סיסקו ובזק בינלאומי מציגות עידן חדש של מערכת תקשורת אחודה לעסקים
סיסקו ובזק בינלאומי מציגות עידן חדש של מערכת תקשורת אחודה לעסקים
בעולם בו מספר ערוצי התקשורת הארגונית רק הולכים ומתרבים, נדרש פתרון שיפשט ויקל את ניהול התקשורת בין העובדים, תוך כדי שמירה מיטבית על אבטחת המידע הארגונית. לשם כך השיקו לאחרונה בזק בינלאומי וסיסקו ישראל את Cisco Webex Calling - פתרון תקשורת אחודה בענן מבית סיסקו
העולם העסקי עבר בעשור האחרון שינוי משמעותי הודות למהפכה הטכנולוגית שהביא עימו עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן. המרכזיות הוותיקות החלו להיעלם לטובת מרכזיות מתקדמות וחכמות יותר, ערוצי התקשורת הארגונית הלכו והתרבו, ואף קיבלו הכרה רשמית בחשיבותם לשמירה על שרידות עסקית נוכח משברים גלובאליים בינלאומיים, שדחפו לשילוב אינטגראלי של העבודה ההיברידית בשגרת היום יום. מגפת הקורונה, לצד התפתחות טכנולוגית מואצת, דחפו משתמשים רבים בארגונים להשתמש בתוכנות לשיחות וידאו של ספקים שונים, להשתמש בכלי שיתוף מידע ובשיחות וואטסאפ מבלי שהארגון קבע סטנדרט אחיד של תקשורת ושיתוף מידע לשם יעילות ומניעת פרצות של אבטחת מידע.
"בתקופה זו בה "המשרד" הפך להיות מושג אמורפי שמבוסס בעיקר על תחנות הקצה כמו המחשב הנייד, והסמארטפון שלנו, קיימת חשיבות רבה לפתרונות יציבים הנותנים שקט תעשייתי הן ברמת האבטחה מפני דליפות מידע והן ברמת התקשורת בין העובדים בארגון", אומרת שרית רצר, סמנכ"לית השותפים העסקיים בסיסקו ישראל.
לשם כך נוסד הדור הבא של תשתיות הענן הארגוניות המחבר את כלי העבודה השונים בארגון - החל בכלי התקשורת הבסיסי כמו מערכת טלפוניה, ועד למערכות עבודה מתקדמות, כמו כלי שיחות הוידאו והשיתוף. כך ניתן לייצר סביבת עבודה אחת: אקו־סיסטם ארגוני הנשמר בענן ומחבר בין הכלים השונים שמשמשים את הארגון באופן יומיומי. כל שיחת טלפון, שיחת וידיאו, מייל או מסמך ארגוני מתנהלים באותה סביבת עבודה מאובטחת, המשותפת לכלל העובדים.
בשל הצורך הקיים בשוק לפתרון תקשורת אחודה מאובטח חברו בזק בינלאומי וסיסקו ישראל להשקת פתרון תקשורת אחודה בשם Cisco Webex Calling. הפתרון החדש פועל במודל של שירות בענן (SaaS), והינו חלק מסל פתרונות ה-Collaboration המאוחדים תחת המותג Webex, כגון Webex Meetings ו-Webex Messaging ושיתוף קבצים.
שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, מרחיב: "הפתרון החדש של סיסקו מאפשר ללקוחות שלנו לנהל תקשורת יעילה ומתקדמת, באמצעות פלטפורמה אחת בלבד תוך חיבור ושיתוף פעולה מכל מקום על ידי שימוש בענן, באופן שמגביר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בין העובדים, ע"י מגוון תכונות ויכולות מתקדמות מבוססות AI. לדוגמא, המערכת יכולה ללמוד לזהות את קולו של המשתמש ובכך לנקות את רעשי הרקע בשיחה או פגישת וידאו למעט קולו של הדובר."
