סגור

מנפצים את המיתוס: Mac הוא המחשב המושלם לעסקים

נתי דרוטין, מנכ״ל ומייסד WediggIT, שנבחרה לאחרונה למעמד מיוחד כשותפה הבכירה והבלעדית של Apple לעסקים בישראל, מספר על קונספציות רווחות אודות ה-Mac בישראל ומגלה מה האמת

חברת WediggIT, הנמצאת בהרצליה ומעסיקה 40 עובדים, מאמינה בבניית יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיה, ונחשבת לברומטר של שוק מחשוב ה-Mac לעסקים בארץ. החברה תומכת בארגונים החל משלב התלבטות הלקוח, דרך הרכישה, ההתקנה, ההדרכה והתחזוקה השוטפת ועד לאפשרויות Trade-In- ו-Buy Back מובטח מראש. לא במפתיע, לאחרונה נבחרה ע״י Apple העולמית להיות המשווקת המוסמכת היחידה בישראל של Apple לעסקים (AAER) - Apple Authorised Enterprise Reseller, והפכה לחלק מקהילה אקסלוסיבית ומצומצמת של משווקי Apple שזכו לתואר הנכסף. לחברה ידע מקצועי נרחב בהטמעת מוצרי Apple בחברות ההיי-טק בארץ, חברות בינלאומיות, ארגונים ביטחוניים ומוסדות, לרבות בנקים הנדרשים לעמוד ברגולציה מחמירה ותחת פיקוח של בנק ישראל.
WediggIT הוסמכה ע״י Apple לפלטפורמה Apple Business Manager, ומאפשרת פריסה ואספקה של מחשבי Mac חדשים המוגדרים מראש ומוכנים לעבודה Zero Touch Development, בהתאם לדרישות מחלקת ה-IT ואבטחת המידע בארגון. WediggIT מספקת מערכות ניהול ואבטחת מידע של חברת Jamf המובילה בעולם בתחום, בעלת ידע ייחודי בטכנולוגיות Apple ושירות טכני בשטח המקנה שקט נפשי למנהלי המחשוב בארגון. WediggIT גם מספקת פתרונות משלימים המדויקים למשתמשי הקצה העסקיים כולל מסכים חיצוניים, זרועות, עמדות עגינה, אביזרים ועד לריהוט ארגונומטרי ייעודי לאנשי פיתוח.
1 צפייה בגלריה
נתי דרוטין: מנכ״ל ומייסד WediggIT
נתי דרוטין: מנכ״ל ומייסד WediggIT
נתי דרוטין: מנכ״ל ומייסד WediggIT
(צילום: חברת WediggIT)
Mac לא רק למעצבים
נתי דרוטין, מנכ"ל WediggIT שצמח מתוך עולם המחשבים, מצביע על שינויי מגמות השוק בתחום המחשוב הארגוני לעסקים. בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות החלו לגלות את יתרונות העבודה במחשבי Mac של חברת Apple. נוחות וקלות השימוש במחשבים אלו גורמות למשתמשים להצביע ברגליים ולעבור להשתמש ב-Apple, כשהמשתמשים הנלהבים ביותר הם אנשי פיתוח ותוכנה, שמוצאים יתרונות רבים במעבד העוצמתי M3, שתומך בביצועי שיא. גם מנהלי ה-IT כבר יודעים שמחשבי ה-Mac תומכים תמיכה מלאה בעברית, כולל בעבודה עם Microsoft Office, והמעבר לעבודה בענן הופך את התאימות וההתממשקות לקלילות במיוחד.
השינויים עם התפוצצות הבועה
היום אנו רואים כי חברות הייטק מחושבות יותר לפני כל רכישה. גל הפיטורים ששטף את הענף בכל העולם הביא איתו דרישה לצמצום עלויות והידוק החגורה כך שהרכישות נדרשות להפוך ליעילות יותר. WediggIT מסייעת באמצעות מגוון פתרונות פיננסים לחברות ולארגונים כדי לאפשר להם להתקדם למחשבי Mac חדשים תוך קבלת תנאי תשלום נוחים וזכאות ל-Trade-In בסכומים משמעותיים עבור מחשבי ה-Mac הישנים שלהם.
פתרונות Trade-In – בשונה ממחשבים אחרים, מחשבי Apple משומשים בני שנתיים או שלוש הינם בעלי ערך גרט גבוה. WediggIT מעניקה זיכוי משמעותי בגין מחשבים אלו ובתמורה לכך, ניתן לרכוש מחשבי Mac וציוד חדש. יתרה מזאת, WediggiT מבטיחה זאת מראש כבר במעמד הרכישה ( Buy Back Guaranteed)
ליסינג תפעולי Device as a service - ממש כמו עם רכב, ניתן לקבל מחשב חדש תמורת תשלום חודשי קבוע, ולאחר תקופה של 24 עד 36 חודשים לשלם היתרה ולרכוש המחשב או להחזירו ולשדרג לדגם חדש.
דרוטין מדגיש כי היום בשונה מהעבר, יותר ויותר ארגונים מבינים את תועלת החיסכון הכספי בתחום ה-IT כשהוצאות התחזוקה השוטפת הצטמצמו באופן משמעותי - אחת הסיבות לכך היא מערכת ההפעלה החזקה של Apple המוטמעת במחשבים אלה. עוד הוא מוסיף ומציין את העובדה כי Apple עברה לפני יותר משנתיים למעבדי סיליקון בייצור עצמי (פרי פיתוח כחול-לבן פה בישראל) עם סוללה המחזיקה משך זמן ארוך בהשוואה למוצרים מתחרים, המאפשרת לאנשי הפיתוח יעילות גבוהה בעבודתם עם ביצועים טובים יותר ומחשב שכמעט ולא מתחמם בהשוואה למתחרים.
ממשיכים לעזור לעסקים להצליח
בחירתה של Apple בחברת WediggIT הגיעה לאחר תהליך בחינה ארוך של מספר שנים במהלכן נבחנה החברה והוכשרה על ידה בתחומים רבים. כיום, WediggIT מציעה לארגונים פתרונות מקצה לקצה המכסים את כל צרכי מחלקת ה-IT לאורך חיי המוצרים והארגון המותאמים לכל אחד מהסגמנטים בהן WediggIT פועלת והם שממנפים את פעילותה למגוון חברות.
נתי דרוטין: "אנו גאים ומודים לחברת Apple על בחירתה בנו כשותף AAER הראשון והיחיד בישראל, ומאמינים שבאמצעות ההסמכה שקיבלנו בשילוב הכלים והפתרונות הייחודיים שפיתחנו, נמשיך לפתח את המגזרים העסקיים בהם אנו פועלים ויחד עם Apple נמשיך לשפר את חוויית המשתמש בארגונים ובכך לממש את החזון שלנו לסייע לעסקים להצליח"