סגור

הצטרפו כבעלי מניות במותג הנמכר ביותר מ-2,000 חנויות

אחרי פריצה מוצלחת לשוק, מותג המשקאות הקלים מ-100% פרי אורגני יוצא לסבב גיוס תוסס נוסף

אם עוד לא שמעתם על גרופר ( או "תפוזזה", "תפוחחה", "לימוננדה") אתם כנראה חיים מתחת לאבן בשנה האחרונה. בעקבות ההצלחה וההתפתחות בשוק החברה יוצאת לסיבוב גיוס שני.
לירון קופר ויובל גרודק, מייסדי מותג המשקאות הקלים 'גרופר' יחד עם השחקן עפר שכטר כבשו את המדפים לפני שנה וחצי עם סדרת טעמי משקאות מוגזים. כבר היום גרופר תופסת חלק מנתח השוק של המשקאות הקלים בישראל בזכות הצבת אלטרנטיבה טבעית בתחום: משקאות קלים אורגניים המכילים פרי, מים וגז בלבד, ללא חומרי טעם וריח וללא חומרים משמרים.
3 צפייה בגלריה
מותג המשקאות הקלים מ-100% פרי אורגני יוצא לסבב גיוס תוסס נוסף
מותג המשקאות הקלים מ-100% פרי אורגני יוצא לסבב גיוס תוסס נוסף
מותג המשקאות הקלים מ-100% פרי אורגני יוצא לסבב גיוס תוסס נוסף
(ליאן ולפר )
בתוך שנה וחצי הפך המותג גרופר למבוקש ברשתות הצרכניות הגדולות ביותר בישראל, וכיום ניתן למצוא אותו בלמעלה מ-2000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
מתחילת הפעילות בספטמבר 2021 מכרה החברה מעל 1,000,000 יחידות. כעת פניה להתרחבות אל מעבר לים. גרופר חתמה הסכם הפצה עם שותף מקומי בהולנד. כבר ביולי הקרוב ניתן יהיה להשיג את מוצריה בנקודות מכירה רבות ברחבי הולנד, וזו רק ההתחלה לפריסה הבינלאומית המתוכננת.
יזמי גרופר דוגלים ביצירתיות ובערכי אימפקט גם בעולם העסקי, על ידי שימוש בחומרי גלם אורגנים הטובים יותר לסביבה,אשר נרכשים בסחר הוגן ואריזות זכוכית אקולוגיות, וכל זאת תוך שמירה על טעם איכותי של המוצר.
את פיתוח המוצרים החלו השניים לפני כארבע שנים, אז גם חברו לשותף נוסף שכולם מכירים - השחקן ואיש העסקים עפר שכטר שמשמש גם פרזנטור של החברה לאורך כל הדרך.
3 צפייה בגלריה
גרופר - סיפור ההצלחה חוזר
גרופר - סיפור ההצלחה חוזר
גרופר - סיפור ההצלחה חוזר
(דרור בן נפתלי )
לאחר קמפיין מימון המונים באתר הדסטארט בו נמכרו מוצרים בלמעלה מ-300 אלף ש"ח, ולאור ההיענות והביקוש הרחב לסדרת המשקאות, הבינו השלושה שיש בידם מוצר מנצח והציעו למשקיעים להצטרף לגרופר כבעלי מניות באמצעות fundit, פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיביות מבית קבוצת הדסטארט.
עוד מהגיוס הראשון השקיעו המייסדים ביצירת קהילה המורכבת מתומכי ומשקיעי גרופר שהינם חלק מהצלחת המותג מתוך אמונה אמיתית במוצרים, ברעיון וביזמים שעומדים מאחוריו. המאמץ השתלם, והיום הקהילה של גרופר היא אחד מעמודי התווך של המותג, ומסייעת בפרסומו והפצתו בסושיאל ובדיגיטל. חברי קהילת המשקיעים והמשקיעות של גרופר הם הראשונים להתעדכן על החידושים בחברה, וגם עוסקים באופן שוטף בהצעת רעיונות לפיתוחים נוספים ולהתפתחות עסקית.
3 צפייה בגלריה
חטיפי פירות העשויים ממאה אחוז רכיבי פרי
חטיפי פירות העשויים ממאה אחוז רכיבי פרי
חטיפי פירות העשויים ממאה אחוז רכיבי פרי
(ליאן ולפר )
כעת החברה נמצאת באמצע סבב גיוס מוצלח הפתוח כעת לציבור הרחב. במינימום השקעה של 3,000 ש"ח ניתן
להצטרף כבעלי מניות בחברת גרופר, החברה שתייצר שינוי בעולם המשקאות הקלים. מטרת הגיוס להתמקד
בהרחבת המותג הן באמצעות מוצרים חדשים והן בהפצתו למדינות נוספות.
בתחום הפיתוחים החדשים עומדים על הפרק השקת ליין חדש של מוצרי החברה בפחיות, סדרה נוספת של המשקאות - בגרסה אלכוהולית וכניסה לעולם החטיפים עם חטיפי פירות העשויים ממאה אחוז רכיבי פרי.
פיתוחים אלו עתידים לפתוח סגמנטים חדשים שאינם רק בעולם המשקאות הקלים, ובכך יגדילו את פוטנציאל ההכנסות של החברה.