סגור

מעבר בין דירות, אחסון ומה שביניהם

כניסה לדירת החלומות שלכם ממש מעבר לפינה, אבל נוצר פער מרגיז בין מועד הפינוי לקבלה. רגע לפני שאתם מורטים שערות ויוצאים מהכלים, הנה מבחר פתרונות אופרטיביים לאחסון תכולת הדירה לטווח קצר שירגיעו אתכם עד חגיגות קבלת המפתח. רק אל תשכחו לעדכן את חברת הביטוח כשאתם עוברים 

הרגע הגדול שחיכיתם לו שנים ארוכות הגיע! טוב נו, כמעט הגיע. מצאתם דירת קבלן עם משכנתא שאפשר פחות או יותר לחיות איתה (בתקווה) בשלושת העשורים הקרובים, או לחילופין דירה חדשה בשכירות ואוטוטו אתם נכנסים בשעה טובה לבית החלומות שלכם, יש רק בעיה קטנה: חוזה השכירות שלכם אמנם הסתיים אבל צריך להמתין לסיום השיפוצים/ תחילת מועד חוזה השכירות בדירה החדשה או בקיצור – לחכות ממש עוד קצת עד קבלת המפתח.
מה בעצם עושים בפער הזה, שיכול לקחת שבועות ספורים אך גם להתארך ולחצות את גבול החודש הנסבל בקושי שהקצבתם לעניין ולהוציא אתכם מהכלים? איפה מאחסנים את החפצים האישיים והריהוט? למה חובה לשים לב ומה העלויות? הנה כמה פתרונות שיעשו לכם סדר בבלגן.
2 צפייה בגלריה
פתרונות אופרטיביים לאחסון תכולת הדירה לטווח קצר
פתרונות אופרטיביים לאחסון תכולת הדירה לטווח קצר
פתרונות אופרטיביים לאחסון תכולת הדירה לטווח קצר
(pexels)
הובלה והרכבה
תחילה יודגש כי יש לא מעט משתנים שיש לקחת בחשבון, בהם שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים שונים בלוקיישן החדש ובמידת הצורך גם הזמנת מנוף. מעבר לכך, מחירי ההובלה של דירה תלויים במרחק בין נקודת ההעמסה לנקודת הפריקה, כמות הציוד וכן דרכי הגישה לדירה החדשה.
קצת מספרים: עלות הובלה של דירת 3 חדרים מוערכת בכ-1,200-1,700 שקלים; דירת 4 חדרים – 1,600-2,200 שקלים; דירת 5 חדרים – 2,000-2,700 שקלים ואילו הובלה של וילה או בית קרקע מוערכת בסכום של בין 3,000-6,000 שקלים. אשר לשירותים הנוספים, הזמנת מנוף תעלה לכם כ-300 שקלים לשעה, פירוק/הרכבת דלת בודדת כ-25 שקלים ואריזה של כל קרטון כ-30 שקלים.
אחסון תכולת דירה
רבים לא יודעים, אך ישנן מספר חברות אחסנה שקמו בדיוק עבור המטרה הזו ומשכירות מחסני אחסון עבור תכולת הדירה והחפצים האישיים לזמן נקוב, עד שדירתכם החדשה תהיה מוכנה. השלב הבא הוא כמובן לעשות סקר שוק, לנבור באתרים השונים באיתור אחר החברה והמחיר האופטימליים, וזה עוד לפני שנכנסנו לסוגיית ההובלה. אז זהו, שלא. גם כאן חסכנו לכם את כאבי הראש. כמי שיושבים על קוצים בהמתנה לדירה, תנו לנו לנחש שיש לכם כבר מספיק כאלה.
יצוין כי המחיר יושפע כמובן מגודל ונפח המחסן הדרוש. חברות האחסנה שהן מחזיקות במחסני אחסון בגדלים משתנים, כאשר הנפח שלהם (כמו גם אחסון תכולת הדירה) נמדד בקוב (מטרים מעוקבים).
אחסון במכולות או מבני פח ישנים, המאפיינים בדרך כלל מושבים וקיבוצים, יהיה במחיר שנע בין 25 שקלים לקוב בכל חודש, ל-40 שקלים לקוב בחדרים פרטיים ומתוחזקים יותר העשויים בטון. חברת אחסון ותיקה המראה רצינות ומחזיקה במחסנים מוגנים ונקיים, תאחסן את תכולת הדירה שלכם במחיר ממוצע של 35 שקלים לקוב לכל חודש שכירות.
על מנת לקבל סדר גודל של אותם מחסנים, חשוב לדעת כי דירת חדר בודד תאוכלס בכ-10-15 קוב; דירת שני חדרים בכ-15-20 קוב; שלושה חדרים בכ-20-25 קוב וארבעה חדרים בכ-25-30 קוב. מעבר לכך, לפני שאתם מאחסנים את תכולת הדירה, חשוב מאוד לבדוק כי המחסן מצויד באמצעי מיגון כראוי, דרכי גישה נוחות, אפשרות לנעילה פרטית, טמפרטורה מתאימה, חלל נקי וכמובן ביטוח מתאים שיאפשר הגנה כוללת במקרה הצורך (ביטוח דירה לא מכסה זאת).
2 צפייה בגלריה
מעבר בין דירות, אחסון ומה שביניהם
מעבר בין דירות, אחסון ומה שביניהם
מעבר בין דירות, אחסון ומה שביניהם
(pexels)
בין ביטוח לביטחון
צלחתם את תקופת הביניים והגעתם בשעה טובה לדירה החדשה? עכשיו צריך לדאוג גם להגן עליה. בכל הנוגע לביטוח הדירה, כדאי לבחור בביטוח שיעניק לכם הגנה מקיפה לכל תרחיש. חברת הפניקס מציעה ביטוח דירה הכולל הן ביטוח מבנה והן ביטוח תכולה.
כך תהיו מכוסים במקרים של נזק למבנה הדירה כמו נזקי מזג אוויר קיצוני, התלקחות, שריפה, שוד או פריצה וגם מנזקים העלולים להיגרם לרכוש הנמצא בדירה, המכוסה במסגרת ביטוח התכולה (רהיטים, מוצרי חשמל, תכשיטים ופריטים יקרי ערך). אפשר לרכוש ביטוח דירה הכולל ביטוח מבנה, ביטוח תכולה או שניהם.
מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. בכל מקום של סתירה בין המידע המופיע בפרסום זה לבין תנאי הפוליסה- תנאי הפוליסה גוברים. ההצטרפות לביטוח הינה בכפוף לתהליכי הצירוף ומדיניות החיתום של החברה. המידע לעיל אינו מהווה חוות דעת או המלצה ואינו מהווה תחליף ליעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של המבוטח.