סגור
פתרונות הגנת הסייבר של בזק עסקים PRO
(כלכליסט)

איך שומרים על העסק מאיומי הסייבר של המחר? הכירו את סט הכלים המתקדם של חברת התקשורת הגדולה בישראל

מתקפות הסייבר על ארגונים הופכות לתדירות ומתוחכמות יותר בכל שנה. עסקים ישראלים מתמודדים עם אתגר גדול אף יותר, על רקע האיומים מצד גורמים אנטי-ישראליים, במיוחד לאחר ה-7.10. איך מגנים על העסק בצורה המקיפה והמקצועית ביותר? ומהם הפתרונות אותם מציעה בזק לעסקים וארגונים בישראל?

מתקפות הסייבר נגד עסקים נמצאות בעלייה מתמדת ברחבי העולם. במבט אל המדינה הקטנה שלנו, ישראל נמצאת בעמדה פגיעה במיוחד, בעקבות המוטיבציה של האקרים אנטי-ישראליים לפגוע בחברות וארגונים ישראלים. המלחמה הנוכחית הגבירה אף יותר את המתקפות - על פי דו"ח חדש של חברת גוגל שפורסם בתחילת פברואר, נרשמה עלייה משמעותית במתקפות הסייבר נגד ישראל מאז ה-7.10. על פי הדו"ח, המתקפות הפכו ממוקדות, מרוכזות ומוכוונות הרבה יותר.
עסקים רבים בעידן הדיגיטלי מתבססים יותר ויותר על מערכות מתקדמות של מחשוב ותקשורת. השימוש התדיר בטכנולוגיה ובחיבור לרשת חושף את העסקים לסיכונים משמעותיים בכל הנוגע לאבטחת מידע וסייבר.
מול האיומים ההופכים למתוחכמים יותר, גם טכנולוגיות ההגנה הולכות ומשתפרות והן יכולות לספק כיום שכבות הגנה משמעותיות כמענה לאיומים ברשת.
3 צפייה בגלריה
איך שומרים על העסק מאיומי הסייבר של המחר?
איך שומרים על העסק מאיומי הסייבר של המחר?
איך שומרים על העסק מאיומי הסייבר של המחר?
(צילום: אנבאטו)
על מנת לוודא כי העסק שלכם מקבל את ההגנה המקיפה והמתאימה לצרכים שלכם, חשוב להכיר את שירותי בזק עסקים PRO, הכוללים פתרונות אבטחה מתקדמים ומותאמים אישית על ידי המומחים של בזק עסקים. הפתרונות של השירות מספקים רובד הגנה רב-שכבתי הכולל זיהוי וסיכול איומים, הגנת קצה משולבת, ניטור ותגובה מהירה.
פתרונות האבטחה של בזק עסקים PRO הם המשך ישיר של מגוון הפתרונות בתחום התקשורת בעסק, אשר כוללים תשתית פיזית, ציוד תקשורת, פתרונות ענן ועוד.
מהם היתרונות שהופכים את השירותים של חברת התקשורת הגדולה בישראל לפתרון המועדף על אלפי עסקים בישראל?
ליווי לאורך כל הדרך - משלב האפיון ועד ההטמעה והתחזוקה השוטפת
ראשית, כאשר בוחרים ספק פתרונות סייבר, חשוב לוודא שהספק שלכם מציע ליווי מלא בכל שלבי היישום. שירותי PRO של בזק עסקים כוללים שירות הוליסטי לרבות ייעוץ ואפיון פתרונות לפי צרכי העסק, הקמה, התקנה, הטמעה ומתן שירות ותמיכה 24/7 - הכל בליווי המומחים של בזק עסקים בעלי ההסמכות האיכותיות בתחום.
Security Pro - הגנה על מידע חיוני, תחנות קצה וניטור פרו אקטיבי
Security Pro של בזק עסקים כולל פתרונות בהתאמה אישית להגנה על המידע החיוני של העסק, הגנה על תחנות קצה ומשתמשי הארגון בכל מקום ומכל מכשיר והגנת סייבר עם ניטור פרו-אקטיבי (EDR, Firewall ו-B Cyber).
שירות Harmony מבית Check Point, אחד מהפתרונות המוצעים, הוא פתרון מתקדם להגנה על משתמשי הקצה בארגון בכל זמן, מכל מקום ובכל תחנת קצה: במכשיר הנייד, בדוא"ל ובמחשב. הליבה של השירות היא מערכת ניהול מרכזית המשלבת בין כלי האבטחה השונים ומספקת ממשק אחיד לניטור ולבקרה. טכנולוגיית ה-EDR (Endpoint Detection and Response) של המוצר משתמשת בטכנולוגיית AI לזיהוי איומים וחסימת התקפות כופר וניסיונות פישינג מתוחכמים. המערכת לומדת באופן שוטף את התנהגות המשתמשים ותחנות הקצה ומתריעה בהתאם על פעולות חריגות שעלולות לרמוז על נוכחות של גורם עוין ברשת.
