סגור

קחי סיכונים מחושבים: פתיחת עסק היא סיכון, אך לעתים קרובות כדאי לקחת אותו.

מריה סקל היא ההוכחה למה שניתן להשיג עם תשוקה, מסירות וקצת נטילת סיכונים.

בגיל 25 בלבד, היא כבשה את העידן הדיגיטלי בתחום הוולנס והעסקים. עם שלושה עסקים מצליחים, היא מגדירה מחדש את היזמות ומעצימה נשים לאורך כל הדרך. מריה סקל, יזמית צעירה שהשפעתה משתרעת על פני הרשתות החברתיות, מה שמראה שגיל הוא רק מספר כשזה מגיע להצלחה עסקית.
2 צפייה בגלריה
מריה סקל, יזמית צעירה שהשפעתה משתרעת על פני הרשתות החברתיות
מריה סקל, יזמית צעירה שהשפעתה משתרעת על פני הרשתות החברתיות
מריה סקל, כבשה את העידן הדיגיטלי בתחום הוולנס והעסקים
(צילום: אריאל ברישניקוב)
המסע של מריה החל בגיל 17 שם היא מספרת על כשלונות רצופים עד שגילתה את עולם המדיה החברתית, שם רתמה את הכוח של הפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק ולינקדאין כדי לבנות את האימפריה שלה. היא התחילה עם רעיון הניזון מתשוקה להעצמת נשים, והפכה אותו לשלושה עסקים משגשגים. כיום, היא מוכרת כאחת מ-נשות העסקים המובילות שצעירים וצעירות עוקבים אחריהן במדיה לקבלת עצות בכל דבר, החל מאסטרטגיה עסקית לחברות ועד לפעילויות עסקיות קטנות ושיווק דיגיטלי.
אבל מה שמייחד את מריה הוא לא רק החוש העסקי שלה, זו המחויבות שלה להעצים נשים אחרות, במיוחד אלה השואפות לחצוב את דרכן בעולם העסקים. היא מעבירה באופן קבוע הרצאות על עצמאות נשית, חולקת את התובנות, החוויות והטיפים שלה כדי לעורר ולהנחות אחרים. היא מאמינה בכוחן של נשים לתמוך בנשים, לכן היא מנגישה את החיים שלה בצורה אותנטית ואמיתית ברשתות החברתיות בדרך להיות אשת העסקים הכי משפיעה בארץ ובאמצעות עבודתה היא מטפחת קהילה של יזמות צעירות שמאמינות בעצמן.
אז איך היא עשתה את זה? הנה כמה מהטיפים המרכזיים של מריה ליזמות מתחילות:
לאמץ את המדיה החברתית: מריה זיהתה בשלב מוקדם שהמדיה החברתית היא לא רק פלטפורמה לשיתוף עדכונים אישיים. זהו כלי רב עוצמה לבניית מותג ולחיבור עם הקהל שלך. היא ממליצה לנשים להשתמש במדיה החברתית לטובתן, בין אם זה לצורך נטוורקינג, שיווק או מכירה.
2 צפייה בגלריה
מריה סקל: כל אחת יכולה להפוך ליזמית מצליחה.
מריה סקל: כל אחת יכולה להפוך ליזמית מצליחה.
מריה סקל: כל אחת יכולה להפוך ליזמית מצליחה.
(צילום: שלי בר)
"המדיה נתנה לי ביטחון שלא משנה איזה מוצר אני הולכת להוציא יש לי קהילה למכור לה כמו עם אפליקציית הוולנס שלי. הוצאתי אותה כי אני מאמינה שכל איש עסקים מוצלח צריך לשאוף להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו- לא הייתי מפתחת אותה ומשקיעה במשך 4 שנים אם לא היה לי את הביטחון שברגע שאוציא אותה אני אדע שעל היום הראשון יצטרפו מנויים"
מצאי את הנישה שלך: הצלחה בעסקים נובעת לרוב מהתמחות בתחום מסוים. הנישה של מריה היא העצמת נשים בעסקים והיא הפכה את זה לליבת המותג שלה. מצאי את מה שאת מתלהבת ממנו, ואל תפחדי להפוך אותו לעסק שלך.
לעולם אל תפסיק ללמוד: עולם העסקים מתפתח כל הזמן, במיוחד בעידן הדיגיטלי. מריה מדגישה את החשיבות של למידה מתמשכת, בין אם זה להישאר מעודכנת בטרנדים בתעשייה, לימוד מיומנויות חדשות או קבלת עצות מיזמים מצליחים אחרים.
"אתה רואה מישהו שעשה את מה שאתה רוצה לעשות? תלמד ממנו!"
קחי סיכונים מחושבים: פתיחת עסק היא סיכון, אך לעתים קרובות כדאי לקחת אותו. מריה מעודדת נשים לקחת סיכונים מחושבים, מתוך אמונה שאלו יכולים להוביל לתגמולים המשמעותיים ביותר.
מריה סקל היא ההוכחה למה שניתן להשיג עם תשוקה, מסירות וקצת נטילת סיכונים. בגיל 25 בלבד, היא מהווה השראה לנשים בכל הארץ, ומוכיחה שעם הלך הרוח והכלים הנכונים, כל אחת יכולה להפוך ליזמית מצליחה.