שכבר מודע לכל פרטי ואביזרי הדירה באמצעות המערכת ,מקבל את התמונה או הסרטון, מחלקת הדיאגנוסטיקה ואנשי בדק מנוסים מנתחים את מהות הליקוי ולאחר קביעת חוות הדעת, הדיירים מקבלים עדכון באמצעות האפליקציה לגבי תאום ביקור איש המקצוע הרלוונטי לתיקון הליקוי במועד מתאים מבין 3 מועדים שניתנים לבחירה.
כך נוצר תהליך מסודר, שבו כל צד מעודכן בזמן אמת, והכל מנוהל בצורה נוחה, מקצועית ויעילה.
גם נושא סגירת הפניה מקבל דגש בשרות באמצעות האפליקציה שפותחה ע"י BEDEK IL, איש השטח חייב לתעד ולסגור כל פניה וליקוי אשר מטופל על ידו, באופן המבטיח שכל התהליך מתועד לפרטיו לשנים רבות.
היתרון הגדול ליזם הוא בשקט הנפשי שיש לו מטיפול בתלונות דיירים והתמקדות מלאה בפרויקטים הבאים. בעזרת המעקב אחר הפניות של BEDEK IL, היזם יכול לדעת מה מצב הפניות והליקויים בבניין ואילו תחומים יש יותר תלונות דיירים. לדוגמה, אם יש בעיה שחוזרת על עצמה בתחום החשמל בכל הדירות, bedek il תעדכן את היזם והוא יוכל להבין שייתכן ויש בעיה עם קבלן החשמל או עם פריט חשמל מסוים בבניין.
לצד כל היתרונות של האפליקציה, Bedek IL דואגת להציע שירותי בדק ברמה הגבוהה ביותר, מגובים בפוליסת ביטוח ייחודית של מגדל חברה לביטוח, שמספקת כיסוי וביטחון לפרויקט ולדירות גם במקרה של ליקויים עתידיים וגם במקרה של מכירת הדירה מקונה אחד למשנהו.
רון אלפנדרי, מנכ"ל BEDEK IL Warranty: "חשוב לנו לספק שירות מקצועי, ולהבטיח שהכל יתנהל בצורה שקופה, חכמה ויעילה. האפליקציה והמערכת הטכנולוגית הייחודית שפיתחנו מאפשרת ליזמים, קבלנים ודיירים להיות מעודכנים בתהליך, מה שמפשט את כל ההתנהלות, חוסך זמן ומונע טעויות. בעידן שבו כל פרט חשוב, אנחנו גאים ליצור שינוי ולהציע פתרון טכנולוגי המוביל את תחום הבדק בישראל."