סגור
CORPORATE.890/100

תיירות הבידור בשיאה: סאן דור ומועדון 'ביחד בשבילך', בשיתוף פעולה ראשון עם Ticketmaster

תחום תיירות הבידור הפך למנוע צמיחה של תעשיית התיירות. עתה, הודות לשיתוף פעולה של סאן דור (מבית אלעל) ומועדון 'ביחד בשבילך' עם ענקית הכרטיסים הבינלאומית, המריאו בסוף השבוע עשרות מעריצי אד שירן, בטיסה ייעודית להופעת הכוכב בלרנקה, קפריסין

בשנה האחרונה, מאז החלה המלחמה ובהיעדר אמנים בינלאומיים גדולים המגיעים להופיע בישראל, הפך תחום תיירות הבידור לאחד ממנועי הצמיחה הגדולים של עולם התיירות. הישראלים אוהבים הופעות חיות ולא מוכנים לוותר עליהן, והנ"ל כבר הורגש בהופעות האחרונות של קולדפליי וטיילור סוויפט, בהן נרשמה נוכחות ישראלית גדולה מאי פעם.
עתה מקבל התחום חיזוק נוסף, במסגרת שיתוף פעולה ראשון בישראל של חברת תעופה ומועדון צרכני, עם חברת הכרטיסים הבינלאומית הגדולה בעולם, Ticketmaster.
בימים האחרונים החלו חברת התעופה סאן דור (מבית אל על) ומועדון 'ביחד בשבילך', להציע "נסיעות מעריצים" רשמיות, להופעות הגדולות בעולם. מדובר בנסיעות עתירות תוכן והפקה, הכוללות מעטפת מקיפה וכוללת: טיסות, לינה, סיורים וכרטיסים להופעת ענק. כך לדוגמא, בסוף השבוע האחרון יצאה מישראל ללרנקה נסיעה של עשרות מעריצי האמן הבריטי הפופולרי אד שירן, שהוטסו במטוס ייעודי להופעתו הענקית בלרנקה, ונהנו מחבילת הטבות מקיפה.
1 צפייה בגלריה
תיירות הבידור בשיאה: סאן דור ומועדון 'ביחד בשבילך', בשיתוף פעולה ראשון עם Ticketmaster
תיירות הבידור בשיאה: סאן דור ומועדון 'ביחד בשבילך', בשיתוף פעולה ראשון עם Ticketmaster
תיירות הבידור בשיאה
(צילום: דוברות אל על)
לדברי אמיר קיש, מנכ"ל Ticketmaster: "ההופעה של אד שירן ואחרות, הן סנונית ראשונה למנעד רחב מאד של אירועי תרבות ותוכן, שנפעל להנגיש מעתה לרבבות ישראלים, המסרבים לוותר על הבילוי בהופעות החיות. נכון לעכשיו לחבילות הMUSIC יש ביקוש יוצא דופן, ונמשיך להרחיב את היצע ההופעות, וייצר לטסים חוויות עשירות".
לדברי מנכ"ל סאן דור (מקבוצת אל על), גל גרשון: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה. לצד הפעלת טיסות סדירות ליעדי נופש קרובים, סאן דור מפעילה טיסות מיוחדות וייעודיות הכוללות בין היתר, טיסות של קבוצות ספורט ישראליות למשחקים בחו"ל. כעת אנו נרגשים להציג את שיתוף הפעולה הזה, שמביא את הישראלים, במיוחד בתקופה זו, בנוחות ומהירות להופעות של האמנים האהובים עליהם. מבחינתנו זו רק ההתחלה, ונמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה, כדי לאפשר לישראלים לטוס ולחוות הופעות חיות, של האומנים הגדולים בעולם".
לדברי מנכ"ל מועדון 'ביחד בשבילך', איל קרוליצקי: "כחלק מהתפתחות המועדון והעצמת הפעילות הבינלאומית, אנו מוציאים טיסה ראשונה של חברי מועדון "ביחד בשבילך" לסוף שבוע מפנק בקפריסין, המשלב הופעה של אד שירן, בשיתוף פעולה עם Ticketmaster ישראל וסאן דור. טיסה זו מהווה סנונית ראשונה להמשך שת"פ וחבילות נוספות ומרתקות ברחבי העולם המתווספות למגוון אדיר של פעילויות, בישראל ומחוצה לה".