סגור
CORPORATE.890/100

חברת Redis מכריזה על השקת Redis 8 - גרסה הכוללת פתרונות AI שיתמכו בצרכי הפיתוח המודרניים

הביצועים והיתרונות המוכחים של Redis הופכים לנגישים יותר מתמיד, ויספקו יכולות חדשניות לפיתוח אפליקציות GenAI

חברת Redis, שמפתחת את מסד הנתונים המהיר והפופולרי ביותר בעולם, משיקה את Redis 8, המביאה תכונות מתקדמות למפתחים ובניהם את Redis for AI, חבילה חדשה של מוצרים ויכולות הנדרשים לפיתוח אפליקציות AI מודרנית.
"מהירות, גמישות ואמינות מעולם לא היו חשובים יותר. מפתחים זקוקים לפתרונות קלים לשימוש ואמינים כדי לפתח אפליקציות בסביבת ה-AI המודרנית", אומר רואן טרולופ, מנכ"ל רדיס. "עם Redis 8, אנו מביאים את הביצועים המוכחים וחוויית הפיתוח האהובה של Redis לעידן ה-AI, ומקלים מתמיד על כל מפתח או מפתחת, לבנות מחדש או להרחיב אפליקציות קיימות לעידן חדש של מהירות וחדשנות".
1 צפייה בגלריה
רואן טרולופ, מנכ"ל Redis
רואן טרולופ, מנכ"ל Redis
רואן טרולופ, מנכ"ל Redis
(באדיבות: Redis)
גרסה אחת לקהילה
Redis נמצא בשימוש על ידי מיליוני מפתחים ברחבי העולם. ההשקה של Redis 8 מכניסה לליבה של Redis שמונה מבני נתונים, ובניהם JSON, TimeSerise, Vector, Probablistic עם מנוע שאילתות, חיפוש טקסט, חיפוש גיאוגרפי וחיפוש נתונים וקטורים שעד היום נגישים תחת Redis Stack. הגרסה החדשה מאחדת את כל היכולות הזמינות לקהילת המפתחים תחת גרסה אחת של Redis Community Edition.
משתמשי Redis יזכו לחוויה יעילה ופשוטה, המאפשרת להרחיב אפליקציות מובייל, אינטרנט ו-AI מהר יותר מאי פעם עם תכונות חדשות שמכוונות לצרכי פיתוח של אפליקציות מודרניות.
Redis for AI
כמי שנולד בעידן המובייל והענן, Redis הוא שם נרדף למהירות, קלות שימוש וגמישות, מה שהפך את Redis לאחת מפלטפורמת הנתונים הבולטות, עם פופולריות רבה בקרב מיליוני מפתחים ברחבי העולם. עם עליית השימוש ב- Gengenerative AI, מפתחים מתמודדים עם האתגרים של זמני תגובה של אפליקציות בהם הוכנסו רכבים מבוססי AI.
Redis for AI היא חבילה משולבת של יכולות שנועדה לסייע למפתחים לפתח אפליקציות GenAI עם זמני תגובה מהירים, וכוללת:
- תמיכה בארכיטקטורת(RAG :(Retrival Augmented Generation עם מסד הנתונים הווקטוריים המהיר בעולם: מאפשר ביצועי זמן אמת עבור אפליקציות GenAI.
- זיכרון מטמון סמנטי (Semantic Caching): הורדת זמני התגובה של פניות ל- LLM משניות לאלפית השניה ותוך חיסכון של יותר מ-30% בעלויות פריסה של אפליקציות GenAI.
-זיכרון LLM: מאפשר ל-LLM להתאים אישית את תשובותיו לפי היסטוריית השימוש של המשתמשים.
- זיכרון סוכן (Agentic Memory): מאפשר לבנות ארכיטקטורה מרובת סוכניםAI agnetic architecture מסוכרנת, מהירה, תוך שמירה של עקביות.
- מאגר תכונות (Feature Store): מאפשר נגישות לנתונים הנדרשים לפעולת הסקת מסקנות ע״י מודלי AI, במהירות של פחות מאלפית השניה.
