סגור

מצאנו את הפנטהאוז הכי יקר שמוצע למכירה בחיפה. האם הוא שווה את המחיר?

פנטהאוז איכותי על הים בשכונת בת-גלים התוססת בחיפה. בשטח של כ 300 מ"ר כולל שתי מרפסות, בריכה פרטית מהממת ונוף הצופה לעבר האופק הכחול של הים התיכון. נשמע כמו חלום יקר? לא תאמינו כשתשמעו את המחיר.

(פנטהאוז חלומי על הים בשכונת בת-גלים)
אין אדם שלפחות פעם בחייו לא חלם להתגורר בפנטהאוז עם נוף לים. הבעיה שכשחושבים על רמת מגורים כזו מתחילים המיליונים להתגלגל בראש ומהר מאד מוותרים על הפנטזיה. למרבה ההפתעה, מסתבר שהחלום הרטוב של פנטהאוז ממש על קו הים במרחק של כ 15 מטר בלבד מקו המים אפשרי יותר מתמיד - קוראים לו SIESTA הוא ממוקם בשכונת בת-גלים בחיפה ומחירו, החזיקו חזק, רק 10 מיליון ₪. אם זה נשמע לכם זול בטירוף אתם צודקים, אבל נחזור למחיר בהמשך.
4 צפייה בגלריה
פנטהאוז חלומי המשקיף על הים
פנטהאוז חלומי המשקיף על הים
פנטהאוז חלומי המשקיף על הים
(view point)
לחיות כמו בחופשה על יאכטה פרטית
SIESTA בשפה ספרדית מתארת את מנוחת אחר-הצהריים השלווה, וכזו בדיוק החוויה שמקבלים בפנטהאוז החלומי שמשקיף על הים – מדי יום תרגישו כאילו אתם חיים את החיים הטובים על יאכטה מפוארת. תתעוררו עם רחש הגלים, תהנו מהבריזה המלטפת, אפילו תוכלו להריח את המלח באוויר.
להעצמת הפינוק הפנטהאוז מגיע עם שתי מרפסות דק ענקיות שעל אחת מהן הוקמה בריכה יפהפייה וענקית ששטחה 30 מ"ר ומשקיפה על הים הכחול, לצד ג'קוזי על גג פרטי מפנק. תוכלו להשתמש במרפסות כחלל אירוח תחת כיפת השמיים, כדי להזמין משפחה וחברים לעשות מסיבות גן על האש או לארגן לילדים מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.
4 צפייה בגלריה
בריכה המשקיפה על הים
בריכה המשקיפה על הים
בריכה המשקיפה על הים
(view point)
מה מקבלים תמורת 10 מיליון ₪ ?
קודם כל מקבלים כרטיסים לשורה ראשונה לנוף פתוח אל הים. מעבר לכך, מקבלים פנטהאוז מרווח מאד בשטח כולל של 300 מטר רבוע, מתוכם שטח בנוי של 130 מ"ר, ועוד 170 מ"ר המתחלקים בין שתי מרפסות ובריכה פרטית. לפנטהאוז 4 כיווני אוויר ונשקף ממנו נוף היקפי 360 מעלות הפונה לים התיכון ואל רכס הכרמל השופע והירוק.
תמצאו כאן רמת גימור מהגבוהות בישראל – חלל מרכזי מואר ורחב ידיים עם חלונות ענקיים מהם נשקף הנוף, מטבח משודרג שלא יבייש אף מאסטר-שף, מטבח חוץ במרפסת הראשית ותקבלו בחבילה גם 2 חניות צמודות ומחסן. חומרי הבנייה כולם ברמה גבוהה ועמידים בפני מליחות כך שמובטח לכם להנות מהם לאורך שנים רבות.
מחירו של פנטהאוז SIESTA שעומד על 10 מיליון ₪ בלבד, נמוך במאות אחוזים בהשוואה לנכסים דומים במרכז הארץ או בערי חוף אחרות. למעשה, פערי המחיר בין הפנטהאוז הזה לפנטהאוז בסטנדרט זהה בתל-אביב עומדים על עשרות מיליוני שקלים.
4 צפייה בגלריה
שכונת בת גלים חיפה
שכונת בת גלים חיפה
שכונת בת גלים חיפה
(view point )
מי צריך את מיקונוס – קבלו את בת-גלים
בת גלים, למי שטרם זכה להכיר, היא שכונה קהילתית ופסטורלית והיחידה בחיפה שממש נושקת לקו הים, האמת שלא תמצאו כמעט שכונות בארץ שממוקמות כל כך קרוב לקו המים. על אף שמדובר בשכונה ותיקה משנות ה-20, בשנים האחרונות האוכלוסייה הופכת לצעירה יותר כשהתושבים החדשים נמשכים לאיכות החיים הגבוהה ומחירי הדיור הנמוכים באזור.
דיירי בת-גלים נהנים מטיילת יפה, שבילי אופניים ומסלולי ריצה בסמוך לקו הים, אפשרויות לגלישת גלים, גלישת רוח וקייט-סרף, בתי ספר וגני ילדים איכותיים, בתי קפה ומסעדות ואטרקציות כמו חוף בת גלים, רכבל לסטלה מאריס, המוזיאון הימי, פסטיבלי תרבות שמושכים קהל מכל רחבי הארץ בסמוך ל מרכז רמבם המהווה מרכז רפואי ובית ספר לרפואה המוביל בארץ ועוד. לשכונה חיבור מהיר לכביש החוף ולכביש 4 והיא מרוחקת מספר דקות מתחנת הרכבת הסמוכה.
לאור הביקוש והלוקיישן הנהדר הפכה בת גלים למוקד עניין עבור משקיעים ויזמים, כאשר מתוכננים בה תוכניות התחדשות והרחבת בינוי כולל פרוייקטי תמ"א 38, מלונאות חוף והקמת מבנה חדש למחקר רפואי באזור. מחירי הנדל"ן טיפסו בכ-260% בעשור האחרון והתחזיות מנבאות כי ערך הדירות ימשיך לעלות עם השנים.
4 צפייה בגלריה
פנטהאוז על הים
פנטהאוז על הים
פנטהאוז על הים
(view point)
הקבוצה המובילה את ההתחדשות העירונית בחיפה
על פרויקט SIESTA אמונה קבוצת אבי רחמים בנייה ויזמות הפועלת בהצלחה כבר מעל 30 שנה, מהחברות הראשונות והמובילות של ההתחדשות העירונית בחיפה ועל עשרות פרויקטים חדשים בחיפה. לקבוצה רקורד עשיר ומגוון בפרויקטי מגורים איכותיים תוך הקפדה על איכות בניה וסטנדרט גימור גבוה, תוך שהם מספקים מטריית פעילות שלמה תחת קורת גג אחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בענף.
בימים אלו קבוצת אבי רחמים מציעה למכירה את פנטהאוז SIESTA שנמצא בשלב מתקדם עם מועד מסירה בתוך שנה, במחיר שובר שוק של 10 מיליון ₪ בלבד. למי שמחפשים אפשרויות זולות יותר קיימות באותו בניין ממש 2 דירות 5 חד נוספות בשטח של כ-117 מ"ר + 19 מ"ר מרפסת שגם היא צופה על נוף ים מרהיב, שעולה 4,250,000 ₪ בלבד.
לתיאום ניתן לפנות לטלפון: 052-5605181- ירון מנהל השיווק של קבוצת אבי רחמים.