"רציתי להכנס לשוק הישראלי כי אני מאוהבת ביצירתיות הישראלית"
"רציתי להכנס לשוק הישראלי כי אני מאוהבת ביצירתיות הישראלית"
היא דוגמנית, אשת עסקים ואם לארבעה ילדים עם מעל לשלושה מיליון עוקבים, שהקימה מותג קוסמטיקה שהפך להצלחה מסחררת באירופה, נמכר גם בספורה ועכשיו מגיע בבלעדיות לרשת הטיפוח APRIL. לרגל המאורע הושבנו לראיון את מייסדת המותג אליס קמפלו, החברה הטובה של בר רפאלי, קורל סימנוביץ' ומישל גרציג
מאסקמיי (MASQMAI) הוא מותג קוסמטיקה טבעי וירוק שהוקם על ידי הדוגמנית והמשפיעה אליס קמפלו, שמכיל בתוכו את כל הסיפור של משפחתה- בעלה (הכדורגלן של נבחרת ריאל מדריד אלווארו מוראטה) וילדיה: התאומים אלסנדרו ולאונרדו, אדוארדו ובלה.
קמפלו מספרת: "הייתי בהריון עם תאומים והייתה לי בטן ענקית ממש. הגוף שלי השתנה והייתי אובססיבית לסימני מתיחה. אז ביקשתי מבעלי לקנות לי הרבה שמני גוף שונים, ואז חשבתי שאני רוצה לפתח מותג משלי. סקרתי, למדתי, ניסיתי. כל מוצרי המותג הם תוצאה של בדיוק מה שאני רוצה לעור שלי. וכך נולד המוצר הראשון, שהיום הפך לרב מכר, הסרום אליקסיר, שבו כללתי את כל השמנים בהם השתמשתי במהלך ההריון, ויצרתי תערובת אחת. מבחינתי זו תמצית רב שימושית. היא טובה גם לפנים כהזנה, גם כבסיס של גלואו לפני איפור אפילו עם טיפה אחת, גם לקצוות השיער אחרי חפיפה לשיקום וכמובן גם לגוף".
מה הזיכרון הראשון שלך כילדה מתחום הביוטי?
"מהנעורים תמיד פצעי בגרות הפריעו לי וכל פעם שהיה צומח לי חצ'קון, גם אם הוא אחד זה היה נורא ואיום וממש היה לי חשוב להעלים אותו ולכן ניסיתי את כל מוצרי הביוטי שאפשר בתחום ובכלל נמשכתי לנושא. לאט לאט הבנתי מה נכון לי, מה אני יותר אוהבת ומה פחות, והבנתי שאני רוצה לעסוק בתחום היופי".
חגגת לא מזמן 30. כשהיית צעירה יותר, חשבת בכלל על הגיל הזה? על מה תשיגי עד שתגיעי אליו?
"הייתי מאוד אמביציוזית. כבר בסוף הלימודים היה לי מותג תיקים משלי, הייתי שאפתנית ורציתי להצליח. אני מאוד אוהבת לעבוד ואפילו עם הילדים והמשפחה מאוד חשוב לי לעשות את זה ולהתקדם".
מוצרי ביוטי שהשתמשת? שאהבת?
"ניסיתי מגוון מוצרים, גם בגלל העיסוק שלי כדוגמנית, גם זולים וגם יקרים ועד היום אני ממשיכה לנסות כדי להיות עם היד על הדופק על כל מה שקורה בתחום".
צריך רק להחליף כמה מילים עם אליס כדי להבין שאהבה למשפחתה קודמת לכל דבר אחר. אותה אהבה לדבריה היוותה השראה לכל קו הקוסמטיקה שלה המתאפיין בריכוז גבוה של חומרים פעילים, אריזות מושכות ואסתטיות עם פורמולות שנבדקו על ידיה. מי שתומך באליס הוא צוות שכולו נשים, אותו צוות שמנהל גם מותג הבגדים המצליח שלהAkala Studio. מוצרי הטיפוח מיוצרים בספרד, ואילו מוצרי האיפור מיוצר באיטליה.
מבין המוצרים שלך האם יש כאלה שמיועדים לעור בוגר יותר, כלומר מעל 35?
"בעיני הקרם פלטיניום מאוד מתאים לעור בוגר. הוא עשוי מרכיבים טהורים ועובד נהדר על מיצוק עור הפנים".
יש היום כל כך הרבה מוצרים בשוק. מה מבדל באמת את המותג שלך ממותגי ביוטי אחרים?
"הבידול שלי הוא החומרים הטבעיים המזוקקים במוצרים שלי מה שמאפשר לי לייצר תערובות חדשניות שמחד נותנות אפקט ומאידך לא פוגעות בו או הורסות אותו".
מבין כל האופציות לשותפים לדרך, בחרת דווקא ברשת אפריל. למה?
"רציתי להכנס לשוק הישראלי כי אני מאוהבת ביצירתיות הישראלית. התייעצתי עם קורל סימנוביץ איפה נכון למותג שלי להיות כדי שהוא יבלוט ויתפתח במיוחד. רציתי לא ללכת לאיבוד כמותג ברשת, והיא המליצה לי על אפריל – שזה יהיה הכי נכון בשבילי. בדקתי והבנתי שהיא צודקת, והשאר היסטוריה".