סגור

הבשורה של LG למסכי הטלוויזיה של 2024-25: מעבד AI חזק פי 4 לשדרוג חוויית הצפייה

עידן ה-AI הביא איתו לשדרוג באיכות החיים במגוון עצום של דרכים. בין היתר, גם הדגמים החדשים של מסכי הטלוויזיה רותמים את כוח ה-AI לשדרוג החוויה. המעבדים החדשים של דגמי 24-25 של LG כוללים יכולות AI שהופכות את הצפייה לחוויה חדשה ומשופרת. בין הדגמים החדשים תוכלו למצוא את מסכי ה-OLED המובילים בעולם וגם את M4, הטלוויזיה האלחוטית של LG, שמגיעה לראשונה לישראל

קולקציית מסכי הטלוויזיה החדשים של ענקית הטכנולוגיה LG מביאה, כמיטב המסורת, את קדמת הטכנולוגיה ואת המאפיינים החדשניים ביותר בעולם הטלוויזיות נכון ל-2024.
הליין החדש של הדגמים כולל ארבע סדרות OLED שונות עם מגוון רחב של גדלים לבחירה (48 עד 97 אינטש), דגמי QNED ודגמי UHD חדשים. מהם החידושים של LG שהופכים את הצפייה לחוויה שעדיין לא הכרתם?
3 צפייה בגלריה
AI ומעבד חזק פי 4: הבשורה של מסכי LG ל-2024-25
AI ומעבד חזק פי 4: הבשורה של מסכי LG ל-2024-25
AI ומעבד חזק פי 4: הבשורה של מסכי LG ל-2024-25
(באדיבות: LG)
מעבד AI חדש לחוויית צפייה מותאמת ל-OLED
דגמי G4 ו-M4 מסדרות ה-OLED החדשות של LG זכו למעבד AI חדשני, Alpha 11, אשר פותח על ידי LG במיוחד למסכי ה-OLED שלה. המעבד החדש משפר ביעילות את איכות התמונה והסאונד ומציע שיפור של 70% בביצועים הגרפיים ושיפור של 30% במהירות העיבוד בהשוואה לדור הקודם של המעבדים.
כלי שיפור התמונה משתמש בניתוח תמונה מדויק ברמת הפיקסל. המעבד החדש מחדד ביעילות תמונות, אובייקטים ורקעים שעלולים להיראות מטושטשים – הכל באמצעות טכנולוגיית AI. המעבד משכלל את איכות הצבע באמצעות ניתוח גוונים הנמצאים בשימוש נפוץ בסרט בו אנחנו צופים, על מנת להציג את כוונת היוצרים בצורה המדויקת ביותר.
פיצ'ר Dynamic Tone Mapping Pro הקיים בדגמים החדשים מפצל תמונות למקטעים ומכוונן בתהליך עדין את הבהירות והניגודיות בכל מקטע תמונה, על ידי ניתוח השינויים בבהירות בנקודות בהן האור חודר לסצנה. באופן שכזה, נוצרות תמונות שנראות אמיתיות ותלת-ממדיות.
השלמת חוויית הצפייה עם כלי AI לשיפור הסאונד
לצד איכות התמונה המרשימה, הדגמים החדשים של LG רותמים את ה-AI גם לשיפור הסאונד של המסך: כלי AI Sound Pro מספק סאונד עשיר ומלא יותר, באמצעות סאונד 11.1.2 וסראונד וירטואלי של הרמקולים המובנים, על מנת ליצור סביבת צפייה מושלמת.
טכנולוגיית ה-AI של הדגמים החדשים מפרידה באופן יעיל את קטעי השירה והמוזיקה מפס הקול ומשדדת אותה ממרכז המסך, כדי להפוך את הדיאלוג לברור יותר. דגמי ה-OLED החדשים של LG אף קיבלו את הסמכת CLearMR של VESA (אגוד תקני האלקטרוניקה לוידיאו).
לא שוכחים את הגיימרים
מסכי ה-OLED של LG ממשיכים להוביל את חוויית הגיימינג מסביב לעולם, כולל רזולוציית 4K, קצב רענון של 144Hz, תמיכה מקיפה ב-HDMI 2.1 ותמיכה ב-NVIDIA G-SYNC® Compatible ו-AMD FreeSync כדי למנוע קריעה וגמגום תמונה במהלך המשחק, הטלוויזיות משלבות גם ממשק ייחודי לגיימרים, המאפשר מעבר בין הגדרות קבועות מראש של תצוגה, בהתאם לז'אנר של המשחק.
הטלוויזיה האלחוטית הראשונה מגיעה לישראל – הכירו את M4
אחד מהדגמים המסקרנים ביותר בליין הדגמים החדש של LG לשנת 2024-25 הוא LG SIGNATURE OLED M4, טלוויזיית ה-OLED האלחוטית של החברה, אשר קיימת בגדלים של 65-97 אינטש ומגיעה עם קופסת החיבור Zero Connect, המבטלת את הצורך בכבלים פיזיים. OLED M4 היא הטלוויזיה הראשונה בעולם המציעה שידור וידאו ושמע אלחוטיים באיכות של עד 4K 144Hz.
3 צפייה בגלריה
