פרטנר מובילה מהפכות של חדשנות, תשתיות ושירות בשוק התקשורת
פרטנר מובילה מהפכות של חדשנות, תשתיות ושירות בשוק התקשורת
פרטנר הובילה בשנים האחרונות מהפכות של חדשנות בשוק התקשורת, בהן מהפכה בשוק התשתיות ומהפכה בשוק הטלוויזיה עם מודל הסופר אגריגטור. במוקד העשייה של החברה עומדים כיום המשך המעבר לדור 5 ברשת הסלולרית, הרחבת מהפכת תשתית הסיבים המתקדמת והכניסה לשוק החשמל
קבוצת התקשורת הישראלית פרטנר מספקת שירותי סלולר, טלוויזיה, אינטרנט ולאחרונה – גם חשמל. החברה החלה לפעול בישראל בשנת 1998 כמפעילה הסלולרית השלישית בישראל. מתחילת דרכה, נחשבה פרטנר לחברה חדשנית, פורצת דרך, מובילה ומתקדמת.
DNA של חדשנות
HELLO FUTURE הוא המוטו שמלווה את קבוצת התקשורת פרטנר בשנים האחרונות. עתיד, חדשנות והובלה בכל תחומי הפעילות הם הערכים שמוטמעים עמוק במסדרונות הקבוצה מאז נוסדה.
בהתאם לחברה שחרטה על דגלה מתן שירותי תקשורת חדשניים ומתקדמים לציבור הישראלי, הייתה זו פרטנר שהביאה לישראל את בשורת הסים, ה-SMS, חבילות חו"ל, שיחות הוידאו, הדור השלישי והרביעי, הטלוויזיה הפתוחה, וכן את מהפכת הסיבים האופטיים בעולם האינטרנט הקווי. כל זאת, לצד תרבות שירות שלא הייתה מוכרת עד אז בישראל.
מחברה שמספקת שירות סלולר בלבד תחת המותג ORANGE, עברה פרטנר לאורך השנים מהפכה מיתוגית והפכה לקבוצת תקשורת שמספקת מגוון שירותים, החל מסלולר, דרך טלוויזיה, טלפוניה קווית ובינלאומית ואינטרנט, ועד ציוד קצה ופתרונות לעסקים.
החזון של פרטנר הוא לספק פתרונות ושירותי תקשורת איכותיים וחדשניים באמצעות יוזמה, אחריות והוגנות, לתועלתם של לקוחות החברה, עובדיה ובעלי המניות. כחברה מובילה בתחומה, עוסקת פרטנר לאורך השנים בבניית שירותים חדשים, מתוך רצון לתת מענה לסביבה המשתנה ולאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויית תקשורת מתקדמת, מלאה ועוצמתית.
הפתרונות היצירתיים
כחברה שהובילה מהפכות מרכזיות בעולם התקשורת, ממשיכה פרטנר במגמה הזו גם בשנים האחרונות. ב-2017 נכנסה החברה לעולמות חדשים והשיקה במקביל שני שירותים חדשניים ומשלימים: הראשון הוא פרטנר פייבר, אינטרנט סיבים אופטיים עוצמתי, מהיר ויציב. פרטנר החלה לפרוס תשתית עצמאית ברחבי הארץ, ולמעשה הובילה את מהפכת הסיבים האופטיים בישראל.
נכון להיום, פרטנר פרסה תשתית לכמיליון משקי בית בישראל, ובמקביל חתמה על הסכם פורץ דרך עם חברת בזק, במסגרתו היא רכשה זכות שימוש בקווי התשתית של בזק. הלכה למעשה, ההסכם מאפשר לפרטנר להציע שירות סיבים כמעט לכל בית בישראל. כיום, פרטנר הינה החברה עם פריסת הסיבים הרחבה ביותר בישראל, כשהיא מחזיקה במצבת מנויי הסיבים הגבוהה בשוק: כ-350 אלף לקוחות.
