סגור
CORPORATE.890/100

מהפכה בסנכרון נתונים בזמן אמת

רדיס חושפת אינטגרציית נתונים החדשה - (Redis Data Integration (RDI

רדיס (Redis), מסד הנתונים המהיר והפופולרי בעולם, מכריז על השקת (Redis Data Integration (RDI , פתרון אינטגרציית נתונים קלה ומהירה, בין מסדי נתונים קיימים לרדיס בזמן אמת. באמצעות RDI אפליקציות ארגוניות יאפשרו חוויית משתמש מודרנית למשתמשי קצה, תוך שמירה על מסדי הנתונים הקיימים וחיסכון משמעותי בעלויות תפעול.
מדויק, מהיר וזול יותר
מסדי נתונים מסורתיים מעכבים משמעותית פיתוח אפליקציות מודרניות השמות דגש על חוויית משתמש מהירה ונוחה, מותאמת לצרכים של העולם הדיגיטלי העכשווי. מערכות אלו לעיתים קרובות תומכות באפליקציות ובתהליכים עסקיים קריטיים, מה שהופך את שדרוגן להליך רגיש עם פונטציאל נזק גבוה.
RDI - פתרון אינטגרציית הנתונים החדש של רדיס, מאפשר להתגבר על מגבלות אלה ע״י סנכרון של נתונים יעיל בין מסדי נתונים מסורתיים לרדיס, ללא צורך בכתיבת קוד ייעודי. כך ניתן להשתמש ברדיס כאחסון מטמון (caching), כפלטפורמה לביצוע שאילתות וחיפוש בזמן אמת, או כמסד הנתונים עיקרי, מה שמביא לשיפור משמעותי בביצועי האפליקציה וחוויית זמן אמת למשתמשי קצה.
1 צפייה בגלריה
יפתח שולמן, מייסד ונשיא רדיס
יפתח שולמן, מייסד ונשיא רדיס
יפתח שולמן, מייסד ונשיא רדיס
(באדיבות: רדיס)
"RDI מאפשר לארגונים לשדרג משמעותית את חוויית משתמשי הקצה באפליקציות קיימות ובבניית אפליקציות חדשות, תוך הורדה משמעותית בהוצאות ניהול של מסדי הנתונים" אומר יפתח שולמן, מייסד ונשיא רדיס. "חברות רבות מתמודדות עם עלויות גבוהות הנובעות משכפול מאסיבי של נתונים ודמי רישוי גבוהים ע״מ לספק חוויית משתמש טובה למשתמשי קצה, אך ברוב המקרים השקעה זו לא נושאת פרי היות ונדרש שינוי ארכיטקטוני משמעותי בתצורת שמירת הנתונים שיאפשר התמודדות עם דרישות אלו. ע״י סנכרון נתונים בזמן אמת, RDI מאפשר לאפליקציות ארגוניות להשתמש ברדיס בצורה שקופה, מה שמאפשר חוויית זמן אמת למשתמשי קצה, והורדת משמעותית בעלויות תפעול של מסדי נתונים מסורתיים ".