הפעילות של ענקית הספורט אדידס להעלאת המודעות למחלת סרטן השד
הפעילות של ענקית הספורט אדידס להעלאת המודעות למחלת סרטן השד
מאות משתתפים התכנסו במוזיאון תל אביב לאירוע מיוחד של אדידס ישראל באירוע להעלאת המודעות למחלת סרטן השד. תומר כהן, סמנכ"ל השיווק אדידס ישראל: "לספורט יש כח עצום לשנות חיים וגילוי מוקדם אכן מציל חיים"
עם סיום חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, המחלה הממאירה הנפוצה ביותר אצל נשים, יזמה חברת 'אדידס ישראל' אירוע מיוחד להעלאת המודעות למאבק במחלה.
מאות משתתפים וביניהם חברי קהילת "חלאסרטן", מיזם חברתי המחבר חולים ומחלימים מסרטן, ומהווה רשת תמיכה לכל תחומי החיים הנפגעים מהמחלה, קהילת הריצה 'אדידס ראנרס', עובדי אדידס והפרטנרים שלה – השחקנית קים אור אזולאי, יוצרות התוכן שחר חיון ושיר ביטון, מדליסטית הכסף האולימפית הג'ודוקא רז הרשקו, ועוד רבים וטובים - הגיעו לרחבת מוזיאון תל אביב בשעות הבוקר המוקדמות ופתחו את היום בפעילויות ספורטיביות הכוללות ריצה, פילאטיס, יוגה ושיח פתוח על מודעות לגילוי מוקדם.
במתחם שהוקם במיוחד לאירוע, הוצבו דוכני הסברה בהם חולקו חומרים מקיפים אודות המחלה, דרכי המניעה והאבחון המוקדם. מסבירנים מטעם האגודה למלחמה בסרטן הגיעו למקום העבירו הדרכות מעשיות לבדיקה עצמית, והדגישו את חשיבות המעקב השוטף והערנות לשינויים בגוף.
"השילוב בין ספורט לבריאות הוא טבעי עבורנו," מספר תומר כהן, סמנכ"ל השיווק אדידס ישראל. אדידס היא אחת מהחברות המובילות את הספורט העולמי ועם כוח גדול באה גם אחריות חברתית לרתום את המשאבים למען מטרות חשובות. המאבק בסרטן השד הוא מאבק של כולנו, וככל שנגביר את המודעות, כך ניתן יהיה להציל יותר חיים."