פריון נכנסת לשוק הפרסום הדיגיטלי החוץ-ביתי הגדול בעולם
פריון נכנסת לשוק הפרסום הדיגיטלי החוץ-ביתי הגדול בעולם
במסגרת שיתוף הפעולה עם Way.io, שעל לקוחותיה נמנות Alibaba, Baidu ו- Tencent, תהנה השותפה הסינית מגישה לפלטפורמת מסכי הפרסום החוץ-ביתי של פריון ברחבי העולם
תל אביב וניו יורק - 11 במרץ 2024 - פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, הודיעה היום על השותפות המקומית הראשונה של פלטפורמת הפרסום (DSP) שלה בסין, באמצעות שיתוף פעולה בין Way.io ו-Hivestack, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי החוץ-ביתי (DOOH) הפרוגרמטי של פריון.
שיתוף הפעולה מציין אבן דרך משמעותית במינוף מעמדה של סין כשוק ה-DOOH הגדול בעולם, המוערך על פי Statista בכ - 5.2 מיליארד דולר בשנת 2024. הפלטפורמה של Hivestack כבר משולבת אצל 16 מבעלי המדיה המובילים בתחום ה-DOOH בסין, ומכסה רשת של מעל 1 מיליון מסכים ולמעלה מ-93,000 אתרים, המספקים גישה ל-203 מיליארד חשיפות בקרב קהלים מגוונים ובעונות פרסום פופולריות בסין.
לראשונה, לקוחות Way.io בסין יכולים להפעיל קמפיינים של פרסום חוץ-ביתי פרוגרמטי הן בסין והן בעולם כולו באמצעות מלאי פרימיום של מסכים דיגיטליים ברשת העולמית של פלטפורמת Hivestack. הפלטפורמה של Way.io משמשת רבים מהמותגים, הסוכנויות, בעלי המדיה ושותפי פרסום גדולים בעולם, כולל Alibaba, JD, NANFU, VIP.com, Meituan, וכן שותפים מצד ההיצע כמו Bytedance, Tencent, Baidu, Kuaishou.
"השותפות האסטרטגית עם Way.io מביאה הזדמנויות חדשות לעולם הדיגיטלי בסין, ומציעה גישה נרחבת לנכסי DOOH דיגיטליים ברחבי העולם", אמר טל יעקובסון, מנכ"ל פריון. "בהמשך לכניסה שלנו לשוק בברזיל לאחרונה, אנו מציינים עוד צעד משמעותי במימוש המחויבות של פריון להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה".
איילין קו, מנהלת איזור סין ב-Hivestack, אמרה כי "DOOH פרוגרמטי הינו ערוץ פרסום בעל פופולאריות הולכת וגדלה, שמביא את מיטב הטכנולוגיה הדיגיטלית לפרסום החוץ-ביתי (OOH) המסורתי. שיתוף הפעולה עם Way.io מאפשר לנו לסייע למותגים סינים ליצור אינטראקציה עם לקוחותיהם על ידי הוספת מלאי הפרימיום שלנו בסין לפלטפורמה של Way.io. בעזרת הביקוש הגובר לפרסום מחוץ למדינה, אנו מקווים לממש שיתוף פעולה זה ברחבי העולם, ולהעניק ל-Way.io גישה מיידית למלאי DOOH פרימיום ביותר מ-35 שווקים בינלאומיים".
דרק דו, מייסד ומנכ"ל Way.io, הוסיף כי "השימוש בטכנולוגיה פרוגרמטית מבטיח את החשיפה הדיגיטלית הטובה ביותר, עם אסטרטגיה של תמהיל מדיה מקיף. כפלטפורמת הפרסום המובילה, היתרון התחרותי העיקרי שלנו הוא מינוף הנתונים. ביחד עם הקמת רשת מדיה גלובלית, השותפות עם Hivestack היא מרכיב מרכזי באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של Way.io.
שיתוף פעולה זה יציע למפרסמים מגוון פורמטים חדשניים ומרשימים ויזואלית של פרסום במדיה, יחד עם שיטות חדשות של מיקום מודעות חכם מבוסס נתונים. שיפור זה ביכולתה של Way.io להגיע לקהל מדיה מקיף מסמן לא רק עליה בפרסום הפרוגרמטי המקומי לסטנדרטים בינלאומיים, אלא גם את הכניסה הרשמית לעידן הדיגיטלי של פלטפורמות הביקוש וההיצע של הפרסום הדיגיטלי החוץ-ביתי. אנו נלהבים לעצב את העתיד בעבודתנו המשותפת!"