סגור

הישראלים חוזרים בהדרגה לרכוש רכבים - כלמוביל מציעה חבילת הטבות שמתאימה לתקופה של אי וודאות

אחרי ירידה משמעותית בפעילות אחרי אירועי ה-7 באוקטובר, שוק הרכב המקומי רושם מגמת עלייה עקבית משבוע לשבוע. על מנת לספק לצרכנים הישראלים מענה לתקופה של אי וודאות, כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בישראל, פנתה לצרכנים כדי להבין מהן ההטבות הנדרשות בימים אלה, וגיבשה חבילת הטבות מותאמת לתקופה, אשר כוללת גם אפשרות להחזיר את הרכב, גם דחיית התשלום בשלושה חודשים וגם הנחות והטבות. כיצד גיבשו את ההטבות הייחודיות של החברה? וכיצד פעלה כלמוביל לטובת המאמץ מלחמתי וקהל לקוחותיה מאז פרוץ המלחמה?

אירועי ה-7 באוקטובר נחתו על החברה הישראלית והמשק הישראלי כרעם ביום בהיר. בין לילה, הפעילות העסקית נעצרה כמעט לחלוטין, והמאמצים הופנו כולם לסיוע עבור המשפחות שנפגעו והחיילים שגויסו בהמוניהם. ארגוני החברה האזרחית, החברות המסחריות ועם ישראל כולו, נרתמו לטובת המאמץ המלחמתי.
כעת, קרוב לחודשיים מאז פרוץ המלחמה, הכלכלה הישראלית מתחיל להראות סימנים של חזרה הדרגתית לפעילות שגרתית. גם בשוק הרכב, אחרי צניחה דרסטית בשבועות הראשונים, ניתן לזהות מגמה ברורה של עלייה בהתעניינות ובהזמנת רכבים, כך עולה מהנתונים של יחידות מכירת הרכב החדש והטרייד אין של כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בישראל, אשר מייבאת את מותגי יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס ו-ORA.
3 צפייה בגלריה
כלמוביל מציעה חבילת הטבות שמתאימה לתקופה של אי ודאות
כלמוביל מציעה חבילת הטבות שמתאימה לתקופה של אי ודאות
כלמוביל מציעה חבילת הטבות שמתאימה לתקופה של אי וודאות
(כלמוביל)
על פי הנתונים של כלמוביל, מקור העלייה הוא הוא צורך פונקציונאלי ברכישת רכב ולא ממקור רגשי של רצון להתחדש או לשדרג את הרכב. על פי סקרים שפורסמו לאחרונה בישראל, מחצית מהציבור מדווח על תחושת 'חוסר וודאות כלכלית', מה שמשפיע באופן משמעותי על תהליך הרכישה.
על רקע ההתאוששות מצד אחד ותחושת חוסר הוודאות מצד שני, כלמוביל ביצעה מחקר של העדפות צרכנים על מנת להרכיב חבילת הטבות ייעודית המספקת מענה מתאים לצרכי הקהל בימים אלה.
איך מספקים מענה לרכישת רכב בתקופה של אי וודאות כלכלית? וכיצד תרמה יבואנית הרכב למאמץ המלחמתי מאז תחילת המלחמה?
3 צפייה בגלריה
חבילת ההטבות לרכישת רכב בתקופה של אי ודאות
חבילת ההטבות לרכישת רכב בתקופה של אי ודאות
חבילת ההטבות לרכישת רכב בתקופה של אי וודאות
(רונן טופלברג)
'כלמוביל על בטוח' - חבילת הטבות לרכישת רכב בתקופה של אי וודאות
בימים של שגרת מלחמה, המציאות הכלכלית רחוקה מלהיות ברורה.
בעזרת מחקר צרכנים שביצעה, כלמוביל הבינה כי אי הוודאות הכלכלית במדינה, בשילוב של החלטה משמעותית כמו רכישת רכב, מציבה את הישראלי הממוצע בפני סיטואציה מאתגרת ומורכבת. במציאות הנוכחית, הצרכנים שוקלים מספר פעמים לפני רכישה בסדר גודל שכזה, על רקע אי וודאות מבחינת אופק כלכלי, עתיד הקריירה או העסק, ביצועי ההשקעות והחסכונות ועוד. במחקר התברר כי הדרישה הגדולה ביותר היא להנחות, פתרונות מימון ובעיקר גמישות לסיטואציות מורכבות ובלתי צפויות.
כתוצאה מכך, כלמוביל גיבשה חבילת הטבות אשר נותנת מענה לחששות ולשיקולים ברכישת רכב בימינו:
ראשית, הלקוחות נהנים מהנחות משמעותיות על מגוון דגמים.
בנוסף, כלמוביל נותנת את האפשרות להתחרט על הרכישה, מכל סיבה שהיא. לקוחות הרוכשים את הרכב כעת יכולים להחזיר את הרכב עד שנה ממועד הרכישה.
לבסוף, כלמוביל מציעה גם אפשרות של מרווח נשימה באורך שלושה חודשים עד לתחילת התשלום בפועל על הרכב (תקופת 'גרייס' של 3 חודשים במסלולים נבחרים).
3 צפייה בגלריה
אולם תצוגה כלמוביל
אולם תצוגה כלמוביל
ההטבות הייעודיות של כלמוביל לרכישת רכבים
(כלמוביל)
מערך שירות מיוחד מסביב לשעון - כך נרתמה כלמוביל עבור לקוחותיה בזמן אמת
בנוסף לחבילה המקיפה של ההטבות הייעודיות לתקופה, כלמוביל הקימה עבור כלל לקוחותיה מערך שירות, סיוע, מידע וחילוץ בשם 'כלמוביל איתך בדרך 24/7', המורכב ממוקד שירות ותמיכה וממערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ מסביב לשעון. הקמת המערך נבעה מזיהוי עלייה במדד החרדה של הנהגים והנהגות, ומתוך הבנת הצורך ביד מלווה ומענה מיידי, תפעולי, קשוב ותומך. השירותים מיועדים לכל לקוחות החברה הנוהגים ברכבים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת מודל, לקוחות פרטיים, עסקיים ובעלי רכבי הובלה והיסעים. המוקד זמין 24 שעות ביממה בטלפון 6858*