סגור
CORPORATE.890/100

פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים: "התאוששות המשק ביום שאחרי תלויה בתקציב 2025"

 את הדברים אמר בפאנל בו השתתפו גם מיכל קיסוס הרצוג, נעם קנטי, גיא מלמד, רון גוטלר וגילי יוהן, אשר דן בתחזיות של סמנכ"לי כספים בכירים, בכנס CFOCONNECT של פועלים טק, שנערך כחלק מאירוע ה JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY

"בצד האתגרים הביטחוניים המורכבים, אמינות המדיניות הכלכלית של הממשלה ומחויבותה לצמיחה ולתעסוקה נמצאת בתקופת מבחן". כך אמר פרופסור ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים ומבכירי הכלכלנים בישראל, בפורום מנהלי כספים מובילים של קהילת הטק, במסגרת כנס CFOCONNECT שיזמו פועלים טק ו-EY, בו השתתפו גם נעם קנטי, שותף-מנהל ב-EY ישראל, גיא מלמד, סמנכ"ל הכספים והתפעול של ורוניס, רון גוטלר, חבר דיקרטוריון בWIX, סייברארק, WalkMe ו-Fiverr, וגילי יוהן, שותפה בכירה ב-ION.
1 צפייה בגלריה
משמאל לימין, נועם קנטי, גילי לוהן, רון גוטלר, גיא מלמד
משמאל לימין, נועם קנטי, גילי לוהן, רון גוטלר, גיא מלמד
משמאל לימין, נועם קנטי, גילי יוהן, רון גוטלר, גיא מלמד
(צילום: שאולי לנדנר)
ליידרמן הוסיף ואמר כי "המשק הישראלי ניצב בפני אתגר תקציבי משמעותי. הגידול המתמשך בגרעון ובחוב הממשלתי, בשילוב עם העלייה בהוצאות הביטחון, מחייב קבלת החלטות תקציביות קשות. ללא קיצוצים תקציביים משמעותיים שיהיו עקביים וקביעת יעד סביר לשיעור הגרעון ביחס לתוצר, כגון 4% שהוזכר ע"י שר האוצר, נהיה חשופים לסיכון של המשך העלייה ביחס החוב לתוצר תוך פגיעה אפשרית בדרוג האשראי, בצמיחה ובחוסן של המשק. הממשלה נדרשת להציג תכנית תקציבית מפורטת, ממושמעת ואמינה, שתכלול קיצוצים סלקטיביים ותעדיף השקעות בתשתיות, בשיקום ובפרויקטים שיחישו את ההתאוששות הכלכלית, במיוחד ביום שאחרי".
הפאנל התקיים באירוע מיוחד שכינס כ-100 סמנכ"לי כספים של חברות ההייטק הגדולות בישראל, במלון הילטון בת"א, במסגרת אירוע ה JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, שהפך למפגש הפיסגה השנתי של ההייטק הישראלי.