כל עולמות התוכן עבור העובד, במקום אחד - הכירו את הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית, אשר משלבת בין ניהול הדרכות לתקשורת פנים ארגונית ושירות עצמי לעובדים
כל עולמות התוכן עבור העובד, במקום אחד - הכירו את הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית, אשר משלבת בין ניהול הדרכות לתקשורת פנים ארגונית ושירות עצמי לעובדים
פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעסקים נוגעים כיום לכל היבט בפעילות הארגון - החל משיווק, דרך מכירה, פיננסים, תפעול מוקד שירות, רכש ועד אחסון מידע בענן. אחד התחומים בהם ארגונים רבים נותרו עדיין מאחור, הוא תחום ההכשרות והתקשורת הפנים ארגונית. החדשות הטובות הן שניתן למצוא כיום פלטפורמות מתקדמות המאחדות את כל השירותים הדיגיטליים לעובד במקום אחד, עם גישה נוחה מכל מכשיר. מהם השיקולים בבחירת פתרון טכנולוגי בעולמות ה-HR? ומה תוכלו למצוא בפלטפורמה של Wendi המוטמעת במגוון ארגונים במשק?
כאשר מדובר במשרד של 10 עובדים, כולם מכירים את ימי ההולדת של כולם, ויכולים לגשת לאחראי על משאבי אנוש בחדר ליד כדי להפיק מידע על שכר או נוכחות. עם זאת, ככל שהארגון גדול יותר, כך מאתגר יותר לנהל את התקשורת הפנים ארגונית, ליצור מחוברות ולהנגיש את המידע הרלוונטי ולנהל את ההדרכות וההסמכות הארגוניות.
בקרב ארגונים בינוניים וגדולים, הכוללים מאות ואלפי עובדים, עולם התקשורת הפנימית והשירות לעובד מנוהל עדיין בפורטלים מיושנים אשר דורשים עדכון וסנכרון שעלותו לא משתלמת ולכן נשארים מאחור, הם זמינים רק במחשב ולכן נזנחים על ידי העובדים. ניהול ההדרכה מנוהל במקרה הטוב במערכת בסיסית, ובמקרה הרע באקסלים וטבלאות בלתי נגמרות הממולאות באופן ידני, מה שגורם לכאוס ולבזבוז של זמן עבודה יקר.
הגיע הזמן שהארגונים של ימינו, אשר מטמיעים טכנולוגיות מתקדמות כמעט בכל היבט בפעילות שלהם, יביאו גם את השירותים לעובד אל עידן הדיגיטלי. הפלטפורמה המשולבת של Wendi, מבית Ewave, מציעה כלי משמעותי ומאוחד לניהול תקשורת פנים ארגונית וכלל השירותים הדיגיטליים לעובד במקום אחד - כך שכל העובדים יכולים להיות מעודכנים כל הזמן. הפלטפורמה מוטמעת בארגונים ובגופים מהגדולים במשק, ביניהם רשתות קמעונאיות, חברות ביטוח, חברות תעשייה ועוד.
איך ממנפים את הפלטפורמה לטובת שביעות הרצון של העובדים, מיתוג מעסיק וצמיחה עסקית?
Wendi Connect - אפליקציה זמינה שמנגישה את כל מה שהעובד צריך לדעת
Wendi Connect כולל אפליקציה ופורטל web המספקים מענה כולל לתקשורת פנים ארגונית ושירות עצמי עבור כלל העובדים.
אם עד היום המידע החיוני היה זמין לעובדים רק בפורטל web מסורבל שאף אחד לא נכנס אליו, Wendi Connect זמינה באפליקציה חדשנית הנמצאת בחנות האפליקציות. כך, במקום לשלוח אינספור מיילים עם עדכונים וחדשות, העובדים יכולים לקבל עדכונים מותאמים אישית ב-push ולגשת למידע אישי מכל מקום, בכל זמן, עם חוויית משתמש נוחה וידידותית.
המערכת מאפשרת לעובדים לבצע פעולות רבות ומגוונות בשירות עצמי, מה שחוסך זמן רב בפניות לעובדי מחלקת HR ומייעל את זמן העבודה של העובדים עצמם. במערכת מונגש מידע חיוני ממגוון מערכות ארגוניות, כגון שכר, נוכחות, ימי מחלה וחופשה, גיוס ועוד, תוך התאמה אישית של התוכן לכל עובד ועובדת.
בכל הנוגע לגיוס עובדים, מספרת שרית חכמון, מנהלת הפיתוח העסקי של Wendi, כי "בעבודה עם איקאה, למשל, חיברנו את הפלטפורמה למערכת גיוס העובדים, הפצנו את הטבת 'חבר מביא חבר' ועדכנו בהודעות פוש אוטומטיות את העובדים בסטטוס הגיוס. בעקבות הפעילות, שיעור הגיוס של העובדים עלה מ-25% ל-50%".
