סגור
CORPORATE.890/100

לעורר השראה להתגברות על לחץ שלילי בספורט: הקמפיין של adidas והקשר לספורטאים

You Got This – הסלוגן החדש של ענקית הספורט שם בפרונט את הקושי הרב שסוחבים ספורטאים רבים במהלך הקריירה שלהם

1 צפייה בגלריה
פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק
(צילום פרטי)
לחץ ומתחים הינם חלק בלתי נפרד מעולם הספורט. הציפיות מהסביבה, אם זה מהתקשורת, הקהל, המשפחה או החברים לקבוצה, וכמובן היעדים האישיים, משפיעים על הביצועים, וספורטאים רבים משתפים בהתמודדויות אלה באופן יותר פתוח בהשוואה לעבר.
בחברת adidas, אשר נותנת חסות לספורטאים רבים בעולם וגם בישראל, וביניהם חלק מהנציגים שלנו לאולימפיאדה האחרונה, הג'ודוקאים רז הרשקו, פיטר פלצ'יק, שגיא מוקי והאצן בלסינג אפריפה, וטליה אילת, ספורטאית פאראלימפית בחתירה, המייצגת את ישראל במשחקים הפאראלימפיים בפריז שנערכים ממש בימים אלו, יצאו לאחרונה עם סלוגן חדש, You Got This אשר בא לתמוך בספורטאים בדרך שלהם, הרצופה בהרים של ציפיות ולחץ רב להגיע להישגים.
קמפיין 'YOU GOT THIS' נועד לנרמל את האתגרים הרבים הללו ולעודד אתלטים לראות בהם הזדמנויות לצמיחה. על ידי שיתוף סיפורים מהחיים האמיתיים של ספורטאים שהתמודדו עם לחצים וכבשו אותם, adidas מקווה לתת השראה לאחרים לעשות את אותו הדבר.
כאמור בקמפיין המקומי לקחו חלק המדליסטים הטריים רז הרשקו ופיטר פלצ'יק אשר סיפורם המעורר השראה סוחף ספורטאים רבים, צעירים וותיקים כאחד, ומתכתב היטב עם ההישגים הבלתי רגילים שלהם בפאריז 2024.