סגור
סופרברנדס האדר דף כתבה

בוגבו: כשחדשנות וטכנולוגיה פוגשות סטייל

לפני 20 שנה התחילה bugaboo מהפכה בעולם עגלות התינוק, כששילבה טכנולוגיה חדשנית, סטייל ונוחות. מאז ועד היום, המותג שם דגש על איכות בלתי מתפשרת ועל חדשנות מוצרית פורצת דרך. לאחרונה הכריז המותג על מהלך במסגרתו יוריד לאפס את דריסת הרגל הפחמנית שלו עד שנת 2035 - למען עולם טוב יותר עבור התינוקות הגדלים עם מוצרי החברה

המותג bugaboo נולד בהולנד לפני כעשרים שנה, ומאז הפך שם נרדף לעגלות תינוק איכותיות ונחשקות, המשלבות טכנולוגיה, אופנתיות ונוחות. עגלת ה-bugaboo הראשונה נוצרה כפרויקט גמר של המעצב התעשייתי מקס ברנבורג, שהשיק את עגלת התינוק הארגונומית והמודולרית הראשונה בעולם. bugaboo הציגה סטנדרטים חדשים לעגלות תינוק, המתאפיינות בתפעול נוח, ברמת בטיחות גבוהה ובחדשנות עיצובית. מאז השקתה, עברה עגלת bugaboo שינויים ושיפורים מתמידים, תוך שהיא ממשיכה לשמר את העיצוב המקורי של ברנבורג.
bugaboo מיצבה את עצמה כמותג נחשק, בעל יתרון טכנולוגי מובהק, ולאורך השנים יצרה שיתופי פעולה רבים עם בתי אופנה, אמנים ומובילי דעה, בהם קרן אנדי וורהול, בית האופנה מיסוני, דיזל ועוד. המותג שואף להעניק ללקוחותיו תפישה חדשה של מוביליות, המאפשרת להורים לטייל בעולם בנוחות. כיום, ממשיכה bugaboo למצב את עצמה כמוצר אייקוני, עם מהדורות מיוחדות בעיצוב מוגבל וממשיכה להמציא עוד ועוד מוצרים פורצי דרך.
3 צפייה בגלריה
בוגבו, כשחדשנות וטכנולוגיה פוגשות סטייל
בוגבו, כשחדשנות וטכנולוגיה פוגשות סטייל
בוגבו, כשחדשנות וטכנולוגיה פוגשות סטייל
(באדיבות בוגבו)
עגלות bugaboo ומגוון המוצרים המשלימים מיובאים לארץ בידי חברת IBB Group, ומשווקים תחת הסלוגן, המזקק ומתמצת את מהות המותג: There’s nothing like a bugaboo.
האתגרים השיווקיים
מותג bugaboo פועל בשוק רווי תחרות, שבו מגוון גדול של מותגים וריבוי קטגוריות. ההורים של היום בוחרים עגלת תינוק על פי קריטריונים של נוחות, אורח חיים, טכנולוגיה, איכות ומבנה המשפחה. על אף מיצוב המותג, הוא פונה לכל פלחי האוכלוסייה, עם מגוון רחב של פתרונות ונתפש כמספק איכות חיים ואיכות מוצר לאורך שנים רבות. האתגר המתמשך של bugaboo הוא העמקת סיפור המותג ככזה שאינו עוסק בעגלת תינוק בלבד, אלא בתפישה של אורח חיים. אתגר נוסף הוא לשמור על בידולו של המותג ועל מיצובו הנחשק והייחודי בשוק, תוך תקשורת מתמשכת מול קהל מגוון. המותג פונה מצד אחד להורים צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום עגלות התינוק, ומצד שני ללקוחות חוזרים ומשדרגים, המדגימים את הנאמנות הגבוהה למותג. לכן, אחד האתגרים המשמעותיים שעמדו בפני bugaboo הוא יצירה של שפה שיווקית מובילה, עדכנית ורלוונטית שתפנה למגוון הרחב של קהלי המותג.
הפתרונות היצירתיים
bugaboo ממשיכה להיות ממובילות תחום עגלות התינוק ברחבי העולם. לצד המשך שיתופי הפעולה עם מעצבים מובילים, bugaboo ממשיכה להשקיע ביצירת חוויית לקוח שלמה ובבניית קהילות תומכות. זאת, לצד חדשנות מוצרית, הקפדה על איכות המוצר ועל תקני הבטיחות ותפישת קיימות כוללת. המותג כולל מגוון דגמים, שכל אחד מהם מתאים לאורח חיים שונה, וכן מגוון רחב של אקססוריז, שמעצימים ומשפרים את חוויית השימוש הן של ההורים והן של הילדים.
טכנולוגיה וחדשנות. ב-bugaboo שמים דגש על פיתוח טכנולוגיות חדישות וייחודיות, המשלבות עיצוב אופנתי עם פונקציונליות שנשמרת לאורך זמן. עגלות המותג מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, שיוצרת נסיעה חלקה ואיכותית ותפעול נוח וקל. בולמי הזעזועים, הקיפול הייחודי, החומרים האיכותיים והבדים העמידים הופכים את עגלות המותג למתקדמות ולאיכותיות במיוחד.
Push to Zero
ב-bugaboo הכריזו על מהלך מהפכני למען איכות הסביבה, במסגרתו מתכננת החברה להוריד לאפס את דריסת הרגל הפחמנית שלה עד לשנת 2035. המהלך - Push to Zero - מורכב ממספר שלבים, ומשלב שימוש בפלסטיק מתכלה ובבדים מחומרים ממוחזרים. בנוסף, bugaboo משתפת פעולה עם חברות וגופים נוספים, במטרה לא רק להשפיע על דריסת הרגל הפחמנית שלה עצמה, אלה גם לעודד את ההורים להצטרף אליה ולהוריד את דריסת הרגל הפחמנית שהם עצמם מייצרים. זאת, במטרה ליצור עולם טוב יותר למען התינוקות הגדלים על מוצרי החברה.
