האנרגיות של אמישראגז מובילות אותה אל העתיד
האנרגיות של אמישראגז מובילות אותה אל העתיד
חברת הגז הוותיקה בישראל היא חברת האנרגיה של המחר. מחברה המספקת רק גז ביתי, הפכה אמישראגז לחברת אנרגיה, המספקת את כל פתרונות האנרגיה במקום אחד. מאות אלפי לקוחותיה, לאורכה ולרוחבה של המדינה, נהנים משירותי גז, אנרגיה מתחדשת, מכירת חשמל ועוד
חברת אמישראגז נוסדה בינואר 1949, מייד לאחר סיום הקרבות של מלחמת העצמאות. אמישראגז הייתה חברת הגז הישראלית הראשונה, כאשר כל החברות האחרות שפעלו בארץ באותה תקופה נשלטו על ידי חברות נפט בינלאומיות.
אמישראגז הייתה גם החברה הראשונה, שהתקינה את מיכלי הגז בזוגות מחוץ לבתי הלקוחות, בעוד שעד אז, המיכלים היו קטנים ונדרשו למילוי תכוף ורכישתם והתקנתם נעשתה בידי הלקוחות עצמם.
לאורך השנים, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ, הידועה בשם המותג אמישראגז, הרחיבה את התמחותה למגוון שירותי אנרגיה: גז טבעי, דודי שמש וחשמל, גגות סולאריים, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, מוצרי קמעונאות המבוססים על גז, מערכות התייעלות אנרגטית ולאחרונה גם נכנסה לשוק החשמל הביתי.
לרשות אמישראגז עומדים ידע וניסיון רב שנים בתכנון ובביצוע של מערכות מתקדמות לאספקת אנרגיה, ולמגוון רחב של שימושים לבית, לתעשייה, לחקלאות, לתיירות, לבריאות ולתחבורה.
הידע, הניסיון, השירות והיכולות הלוגיסטיות הופכות את אמישראגז לבית של אנרגיה, המספק את כל פתרונות האנרגיה במקום אחד.
הסביבה התחרותית
אם בעבר התחרתה אמישראגז רק מול חברות הגז האחרות על אספקת גז לבתי הלקוחות, כיום היא מתמודדת בסביבה תחרותית רב זירתית בשוק האנרגיה, שבה היא מרחיבה את פעילותה במהלך השנים האחרונות. בסביבה תחרותית זו מתמודדת אמישראגז לא רק מול ספקיות הגז המסורתיות אלא מול חברות נוספות, המציעות פתרונות אנרגטיים שונים.
האתגר השיווקי והפתרונות היצירתיים
האתגר המרכזי של אמישראגז הוא לצאת מהמשבצת של ״ספקית גז״ ולהפוך לקבוצת אנרגיה מובילה, שמספקת שירותים ומוצרים נוספים, ומתרחבת לתחומים חדשים הקשורים לעולמות האנרגיה: הן המסורתית והן המתחדשת.
כדי להתמודד עם האתגר פועלת החברה בשנים האחרונות במגוון תחומים, הן על מנת להציע ערך מוסף בעולמות האנרגיה והן בעולמות השירות והמוצרים הנלווים. כל הפעילויות האלה מתבצעות בסינרגיה על מנת לייצר יתרון לגודל.
בית אחד לכל פתרונות האנרגיה
השנה השלימה החברה מהלך אסטרטגי להפיכתה מחברת גז לקבוצת אנרגיה, המספקת את כלל שירותי האנרגיה לבית ולעסק תחת קורת גג אחת. במרכז המהלך עומדת הצטרפותה של אמישראגז לספקיות החשמל החדשות, המספקות חשמל בהנחה למשקי בית ולעסקים.
רפורמת החשמל ופתיחת מקטע מכירת החשמל לתחרות, מאפשרות לחברה לנצל את מערך השיווק, המכירות והשירות שלה על מנת להציע ללקוחותיה את אותו החשמל, רק זול יותר.
בנוסף, אמישראגז החליטה להעמיק את הפעילות בתחום יצירת האנרגיה ונכנסה בשנים האחרונות לתחום התקנת פאנלים סולאריים על גגות של בתים פרטיים, עסקים וחממות, ואפילו לולים ורפתות. כך למשל, התקינה החברה רשת פאנלים סולאריים על גגות שדה התעופה בן גוריון.
אמישראגז גם מספקת פתרונות אנרגיה ירוקה, כמו עמדות טעינה לרכבים חשמליים. השירות שמציעה החברה כולל את כל סוגי הטעינות, החל בעמדות טעינה ציבוריות אולטרה מהירות, שטוענות את הרכב החשמלי תוך רבע שעה, וכלה בטעינה מנוהלת לבניינים משותפים.