רצר מוסיפה כי, "Webex Calling משלב איכות טכנולוגית של המותג הבינלאומי עם אבטחת המידע המתקדמת מבית סיסקו. במערכת Webex Calling מופעלים מגוון יישומי אבטחה של Cisco Secure כולל הצפנה, פרוטוקולים מאובטחים ומנגנוני אימות רב שלביים (MFO) כדי להגן על הן על תעבורת המידע ואבטחת פרטיות הנתונים. המערכת תומכת בתקני אבטחת פרטיות כגון GDPR כאשר נתונים אלו הופכים את הפתרון לכזה המאפשר תקשורת מאובטחת, העומדת בתקנים מחמירים המתאים גם לארגונים ועסקים עם דרישות רגולטוריות מחמירות מתחומי בריאות, פיננסים, ממשל, תעשייה ביטחונית ועוד".
מה הנקודה הכואבת לארגונים כיום בתחום התקשורת?
רצר עונה: "אנו מזהים כי השוק העסקי מוביל שינוי שבבסיסו הארגונים מחפשים פתרון אחד כולל, שמאפשר לעסקים להנות מכל העולמות. הלקוחות רוצים להיות כמה שיותר קרובים לחוויה שהם מכירים מהשימוש הפרטי שלהם בכל מערכת דיגיטלית אחרת שהם משתמשים בה, וחשוב להם שהיא תהיה קלה לשימוש, עם הרבה פיצ'רים ובעיקר מאוד אינטואיטיבית. זה השינוי הגדול שסיסקו הכריזה עליו באירועים הבינלאומיים שהתקיימו ברבעונים האחרונים. במסגרת מגמה זו החלטנו לספק פתרונות מובילים בפלטפורמה אחת ביניהם גם פתרון Webex Calling בו חברנו לבזק בינלאומי, שזוכה כבר 15 שנים ברציפות בתור שותפת זהב של סיסקו ישראל בזכות היכולת שלה להוביל מהלכים פורצי דרך כמו שיתוף פעולה זה".
שיתוף פעולה המייצר מובילות טכנולוגית ומענה שלם
"הפתרון החדש נחשב לפתרון המוביל בתחומו הרבה בזכות שימוש בארכיטקטורת ענן גלובלית שרידה הנשענת על חוות השרתים של סיסקו הפרוסות ברחבי העולם כאשר בישראל תשולב באופן טבעי התשתית של בזק בינלאומי. פלטפורמה מבוזרת זו מאפשרת מתן שירותי טלפוניה ותקשורת מאוחדת, רציפה וזמינה מכל מקום ובכל ערוץ תקשורת, תוך שמירה על איכות השירות ושימוש ברוחבי הפס זמינים" אומר שרון עזרא.
שרית רצר משתפת על מאחורי הקלעים של שיתוף פעולה זה: "מטרת המהלך לתת מענה לעסקים מכל הגזרות והגדלים באמצעות שירות גמיש, איכותי ומנוהל כמו שבזק בינלאומי יודעת להציע זה שנים ללקוחותיה העסקיים. החיבור בין החברות מאפשר ללקוח לקבל מוצר High-End מבית סיסקו הנשען גם על פתרונות הקישוריות והניסיון הרחב של בזק בינלאומי בתחום התקשורת לעסקים. השילוב הזה מייצר מובילות טכנולוגית המהווה מענה שלם והוליסטי ללקוחות בכל הגדלים, שמייתר עבור העסקים את ההשקעה בתפעול המערכות בחצר הלקוח, ובסופו של דבר יכול להביא לחסכון באנרגיה ועלויות".
עזרא מסכם: "בזק בינלאומי היא אחת מחברות ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים לארגונים ועסקים בכל סדר גודל, ביניהם: שירותי מחשוב ענן מקומיים ובינלאומיים, פתרונות אבטחת מידע והגנה מפני איומי סייבר, פתרונות תקשורת ואינטרנט, פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ועוד. עבורנו מדובר בעוד שלב משמעותי כחלק מתהליך של השתנות שבסופו של דבר בזק בינלאומי תהפוך לאינטגרטור המוביל בעולמות טכנולוגיות המידע והשירותים המנוהלים לעסקים. אנו רוצים לאמץ כלים של חדשנות, אוטומציה ו-AI שנוכל להציע ללקוחותינו העסקיים, ופתרון ה Webex Calling שאנו מציעים ביחד עם סיסקו מתאים מאוד לאסטרטגיה שלנו ולצורך אמיתי של הלקוחות שלנו, להם אנו מחויבים לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר שיש כיום בשוק".
למידע נוסף ופרטים על מרכזיות הענן החדשות של בזק בינלאומי לחצו כאן>>