סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

נטוורקינג בעידן הקורונה: אבי צדקה, מומחה ללינקדאין, על זירת העסקים החדשה

בשנתיים האחרונות עברו עסקים ועצמאיים רבים לזירת נטוורקינג אלטרנטיבית, שמתרחשת אונליין, בלינקדאין. גם אתם מוזמנים להתמנגל

אבי צדקה, מומחה ללינקדאין
(אולפן כלכליסט)
אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום העסק היא יצירת נטוורקינג עסקי. בימים של שגרה, לפני שמגפה עולמית נכנסה לחיינו וטרפה את כל הקלפים, נהגו עסקים ועצמאיים לייצר נטוורקינג עסקי באמצעות כנסים מקצועיים ופגישות בארבע עיניים. אבל לפני כשנתיים, כשהריחוק החברתי והאיסור על התקהלות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, נדרשו פתרונות חלופיים למפגשים פנים אל פנים.
אבי צדקה, מומחה ללינקדאין, מספר לנו על זירת הנטוורקינג החדשה - הלינקדאין – ועל החלופות שהיא מציעה לאירועים, כנסים ומפגשים אישיים. רשת הלינקדאין נמצאת בצמיחה ממשית בשנים האחרונות וכיום, שנתיים אחרי פרוץ מגפת הקורונה, כשכבר די ברור שהמגפה לא ממהרת לצאת מחיינו, תופסים המפגשים הווירטואליים בלינקדאין יותר ויותר תאוצה והופכים לשגרה החדשה של עסקים ועצמאיים רבים.
למעוניינים להתחיל להתמנגל עם אנשי קשר רלוונטיים על מנת לקדם עסקאות חדשות, ממליץ צדקה לשים לב לפיצ'ר חדש שיצא ממש בסוף 2021, ומאפשר לכם לקבל התרעה על כל פוסט חדש של פרופיל בו בחרתם ללחוץ על הפעמון. צדקה מסביר מהו "מקרב", מה חשיבותו בקידום עסקאות וכיצד פיצ'ר הפעמון משמש כמקרב איכותי. רוצים לשמוע עוד? צפו