סגור
CORPORATE.890/100

ספרד, גרמניה וארגנטינה: ענקית הספורט בקמפיין מיוחד לקראת אירועי הספורט הגדולים בעולם

חברת adidas השיקה את מדי הנבחרות ביום צילום מיוחד עם הנשים המובילות מעולם הספורט. שקד בצלאל מנהל המותג בישראל: " בגדי ספורט בכללי, ובפרט חולצות כדורגל, הם פריט אופנה נחשק שכל אחד ואחת יכולים ללבוש כלוק אופנתי בכל זמן וללא הבדלי מגדר"  

1 צפייה בגלריה
חברת adidas השיקה את מדי הנבחרות עם הנשים המובילות מעולם הספורט
חברת adidas השיקה את מדי הנבחרות עם הנשים המובילות מעולם הספורט
חברת adidas השיקה את מדי הנבחרות עם הנשים המובילות מעולם הספורט
(צילום: אלון שפרנסקי)
קיץ 2024 בספורט העולמי יהיה רותח מתמיד. טורניר היורו ייפתח ביוני הקרוב וגם הקופה אמריקה - אליפות אמריקה הדרומית לאומות בכדורגל, המתקיימת אחת לכמה שנים, בפרקי זמן בלתי קבועים. בנוסף כמובן האולימפיאדה שתתקיים השנה בפריז היא אירוע בסדר גודל עצום.
ענקית הספורט adidas, נותנת החסות הרשמית של טורניר הכדורגל המסקרן והגדול ביותר באירופה, השיקה ביום צילום מיוחד את המדים הרשמיים של מארחת הטורניר גרמניה, מהמובילות בכדורגל העולמי, ואת מדיה של נבחרת ספרד, מועמדת נוספת לזכייה בתואר. בנוסף חשפה החברה את מדי נבחרת ארגנטינה שתנסה לזכות פעם נוספת בטורניר הקופה אמריקה שייערך בסמוך לטורניר היורו.
לשם כך קיבצו בחברה כמה מהנשים המובילות בעולם הספורט: העיתונאיות לירון שרון, הדר יעקבי ואשרת עיני, שהיא גם שחקנית פעילה בליגת הכדורגל לנשים בישראל, שחברו ליוצרת התוכן הילה פרל, ויחד הן השיקו את המדים הרשמיים.
לדברי שקד בצלאל, מנהל מותג adidas בישראל "כבר במונדיאל 2022 יצאנו בקמפיין גדול שמטרתו ל"נרמל" חולצות כדורגל כפריט אופנה לכל דבר שכל אחד ואחת יכולים ללבוש כלוק אופנתי בכל זמן וללא הבדלי מגדר, בין אם לעבודה, לבילויים או סתם בשגרה" אומר בצלאל ומוסיף: "בקמפיין הנוכחי שיתפנו פעולה עם שמות מובילים בתחום סיקור הספורט בישראל. המדים החדשים של הנבחרות משלבים את מיטב הטכנולוגיות והעיצובים שלנו ואני בטוח שהאוהדים יאהבו את התוצאות".