חוויית צפייה עם כלי AI לשיפור הסאונד
חוויית צפייה עם כלי AI לשיפור הסאונד
חוויית צפייה עם כלי AI לשיפור הסאונד
(באדיבות: LG)
צבעים חיים, ניגודיות מדהימה ופרופיל דק במיוחד- מסכי ה-QNED החדשים כבר כאן
כחלק מהשקת ליין המסכים החדש ל-2024, LG משיקה ליין חדש של מסכי QNED Mini LED, המציעים ניגודיות מציאותית במיוחד הודות לטכנולוגיית Precision Dimming המשפרת את מעברי הצבע ושולטת בתאורה האחורית באופן מדויק. טכנולוגיית העמעום המקומי של הסדרה עוזרת ביצירת ניגודיות חיה ובהירות יוצאת דופן.
הדגמים מסדרת QNED90, למשל, מציעים טווח של מיליון גווני אפור המבטיחים ניגודיות מרשימה עם דיוק של 20 ביט. מעבר לאיכות התמונה, דגמי ה-QNED כוללים עיצוב מתוחכם, אלגנטי ודק במיוחד (29 מ"מ בלבד), מה שמבטיח השתלבות חלקה בכל בעיצוב. המשקל הקל והפרופיל הדק מקלים גם על תליית המסך על הקיר על מנת לפנות מקום בחלל. דגמי ה-QNED לשנת 2024 מגיעים במגוון רחב של גדלים, החל מ-43 ועד 98 אינטש.
התאמה אישית במקסימום - webOS מציעה גרסה נוחה, קלה ומהירה מאי פעם
הגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה הידועה של LG, webOS, מאפשרת הגדרה של עד 10 פרופילים שונים להתאמת חווית הצפייה לכל בני הבית. הטלוויזיות החכמות של LG יכולות אפילו לזהות את הקול של המשתמש ע ולהציע המלצות להגדרות ולתוכן לפי הרגלי הצפייה של המשתמש. כל אחד מהמשתמשים יכול גם להתאים אישית את מסך הבית של הטלוויזיה, עם התכנים האחרונים שנצפו, מאפשר גישה מיידית לאפליקציות בהן נעשה שימוש לאחרונה והפעלת סרטונים באפס מאמץ.
בנוסף, מהיום כבר לא צריך לדאוג שהמסך שלכם נותר מאחור עם גרסה מיושנת של מערכת הפעלה. תכנית webOS Re:New program מעדכנת את מערכת ההפעלה במשך 5 שנים, כדי להבטיח חוויית צפייה עדכנית. מערכת ההפעלה של LG כוללת גם פיצ'רים בעברית כמו עוזרת אישית, ניווט קולי, תוצאות ספורט ועוד.
3 צפייה בגלריה
LG מביאה את בשורת ה-AI ומשיקה מעבד חדש במסכי 2024-25
LG מביאה את בשורת ה-AI ומשיקה מעבד חדש במסכי 2024-25
LG מביאה את בשורת ה-AI ומשיקה מעבד חדש במסכי 2024-25
(באדיבות: LG)
חיבוריות וממשק למכשירים ניידים ולמקרני קול
הדגמים החדשים של LG תומכים בחיבור ל-Apple AirPlay ו-Google Chromecast באופן מובנה, על מנת להעביר תוכן מהמכשיר הנייד ללא מאמץ. דגמי ה-OLED וה-QNED מתממשקים בקלות עם מקרני הקול של LG באמצעות כלי WOWCAST Built-in ליצירת איכות סאונד מעולה בקישור אלחוטי. כלי WOW Orchestra יוצר חוויית סאונד בתלת-ממד באמצעות הרמקולים המובנים ומקרן הקול, הפועלים יחד בהרמוניה.
דואגים לנגישות באמצעות 'כרטיסי נגישות מהירה'
עבור מי שנדרש לסיוע בנגישות, LG מציעה את Quick Card Accessibility, 'כרטיסים' המאפשרים איתור מהיר של תכונות שיפור נגישות במסך הבית, לרבות שירותים שימושיים וייעודיים לתמיכה בבעלי מוגבלויות. הדגמים מאפשרים גישה לשירותים דרך פקודות קוליות דרך השלט הרחוק ושירותי צ'ט בוט.
רכישה מבית טוב – אחריות ושירות מבית קבוצת ח.י.
מסכי הטלוויזיה של LG מיובאים לישראל על ידי קבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הביתית של ענקית הטכנולוגיה. המסכים של LG רושמים 11 שנים של הובלה בשוק טלוויזיות הפרימיום בישראל, עם מסכי ה-OLED הטובים בעולם.
הדגמים מגיעים עם אחריות של 3 שנים (על מסכי ה-OLED), שירות אספקה והתקנה במעמד אחד, הזמנת מתקין אונליין ומגוון שירותים ייחודיים נוספים. דגמי ה-OLED מסדרת G ומעלה כוללים 5 שנות אחריות. כל המסכים החדשים של LG עומדים בתקן האירופאי החדש לניצול אנרגיה במכשירי חשמל.