משרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור ינהל את מערך הדוברות של כנס המיתוג השנתי שייערך ב4.4
משרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור ינהל את מערך הדוברות של כנס המיתוג השנתי שייערך ב4.4
משרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור בניהולו של איתן שם טוב, ינהל את מערך הדוברות, יחסי ציבור והתקשורת של כנס המיתוג השנתי בהובלתו של יריב עמית, יזם ומייסד הכנס ומייסד BRAND ACADEMY המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש
כנס המיתוג השנתי שייערך בסינמה סיטי גלילות, מתקיים זו השנה השלישית וצפויים לקחת חלק כ- 900 מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, אשר יתכנסו ליום עיון מושקע, הכולל 10 הרצאות של מרצים ומרצות מובילים מהארץ והעולם שיציגו ניתוחי מקרה מודלים ואסטרטגיות. נושא הכנס השנה יהיה: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי.
בין המשתתפים בכנס השנה, המייסדים של שתיים מחברות המיתוג המובילות בעולם, בריאן קולינס, מייסד Collins סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים, אחד המרצים הכריזמטיים בעולם וג׳יקוב בונברן, מייסד סוכנות המיתוג Saffron. לצידם ישתתפו: מישל וילס הבעלים של סוכנות המיתוג Embedded, דודי חסיד, מנכ״ל KANTAR ישראל, משה קרסיק סמנכ״ל שיווק ומכירות של קבוצת NONO, קרן גרינבאום סיגל, מנהלת תחום GO ומשקאות חלב בתנובה, דניאלה ואלונה צור מייסדות מוצג האופנה SEESTARZ, חן תמיר ואיתמר נבו הבעלים של מודי בודי ישראל, הדס דרכלי מומחית בכירה, יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים ויובל סמואלוב מומחה בעיצוב חווית מותג פיזית.