שירות נוסף הוא מטרו PRO, חבילת תקשורת חדשה ומאובטחת לעסקים של קו התמסורת המאובטח - מטרו, הכוללת את כל היתרונות של השירות, בשילוב נתב אבטחה חדש ומתקדם מבית Check Point עם חומת אש מתקדמת, ניטור פרו אקטיבי של צוות מומחי הסייבר של החברה. שירותי התמסורת של בזק עסקים PRO מספקים רוחב פס מובטח, רמת ביצועים גבוהה ובמגוון קצבים לפי בחירה. קו התמסורת מציע בין היתר חיבור מהיר בין הסניפים בסיבים אופטיים, חיבור מאובטח לאינטרנט עם ציוד מתקדם ויכולת הצפנה בהתאם לדרישות העסק, רציפות תקשורתית לרבות מעבר לאפיקי גיבוי בזמן אמת, שירות ותמיכה עסקית על פי נהלי בקרת איכות קפדניים.
3 צפייה בגלריה
הכירו את סט הכלים המתקדם לשמירה על העסק מאיומי סייבר
הכירו את סט הכלים המתקדם לשמירה על העסק מאיומי סייבר
הכירו את סט הכלים המתקדם לשמירה על העסק מאיומי סייבר
(צילום: אנבאטו)
Networking Pro - ניהול הרשת הארגונית בצורה המאובטחת ביותר
לצד ההגנה על תחנות הקצה והמשתמשים, יש להגן על רשתות התקשורת של הארגון. Networking Pro מורכבת מפתרונות תקשורת מתקדמים לתכנון וניהול הרשת, אבטחת מידע בהעברה, הצפנה, גיבוי ותמיכה באמצעות מערכות ורשת נתונים על ידי נתבים, מתגים ו-WiFi. השירות נועד כדי להבטיח קישוריות אמינה ומאובטחת ברחבי הארגון.
Hyper Connect - חיבור ישיר ומאובטח לענן הציבורי של AWS
שירותי ענן הפכו לתשתית בסיסית ונפוצה בקרב עסקים רבים. פתרון Hyper Connect מספק חיבור ישיר ומאובטח לענן הציבורי של אמאזון (AWS) ולעננים ציבוריים נוספים – כל זאת מבלי לחשוף את המידע המועבר לרשת האינטרנט. השירות מבוסס על רשת התמסורת המאובטחת של בזק, 'מטרו', והוא כולל אבטחה העומדת בדרישות התקינה המחמירות לחיבור מוגן. בעזרת Hyper Connect, העסק יכול לחסוך בעלויות תעבורת נתונים בהשוואה לשירותים אחרים.
הגנה משולבת, מותאמת אישית וגמישה – זה הזמן להגן על העסק כמו PRO
בעולם הדיגיטלי של ימינו, ההגנה על העסק מדליפת מידע ותקיפות סייבר היא צורך חיוני. הפתרון ההוליסטי של בזק עסקים PRO מספק מערכת הגנה משולבת, אבטחת מידע מתקדמת, התאמה אישית מקצה לקצה, ניהול נוח וקל, גמישות עסקית וטכנולוגית, תשתית ושירות של חברת התקשורת הגדולה בישראל ומאות מומחים המלווים את העסק שלכם.
3 צפייה בגלריה
דניאל שמעוני, סמנכ"ל חטיבה עסקית בבזק
דניאל שמעוני, סמנכ"ל חטיבה עסקית בבזק
דניאל שמעוני, סמנכ"ל חטיבה עסקית בבזק
(יח"צ)
דניאל שמעוני, סמנכ"ל חטיבה עסקית בבזק, אומר כי "עסקים מכל תחום במשק תלויים כיום בתשתית טכנולוגית ובחיבור מתמיד לרשת. על מנת להגן עליהם מאיומי הסייבר הגוברים, בזק עסקים PRO מציעה ללקוחות החברה וללקוחות חדשים פתרונות מקיפים, מתקדמים ומותאמים אישית. מומחי הסייבר של בזק עסקים ישמחו 'לתפור' לעסקים הישראלים את חליפת התקשורת והסייבר המתאימה לאופי הארגון. בזק גאה להיות חלק מהמאמץ הלאומי להגנה על העסקים הישראליים מול איומים מצד גורמים עוינים".