המערכת אוספת, משתפת מידע ומקיימת סקרים מפולחים בקרב העובדים באמצעות מסרים מותאמים אישית. הפלטפורמה מהווה גם מוקד קהילתי עבור העובדים, עם פרגונים, הטבות, לוח קח-תן ועוד. בנוסף, העובדים יכולים לפנות, לדווח ולהגיש בקשות אישית דרך המערכת.
בשורה התחתונה, כל העובדים מעודכנים כל הזמן, במקום להיות בחוסר ידיעה או לבזבז זמן עבודה יקר שלהם ושל מחלקת ה-HR בחיפוש אחרי המידע הנדרש. "באיקאה הפלטפורמה הורידה שיחות צוות שהמנהלים היו צריכים לעשות כדי להעביר מידע, כך שהפרודוקטיביות של כל המערכת השתפרה", מספרת חכמון.
Wendi LMS - ניהול מתקדם של מערך ההכשרה, ההסמכה וההערכה בארגון
החלק הנוסף בפאזל של Wendi הוא Wendi LMS, מערכת משולבת של ניהול הדרכה, הסמכה והערכת ביצועים. המערכת מאפשרת לנהל באוטומציה מלאה את כל הפעולות הרלוונטיות לתחום בארגון, לרבות בניית תכניות הכשרה והסמכה לפי פרופיל של עובד, ביצוע תהליכי הערכת ביצועים, מעקב ובקרה, פיתוח ושמירה על כשירות מקצועית והצגת מידע ותוכן לימוד באופן מותאם אישית, יעיל וזמין.
המערכת מאפשרת יצירת תכני למידה, סקרים ומבחנים באופן עצמאי וללא הגבלה, ומובילה לחיסכון משמעותי בעלויות הפקה וניהול ההדרכות, המעקב, הלמידה וההסמכה.
מודל הערכת הביצועים השנתית של Wendi LMS, למשל, מאפשר בניית טפסים מותאמים אישית לכל עובד לפי פרופיל העיסוק שלו בארגון. אחרי ביצוע ההערכה, המערכת מציגה את הנתונים למנהלים בצורה ויזואלית ודיגיטלית, עם גרפים המראים על המגמות אצל כל עובד ועובדת.
היתרון של Wendi - פלטפורמה מאוחדת עם אינטגרציה למגוון מערכות עסקיות, בהתאמה אישית
אחד החסרונות המרכזיים של הפעילות הנוכחית בארגונים בכל הנוגע לתקשורת פנים ארגונית והדרכות, הוא קיומן של מערכות פנימיות רבות, עם ממשקי משתמש לא ידידותיים, אליהן צריכים העובדים להיכנס בנפרד כדי להפיק מידע חיוני. המערכות של Wendi, לעומת זאת, מתממשקות עם כל המערכות התפעוליות של הארגון בצורה קלה ונוחה, לרבות ERP, CRM ועוד - כך שכל עובד יכול למצוא את כל המידע וההדרכה באופן אינטואיטיבי ומהיר- במקום אחד.
החיבור דרך האפליקציה מאפשר לעובדים להיכנס למערכות הארגוניות מהסלולרי בכל זמן ועבור כל העובדים, כולל עובדי השטח, עובדים הנמצאים מחוץ למשרד ואפילו מחו"ל.
"ב-Wendi יודעים לספק פתרון מותאם לפונקציה החשובה ביותר עבור הלקוח, באמצעות תפירת חליפה ייעודית, הודות לאינטגרציות למערכות הרלוונטיות", אומרת חכמון. האפליקציה היום הפכה לכלי עבודה משמעותי בארגונים רבים -"במרכז הרפואי איכילוב, למשל, כאשר האפליקציה לא עובדת נכנס לפעולה מוקד שירות פנימי שצריך לתת מענה ל-10,000 העובדים- דבר הגוזל משאבים רבים. בסופרפארם, מידע על המוצרים והחיבור למערכות התפעוליות שיפר את המכירות. לכל ארגון דגשים ופונקציות נדרשות אחרות. השילוב הייחודי של Wendi, יחד עם הגב של Ewave המפתחת מערכות מורכבות ללקוחות ארגוניים, מספקים את המענה המדויק ביותר עבור ארגונים גדולים ומרכזיים במשק הישראלי".
בשורה התחתונה, המערכות של Wendi מובילות לעלייה בשביעות רצון בקרב העובדים, בעקבות השקיפות, השירות והנגישות של המידע, וכתוצאה מכך משפרות את הביצועים, ואפקטיביות העבודה בארגון וכן את מיתוג המעסיק של הארגון בתור מעסיק שדואג לעובדים ומטמיע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מועילים עבורם.
עבור מנהלי תקשורת פנים ארגונית, סמנכ"לי וסמנכ"ליות HR, מנכ"לים ומנכ"ליות אשר רוצים לקדם את הארגון בצורה דיגיטלית ולא להשאיר אף חלק מפעילות הארגון מאחור - הפלטפורמות של Wendi הן השלב הבא בניהול הכשרות, תקשורת פנים ארגונית ושירות עצמי.