כחלק מאסטרטגיה רחבה שמסתכלת על צרכי הלקוח, השיקה פרטנר באותה שנה שבה פרצה עם מהפכת הסיבים, גם את מהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית. במסגרת זו, השיקה החברה את פרטנר TV - הטלוויזיה הפתוחה הראשונה בישראל במודל סופר-אגריגטור החדשני. בפרטנר החליטו להעביר את הכח לידיים של הצרכנים ולתת להם לבנות את עולם התוכן שלהם על פי העדפותיהם. האסטרטגיה של החברה התבססה על שלושה רבדים: תוכן עשיר, מותאם ופרסונלי ממספר ספקי תוכן שונים; מחיר משתלם; וממשק חדשני ומתקדם. לצד זאת, השיקה פרטנר לראשונה בעולם חבילות באנדל משותפות עם ענקית הסטרימינג נטפליקס, ובכך חשפה את הקהל הישראלי לחברת התוכן הבינלאומית.
בשנת 2020 החלה פרטנר בשדרוג הרשת הסלולרית שלה מטכנולוגיית דור 4 לדור 5, על מנת לספק ללקוחותיה שירותי סלולר מתקדמים ומהירים וחבילות ערך ייחודיות, תחת המותגים פרטנר G5 ו-012 מובייל. עד היום, פרסה החברה מאות אנטנות ברחבי הארץ ואף חתמה לאחרונה על עסקה ראשונה מסוגה עם חברת אריקסון העולמית, במסגרתה היא תקים בישראל את הרשת מבוססת הענן G5 Standalone - המהווה את השלב הבא ברשתות הדור ה-5 בעולם.
מתוך רצון לתת מענה כולל ללקוחותיה, ב-2021 נכנסה החברה גם לפעילות שיווק חשמל מוזל תחת המותג POWER.
האנשים שמאחורי המותג
דגנית קרמר הביאה לתפקיד משנה למנכ"ל קבוצת התקשורת פרטנר יותר מ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת הישראלי. בתפקידה האחרון שימשה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"לית החטיבה הפרטית בחברות הבת של בזק: פלאפון, yes ובזק בינלאומי, ואף שימשה כמנכ"לית בפועל של החברות.
דגנית מובילה את מימוש האסטרטגיה העסקית והארגונית של פרטנר על כלל פעילותיה להשגת יעדי הקבוצה. במהלכים רחבים חוצי ארגון, היא פועלת לסינרגיה ארגונית, פיתוח שיטות עבודה, הגברת הפרודוקטיביות, היעילות וחתירה למצוינות ולצמיחה. אחד המיקודים המרכזיים אותו דגנית מקדמת הוא יישום החדשנות והדיגיטציה בקבוצה, לחיזוק הקשר עם לקוחותיה ומובילות עסקית.
אסף אביב הצטרף לקבוצת התקשורת פרטנר כסמנכ"ל שיווק ותוכן עם היכרות עמוקה של עולם התקשורת הישראלי. בתפקידיו הקודמים שימש כמשנה למנכ"ל חברת הסלולר wecom, כסמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות בקבוצת עזריאלי וכסמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי. אסף מנהל את אסטרטגיית השיווק והפיתוח העסקי של פרטנר בכלל תחומי פעילות הקבוצה: סיבים אופטיים, דור 5 וטלוויזיה. בשנה האחרונה הוביל עבודה שיווקית מעמיקה לביסוסה של פרטנר בעולם הסיבים ולהגדלת נתח השוק של הקבוצה. עם קמפיינים צבעוניים, שמחים ועשירים בהובלת הפרזנטור סטטיק, פרטנר הוא מותג נחשק, חדשני ואהוב.
אסף בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
דברים שאולי לא ידעת על פרטנר
1. פרטנר היא החברה עם פריסת הסיבים הרחבה ביותר בישראל.
2. מדד נטפליקס קובע כי פרטנר היא ספקית האינטרנט הקווי עם ביצועי הצפייה הטובים ביותר.
3. על-פי מחקר בינלאומי, פרטנר מספקת את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר בישראל בדור 5 בסלולר.
4. פרטנר TV השיקה לראשונה בישראל את שירות הקאצ'-אפ החדשני.
5. פרטנר זוכה שנה אחר שנה כחברה שהכי טוב לעבוד בה מבין חברות התקשורת.
6. פרטנר זוכה עשר שנים ברציפות בציון הגבוה ביותר בדרוג מעלה לאחריות תאגידית.
7. מחצית מעובדי פרטנר הן נשים ובהנהלה הבכירה יש רוב נשי.