סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

בוטיק לקהל הרחב: יקב טוליפ עבר מתיחת פנים בניצוחו של מעצב הפנים עמית ישראל

לפני כשנה, כשמרכז המבקרים של יקב טוליפ היה בן קרוב ל-20 שנה, החליטו מנהלי היקב על הריסת המרכז הקיים ובנייה מחדש של מרכז מבקרים שייתן ליין את הכבוד הראוי לו. לאחר חצי שנה של תכנונים והשיפוצים, נוצר חלל מזמין ואלגנטי.

יקב טוליפ עבר מתיחת פנים בניצוחו של מעצב הפנים עמית ישראל

יקב טוליפ יושב בכפר תקווה, במיקום מיוחד עם נוף פסטורלי. כאשר מנהלי היקב החליטו לבנות מחדש את מרכז המבקרים, הם פנו למעצב הפנים עמית ישראל. בביקור במרכז המבקרים החדש, מספר ישראל על האתגרים העיצוביים ועל ההתרגשות שהוא רואה את המרכז בפעילות. "בתור מעצב, פתאום לראות את המקום ממש חי, פועל, נושם, עם האנשים, עם המבקרים שמגיעים לבקר פה, זאת תחושת סיפוק אדירה."
לדברי אומר רועי יצחקי, מייסד ומנכ"ל היקב, "היה חשוב לנו שתהיה כפריות, שימוש בחומרים טבעיים, ומצד שני למצוא את עמק השווה בין מוצר שהוא פרימיום ויוקרתי, יין בוטיקי סופר איכותי, לבין הרצון להנגיש אותו בגובה העיניים. כלומר, היה פה צורך בהרבה אינטליגנציה עיצובית".
לדברי ישראל, "יש במרכז התייחסות לתרחישי השימוש השונים במשך כל היום. מצד אחד המקום נפתח ב-11 בבוקר ומצד שני יש אירועי ערב עד השעות הקטנות של הלילה – לא מדובר באותם אנשים". בסופו של דבר, אומר ישראל, "רצינו להעניק חוויה טוטאלית שמערבת הרבה מאוד חושים".
דוד בר-אילן, יינן ביקב טוליפ, אומר כי "מרכז המבקרים החדש מאפשר לנו להביא את היינות והסגנון החדש ללקוחות ולאורחים בצורה הרבה יותר טובה, נעימה ונגישה. נוצרה כאן חוויה שמאחדת את התפיסות שלנו בתור עובדים וצוות, לבין התפיסות העיצוביות והאמירה של עמית בתור מעצב. יצא כאן משהו מאוד יפה שאני מאוד אוהב".
בכל הנוגע לבחירת מעצב פנים, אומר יצחקי כי "כאשר בוחרים מעצב פנים, לא משנה אם לעסק או לבית, הדבר הראשון שצריך לחפש הוא כימיה. להבין שאתם ראש אחד, אוהבים לעבוד עם אותם חומרים ושהוא מבין מה התוצאה הסופית הנדרשת מבחינה עסקית". בנוסף, אומר יצחקי, "מעבר לזה שהמעצב צריך להיות מוכשר ותהיה כימיה, חשוב שהוא יהיה 'על זה', שהוא ילווה אותך לאורך כל הדרך ועד שגוזרים את הסרט בפתיחה".