חוויית לקוח וקהילה
bugaboo שמה דגש על יצירת מסע לקוח הוליסטי, באמצעות שירות לקוחות אישי, מתן אחריות רחבה לכל מוצריה ויצירת חוויית שימוש מהנה. המותג שואף למגע עם הלקוח בכל נקודת מפגש פוטנציאלית ולכן מקפיד על חשיפה באמצעי מדיה שונים, עם נוכחות נרחבת הן בדיגיטל והן בעולם הפיזי. החברה שמה לה למטרה להיות מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות של הורים מראשית הדרך, ומפעילה שירות לקוחות ייעודי להורים לעתיד. כחלק מחוויית הלקוח, שותפה bugaboo בקבוצות במרחב הדיגיטלי, ודואגת לתקשורת עם לקוחותיה הקבועים. במקביל, נהנית bugaboo גם מקהילות אוהדים שנוצרו באופן אורגני.
המותג כאייקון אופנה
במהלך השנים, יצרה החברה שיתופי פעולה מניבים עם אמנים, בתי אופנה ומובילי דעה, שסייעו למצב אותה כשם נרדף לעיצוב חדשני, בועט ואופנתי. bugaboo מוציאה לעתים מהדורות מיוחדות בשיתופי פעולה עם מותגים מעולמות האמנות והעיצוב, זאת לצד מותגי ביגוד השואבים השראה מאופנת רחוב. באמצעות מהלכים שיווקיים אלו, ובזכות שיפורים וחדשנות טכנולוגית מתמדת, מצליחה bugaboo לבדל את עצמה כמותג בעל חזון עיצובי, באמצעותו כל הורה יוכל למצוא מענה לטעמו הייחודי, לעיתים במהדורות שאינן מאפיינות בדרך כלל מוצרי תינוקות, כמו מהדורת רוק, מהדורת דיזל ג'ינס ועוד.
אולם תצוגה בישראל. אולם התצוגה של המותג בישראל, הממוקם בהרצליה מספק למבקרים חוויה יוצאת דופן בסטנדרטים בינלאומיים.
האנשים שמאחורי המותג
3 צפייה בגלריה
ארז אבנר מנכ״ל IBB GROUP
ארז אבנר מנכ״ל IBB GROUP
ארז אבנר מנכ״ל IBB GROUP
(בוגבו ישראל)
ארז אבנר מכהן כמנכ"ל פעיל ובעלים של IBB GROUP (בוגבו ישראל) מזה 10 שנים. לארז ניסיון במגוון תפקידי ניהול בכירים בתחומים מגוונים כמנכ"ל וסמנכ"ל שיווק ומכירות, והוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ו-MBA עם התמחות בשיווק ומימון.
במרכז תפישת עולמו העסקית עומדת האסטרטגיה בה פועלת החברה – השאיפה לעמוד בחוד החנית בכל תחום וקטגוריה בה היא פועלת.
IBB GROUP היא חברה שצמיחתה האורגנית מונעת על ידי הנהלת החברה ועובדיה כמו גם מאיכות המותגים המיוצגים על ידה.
3 צפייה בגלריה
דפי גרון סמנכ״לית שיווק IBB GROUP
דפי גרון סמנכ״לית שיווק IBB GROUP
דפי גרון סמנכ״לית שיווק IBB GROUP
(יח"צ)
דפי הצטרפה ל-IBB GROUP ב-2016 והיא מכהנת כיום בתפקיד סמנכ״לית השיווק. במסגרת תפקידה מובילה את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של כלל מותגי החברה. דפי מתמקדת בהמשך הצמיחה ומובילות החברה ומותגיה, תוך שימת דגש על הבנת התנהגות וצורכי הלקוחות כמו גם יצירת חוויית לקוח.
מותג בוגבו משלב בתוכו עולמות של טכנולוגיה, לייף סטייל, הורות חדשנית ותרבות. כל אלו יוצרים יחד חוויה הורית פורצת דרך.
דפי בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול. במרכז תפישתה עומדים ראייה נרחבת וממשקים מטריציוניים בתוך החברה, כמו גם עם שותפי החברה וספקיה בארץ ובחו"ל, שיחד מניבים צמיחה אורגנית מתמשכת.
דברים שאולי לא ידעת על bugaboo
1. בשנים האחרונות bugaboo מרחיבה את יכולות הפיתוח והייצור המתקדמות שלה ונכנסת לקטגוריות נוספות עם מוצרים כמו מושבי בטיחות לרכב, לול מתקפל ועוד, בהם היא שומרת על אותה תפישה ואותן איכויות.
2. bugaboo הראשונה עוצבה כפרויקט הגמר של מקס ברנבורג בבית הספר לעיצוב תעשייתי, Design Academy Eindhoven.
3. הופעה של עגלת bugaboo בסדרה "סקס והעיר הגדולה", בשנת 2000, הייתה אחד מהצעדים הראשונים של המותג בדרכו להצלחה בינלאומית.
4. bugaboo היא מהחברות הראשונות המקדמות תפישת קיימות, ואף מייצרת עגלות מחומרים ממוחזרים.
5. bugaboo הוא המותג המועדף על רבות מכוכבות הוליווד. גם ויקטוריה בקהאם וקייט מידלטון נצפו עם דגמי bugaboo עדכניים.
6. עגלות bugaboo מכונות בשמות של חיות המרמזים על תכונות הדגם.