בתחום ההתייעלות האנרגטית, אמישראגז מציבה על גגות של בתי מלון, מוזיאונים, מעונות סטודנטים, דירות להשכרה ארוכת טווח ומבנים אחרים מערכות יעילות של מיזוג אוויר וחימום מים.
שילוב הפעילויות הללו והפיכתה של אמישראגז לקבוצת אנרגיה, מאפשרים לה להיות החברה הראשונה בישראל שמציעה באנדלים וטריפלים בתחום האנרגיה. כך למשל, החברה מציעה באנדל חשמל וגז, שבנוסף להנחה הקבועה בחשבון החשמל, מעניק חודש גז חינם מדי שנה. בניינים משותפים שבוחרים באמישראגז כספקית הטעינה לרכבים חשמליים, מקבלים 50% הנחה על מחממי מים בגז.
אמישראגז מקפידה על סטנדרט שירות גבוה, והתרחבותה לתחומים נוספים מאפשרת לכל בית ולכל עסק לקבל פתרונות אנרגטיים מתקדמים, המותאמים לכל צורך, באופן יעיל, נוח ובטוח. מערך השירות של החברה כולל 25 סניפים ברחבי הארץ: מצפון ועד דרום, מוקד טלפוני ארצי ומוקד חירום, הפועל 24 שעות ביממה.
קמפיין מחממי המים
כחלק מתובנה לפיה אחד מנתחי השוק אליהם אמישרגז פונה הוא המרת צריכת החשמל של לקוחות לצריכת גז, אמישראגז מציעה פתרונות ביתיים שכוללים הן את התקנת ההולכה של צינורות הגז והן את המתקנים עצמם. אחד השימושים המרכזיים בגז בבתים פרטיים מלבד לכיריים הוא למחממי מים המחליפים את השימוש בדוד החשמל. במהלך 2023 בחרה אמישראגז בקומיקאי וכוכב "ארץ נהדרת", יובל סמו, כפרזנטור שיוביל את קמפיין מחמם המים שלה - אחד המוצרים הנמכרים ביותר של החברה הזוכה להצלחה גדולה בקרב הצרכנים.
בסרטון הראשון בסדרה, גילם סמו דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7. בסרטון עברה הדמות בגילומו של סמו לגור באמבטיה, והיא לא מוכנה לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף. בזכות המים החמים, ללא הפסקה, סמו מבשל, אוכל, רוחץ כלים, עושה ספורט ומארח את הוריו באמבטיה.
קמפיין גריל הגז
הסרטון השני בסדרה, הציב במרכז מוצר דגל נוסף הפועל על גז: גריל גז איכותי של המותג הקנדי BROIL KING, המשווק בישראל בבלעדיות בידי אמישראגז.
בקמפיין הגריל, יובל סמו ממשיך לגלם את הדמות הקומית אותה גילם בקמפיין "המקלחת" רק שהפעם הוא תופס עמדה בגינת ביתו, צמוד לגריל הגז של BROIL KING וחוגג בפסטיבל אירוח קולינרי תוך שהוא מארח אורחים רבים, כולל את השף יוסי שטרית, המנצח על החלק הקולינרי של האירוע.
מחבקים את עם ישראל
בחודש אוקטובר 2023, לאחר מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס על ישובי הדרום, ובמקביל ליציאתה של ישראל למלחמת ״חרבות ברזל״ בעזה, העלתה אמישראגז קמפיין להגברת הלכידות בעם.
הקמפיין מבטיח ללקוחות אמישראגז כי רציפות השירות תימשך בכל מצב ובכל רחבי הארץ גם בימי המלחמה.
את הסרטון חתמה תמונה משותפת של עובדי אמישראגז, המבטיחים לעם ישראל שהם שם עבורם גם במהלך המלחמה הקשה, וכי החברה תמשיך לספק להם גז ואנרגיה גם בימים קשים.
דברים שאולי לא ידעת על אמישראגז
1. אמישראגז הייתה חברת הגז הישראלית הראשונה, שנוסדה לפני 74 שנים.
2. שמה המלא של אמישראגז הוא החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ.
3. הקומיקאי יובל סמו משמש בשנים האחרונות כפרזנטור של החברה.
4. מערך השירות של אמישראגז כולל 25 סניפים בכל הארץ: מצפון ועד דרום, מוקד טלפוני ארצי ומוקד חירום, הפועל 24 שעות ביממה.