סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

טיולים מהעתיד – במקום לטייל ברכב או מונית שירות, היום מטיילים ברחבי הארץ עם מסוק להשכרה

כמה פעמים יצאתם לחופשה ליעד רחוק ממקום מגוריכם והרגשתם מיואשים מהנסיעה הארוכה? תתפלאו לגלות שלא מעט אנשים מוותרים על נסיעה למקומות מדהימים בצפון או בדרום רק בגלל שהנסיעה קשה עבורם. אנחנו כאן להציע לכם רעיון שלא רק יקל עליכם משמעותית אלא גם ישדרג לכם את החופשה – טיסה ליעד עם מסוק להשכרה.

עם ישראל ידוע בחיבתו לטיולים ובו בזמן בחוסר הסבלנות כלפי הנסיעות הארוכות והמתישות, בטח כשעושים זאת עם ילדים קטנים. כאשר עלה הרעיון לעשות כתבה על פתרון שונה, בחנו מספר אופציות ואחת שנהנינו ממנה במיוחד הייתה חופשה עם מסוק להשכרה מחברת DM Hélicoptère ולכן החלטנו לראיין את הבעלים שלה, דניאל מארק.
"אני מודה שאף פעם לא חשבתי על אופציה כזו. יש ביקוש לשירות שלכם?"
"את לא מבינה כמה. אני אפילו אפתיע ואגיד שיש יותר ביקוש מהיצע. אני מגיע מתחום הטייס וזיהיתי את הפוטנציאל מזמן. שירות כמו שלנו נותנות בערך רק עוד 3 חברות בארץ."
2 צפייה בגלריה
טיולים מהעתיד
טיולים מהעתיד
טיולים מהעתיד
(יח"צ)
תשכחו מנסיעות ארוכות
DM Hélicoptère מציעה לכם חווית נסיעה שונה – לא לנהוג ולהגיע עייפים לחופשה, לא לשלם מחיר יקר על מונית ולהצטופף בנסיעה ולא לבזבז שעות יקרות על הכביש. מעבר לכך, למסוק להשכרה יש ערך מוסף: להכיר את ארץ ישראל מזווית קצת אחרת.
"במה מסוק להשכרה שונה מנסיעה ברכב?"
"בהכול. זה לא רק זמן הנסיעה שמתקצר אלא העובדה שמדובר בחוויה בפני עצמה, לחוות ולראות את המדינה המאוד יפה שלנו ממעוף הציפור. זה בלתי נשכח. הנסיעה שעבור רבים נחשבת כסבל הופכת למיוחדת ומהנה."
"אני מניחה שאולי הרבה אנשים חושבים שזה מגניב אך בו בזמן מפחיד. איך אני יודעת מי מטיס אותי?"
"כמו שאת מזמינה מונית ויש נהג מונית אז פה יש טייס והוא לוקח אותך לאן שאת צריכה. הטייסים איתם אנחנו עובדים הם יוצאי חיל האוויר ויש להן המון ניסיון לכן אין מה לחשוש."
"והזמינות נוחה? כמו להיכנס לאוטו ולנסוע או לפחות דומה להזמנת מונית?"
"אנחנו כן ממליצים מי שיש לו אפשרות להזמין לפחות שבוע לפני אבל גם אם זה ספונטני ודחוף אנחנו יודעים לארגן מסוק להשכרה בכל שעה ולכל מקום במדינת ישראל."
2 צפייה בגלריה
היום מטיילים ברחבי הארץ עם מסוק להשכרהולים מהעתיד
היום מטיילים ברחבי הארץ עם מסוק להשכרהולים מהעתיד
היום מטיילים ברחבי הארץ עם מסוק להשכרהולים מהעתיד
(יח"צ)
רעיונות לטיולים בלתי נשכחים
מנכ"ל חברת DM Hélicoptère מספר כי החברה שלו מעניקה שירותי מסוקים להשכרה לנסיעות הלוך חזור או כיוון אחד ויודעת גם לבנות חבילה בהתאמה אישית או להציע את אחת מחבילות הנופש הקיימות. כמו כן, הטייסים הם מדריכים שיודעים להסביר ולפרט על מה שרואים בדרך.
"מה הם המקומות האהובים עליך להגיע אליהם במסוק?"
"קשה לי לבחור כי אני חושב שארץ ישראל מדהימה ולא מכירים אותה כמו שצריך אבל ים המלח ומצדה אלו הם נופים עוצרי נשימה."
"מלבד טיולים למקומות שונים בארץ, ספר לי על אנשים שהחליטו לבחור בשירותי מסוק להשכרה למטרה מעניינת."
"היו אצלנו הצעות נישואים, הגעה לנשף סיום התיכון באמצעות מסוק להשכרה במקום בלימוזינה כמו שרבים נוטים לעשות, הגעה לבר מצווה ואפילו הגעה להופעה בשביל למנוע פקקים, כמובן שאני לא יכול לפרט שמות. יש גם לא מעט אנשים שרוצים מסעדה טובה או לאכול ארוחת בוקר במקום פסטורלי אז הם בוחרים במסוק להשכרה, נוסעים ליעד המבוקש וחוזרים."
איך זה עובד בפועל?
DM Hélicoptère מחזיקה במגוון רחב של חבילות מסוקים להשכרה שיכולות להתאים לנוסע אחד או שבעה נוסעים. המנחתים פרוסים בכל רחבי הארץ, בין היתר בהרצליה, ראשון לציון, מגידו וחיפה, וניתן להגיע אליהם באופן עצמאי או להשתמש בשירות VIP עם הסעה מיוחדת בתוספת תשלום.
"מה המחירים עבור חוויה כזו?"
"תלוי בכמות האנשים, ביעד ובסוג החבילה. למשל, אם הטייס מחכה במקום התשלום הוא לפי שעה ואם טסים ביום אחד וחוזרים באחר אז התשלום יהיה על שתי טיסות נפרדות. אני יכול להגיד שאנחנו מתחייבים למחירים המקובלים בשוק ובלי לגבות עמלות אקסטרה."
"ואתם זמינים? כיצד אפשר לפנות אליכם?"
"אנחנו תמיד זמינים לכל דבר, גם אחרי שבוצעה ההזמנה. מסוקים להשכרה ניתן לבצע בשיחת טלפון, בווטסאפ, באינסטגרם או בפייסבוק."
לפרטים נוספים והנאה מטיול מיוחד ברחבי הארץ, עם טיסה חווייתית במסוק בליווי נוף מרהיב,
***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות