סגור
CORPORATE.890/100

ג'וליאן רובינס נבחרה לברמנית הטובה בישראל בתחרות World Class 2024

הזוכה המקומית בתחרות הברמנים החשובה בעולם, תייצג את ישראל בספטמבר בשנגחאי מול 54 מדינות ותתמודד על התואר הברמן הטוב בעולם 

1 צפייה בגלריה
ג'וליאן רובינס הזוכה הגדולה
ג'וליאן רובינס הזוכה הגדולה
ג'וליאן רובינס, הברמנית הטובה בישראל בתחרות World Class 2024
(צילום: אמיר יעקובי)
אמש במסעדת JONZ של השף מוטי טיטמן בת"א, זכתה ג'וליאן רובינס מבר ה"גוז'פין" התל אביבי במקום הראשון בתחרות World Class Israel 2024, ונבחרה לברמנית הטובה בישראל. ג'וליאן תייצג את ישראל בתחרות World Class העולמית, שתתקיים בספטמבר בשנגחאי שבסין.
התחרות היוקרתית מתקיימת מדי שנה ע"י תאגיד האלכוהול הגדול בעולם Diageo, והיא נחשבת לתחרות המשמעותית ביותר בעולם לברמנ/ית מקצועיים. בשנה שעברה ייצג את ישראל הברמן ג'וש מלט מהבר 'טיפה מרה', אשר הגיע למקום השישי והמכובד.
במסגרת התחרות נדרשים הברמנים לאתגרי קוקטיילים מורכבים, תוך שימוש במגוון מותגי Diageo, דוגמת: Don Julio Singleton, Tanqueray, Johnnie Walker ,Ketel One ועוד.
במסגרת התחרות, לאורך כל השבוע מתקיים ברחבי ישראל "פסטיבל הקוקטיילים של וורלד קלאס" המשלב תוצרת חקלאית מקומית בתוך הדרינקים.
עדיה לנגה, מנהלת מקצועית בחברת IBBLS, נציגת Diageo בישראל: "אנו נרגשים שהצלחנו לקיים את תחרות ה- World Class בישראל זו השנה העשירית. התחרות הזו היא פלטפורמה נהדרת לברמנים לזרוח ושמה את ישראל על המפה של תעשיית האלכוהול העולמית. אני משוכנעת שג'וליאן תייצג אותנו בכבוד ובמקצועיות חסרת פשרות"