"אינפלואנסרים גדולים הם לא ערובה לייצור תוצאות"
"אינפלואנסרים גדולים הם לא ערובה לייצור תוצאות"
הסטארט-אפים הישראלים כבר מזמן כבשו את השווקים מעבר לים. ארבעה בכירים בחברות כחול-לבן מגלים לנו איך מנהלים אופרציה חוצת יבשות, איך עובדים עם יוצרי תוכן הנמצאים אלפי קילומטרים מישראל בשלט רחוק, ובעיקר כיצד מייצרים צמיחה משמעותית וארוכת טווח דרך פייסבוק ואינסטגרם
ארבעה בכירים בסטארט-אפים ישראלים סיפרו בשיחה עם "כלכליסט" על האתגרים הכרוכים בניהול חברה מעבר לים, על איך משמרים את הקשר עם לקוחות קיימים וגם על איך פונים לקהלים חדשים או נכנסים לטריטוריות חדשות. שוחחנו גם על האתגר בהעברת המסרים של המותג דרך יוצרי תוכן המתגוררים ביבשה אחרת ועל איך AI הפך להיות חלק בלתי נפרד מהאופרציה היומיומית. צפו: