להרגיש את חוויית המגורים העתידית כבר במשרד המכירות - משרד המכירות של Empire מבית אאורה משקף את היוקרה של הפרויקט העתידי
להרגיש את חוויית המגורים העתידית כבר במשרד המכירות - משרד המכירות של Empire מבית אאורה משקף את היוקרה של הפרויקט העתידי
פרויקט היוקרה Empire Tower של אאורה ברמת גן עומד להיות אייקון של חוויית מגורים אורבנית. אך איך מעבירים את החוויה העתידית כבר בשלב המכירה? לשם כך, החברה בנתה משרד מכירות בעיצובו של המעצב האחראי על השטחים הציבוריים בפרויקט, עם נוף ישיר מהחלון אל אתר הבנייה עליו הולך ונבנה המגדל. כך מייצרים חוויית לקוח כוללת, מפגישת המכירה ועד לכניסה לדירת היוקרה
מגדל המגורים Empire Tower של אאורה נדל"ן, ההולך ונבנה בלב רמת גן, צפוי לספק חוויית מגורים אורבנית שלמה וייחודית, עם שטחים ציבוריים מעוצבים, נוף מרשים, קהילה איכותית ומגוונת, נגישות לרכבת הקלה ועוד.
על מנת להעביר את חוויית המגורים העתידית בפרויקט, הוחלט באאורה להקים משרד מכירות שישקף את העיצוב של המגדל עצמו. לשם כך, החברה בחרה במעצב הידוע ירון טל לעיצוב משרד המכירות והשטחים הציבוריים של הפרויקט גם יחד.
איך מעצבים משרד שמשקיף על אתר הבנייה ומשקף את החוויה שרוכשים יקבלו במגדל היוקרתי?
אם כן, בכל הנוגע לחיבור בין המשרד היוקרתי לפרויקט היוקרתי ההולך ונבנה, אטרקצ'י אומר כי "בעיניי זה חשוב לקחת מעצב ברמה גבוהה שרואה את שני החלקים – המכירות מצד אחד, והפרויקט מצד שני".
ירון טל, מעצב הפרויקט ובעלים סטודיו ירון טל, מספר כי "הקונספט העיצובי שיצרנו במשרד הוא סוג של קפסולה נעימה שתשקיף על אתר הבנייה של המגדל ההולך והמתרומם". המשרד הוא ללא ספק הדור החדש של משרדי המכירות בשוק הנדל"ן - הוא רחב ידיים, כולל חדרי מכירות עם קירות שקופים, חדרי ישיבות, מטבח פתוח וסלון. "יש בו אזורים לשבת ולהתייעץ ברמת החוויה שהיא הרבה מעבר לחדר של נציג מכירות ופינת המתנה", אומר טל. "במבט קדימה, משרדי המכירות לא ייעלמו בעתיד אבל התפקיד שלהם (ושלנו) יהיה יצירה של חוויית רכישה חדשה".
אטרקצ'י מסכם ואומר כי "כשקונים דירה מחפשים חוויית מגורים שלמה, הכוללת שטחים ציבוריים, קשר עם הסביבה, נוף. את כל אלו אפשר לראות באמצעים הווירטואליים המותקנים במשרד, אבל גם במבט אל מחוץ למשרד, שם אפשר לקבל תחושה אמיתית של החוויה העתידית".
לדברי אטרקצ'י, "הקונספט של משרד מכירות שמשקף את הפרויקט הוא מרכיב חשוב עבור מי שבא להתעניין ברכישה. הלקוחות הפוטנציאליים רוצים לראות מה הם קונים - אחרי הכל, הם קונים דירה על הנייר. אין ספק שנאמץ את הקונספט גם בפרויקטים הבאים".