Redis for AI מציע את אותה גמישות ש-Redis ידועה בה, תומכת בסוגי נתונים שונים רבים, ויכולת פריסה בסביבות ענן, מרכזי נתונים פרטים או בסביבות היברידיות, ובנוסף מאפשרת לכל מפתח להריץ את Redis עם כל התכונות החדשות על המחשב האישי של כל מפתח או מפתחת. חבילת Redis for AI כבר זמינה לעבודה עם פלטפורמות קוד פתוח מובילות כמו LangChain ו- LlamaIndex.
בנוסף, Redis מאפשרת תמיכה ייעודית לחבילה זו, אחרי ניסיון רב שנצבר בשנה האחרונה בעבודה צמודה עם כמה מהחברות הגדולות והמובילות בעולם. חבילת התמיכה תאפשר לחברות להאיץ את זמני הפיתוח של אפליקציות מבוססות AI תוך שמירה על זמני תגובה מהירים, גם בעומסים בקנה מידה גדול.
Redis Flex
Redis Flex, הדור הבא של Redis on Flash, שמאפשר להריץ את Redis גם כשחלק גדול מהנתונים נשמר בזיכרון SSD (הזול) ולאו דווקא בזיכרון DRAM (היקר). Redis Flex מעניק למפתחים את היכולת להשתמש ב- Redis באופן נרחב יותר ללא עלויות גבוהות או הצורך לעצב מחדש את ארכיטקטורת הנתונים שלהם.
בגרסאות קודמות Redis on Flash היה זמין רק עבור כמות נתונים מאוד גדולה. מה שאילץ מפתחים עם כמות נתונים קטנה יותר להגביל את השימוש ב-Redis בגלל עליות גבוהות. Redis Flex מאפשר להשתמש בזיכרון SSD עבור כל גדלי הנתונים תוך חסכון של 80% בעלויות, והוא יהיה זמין על שרות הענן של רדיס Redis Cloud.
Redis Flex מבוסס על הטכנולוגיה של Speedb, אותה רכשה Redis מוקדם יותר השנה. Speedb הוא מנוע הגישה לנתוני אחסון (Storage Engine) המהיר בעולם, ומאפשר ל- Redis Flex לפעול במהירות דומה למהירות הטבעית של Redis גם שמרבית הנתונים נשמרים בזיכרון SSD.
Redis Copilot
Redis Copilot הוא העוזר הווירטואלי של Redis. הוא מאפשר למפתחים לבצע שאילתות בשפה טבעית ע״מ לקבל מידע על הנתונים שנמצאים ב Redis. בנוסף, Redis Copilot עוזר למפתחים לכתוב שאילתות מורכבות Redis ואם נדרש אף מייצר את הקוד השאילתות בעצמו. Redis Copilot זמין ללא עלות כחלק ממוצר ה Redis Insight כלי הפופולרי לאנליזה ובדיקות של Redis.
Redis Data Integration (RDI)
RDI מאפשר ללקוחות לשפר ביצועי אפליקציות בצורה מהירה ופשוטה ע״י העברה של נתונים הקריטיים הדורשים גישה מהירה בצורה שקופה ל-Redis. הדבר מאפשר ללקוחות להוריד עלויות תחזוקה ושימוש של מסדי נתונים קיימים שלא בנויים להתמודד עם הקצבים הגבוהים של אפליקציות מודרניות. בתצורה זו, Redis לוקח על עצמו את הטיפול בשאילתות זמן אמת ומאפשר לצמצם את השימוש במסדי הנתונים הקיימים רק לשאילתות שלא דורשות זמני תגובה מהירים. RDI מאפשר בניה מהירה של אפליקציות מודרניות הדורשות זמני תגובה מהירים, ע״י איחוד נתונים (Data Federation) ממספר מסדי נתונים ל- Redis, ומפשט את ארכיטקטורת הגישה לנתונים תוך ע״י שימוש ב- Redis אחד, ה- API של Redis.
הקו החדש של מוצרי ויכולות Redis הוכרז לראשונה ב-Redis Released:Bengaluru, אחד מארבעה אירועים ש- Redis מארחת ברחבי העולם. אירועי Redis Released הקרובים יתקיימו בסינגפור ב-29 באוגוסט, בלונדון ב-12 בספטמבר ובעיר ניו יורק ב-17 באוקטובר 2024.