5 דרכים בהן משלוח מהיום-להיום יכול להגדיל את המכירות של העסק שלך
5 דרכים בהן משלוח מהיום-להיום יכול להגדיל את המכירות של העסק שלך
בעולם שבו כולם רוצים הכל להיום, משלוח מהיום-להיום הפך לכלי עסקי חיוני. רשת KSP, אשר נעזרת בשירותי GetPackage בכדי לשלוח את מוצריה מהיום- להיום, הוכיחה כבר ששירות משלוחים מהיום-להיום משפר, לא רק את שביעות רצון הלקוחות, אלא ממש מביא לעלייה משמעותית במכירות
עם צמיחתן של פלטפורמות המשלוחים הדיגיטליות, יותר ויותר עסקים, גדולים וקטנים, מתחילים להשתמש בשירות משלוחים מהיום-להיום. גם אם אין להם חנות איקומרס, אפילו אם זה רק כדי לאסוף צ'ק או לשלוח חשבוניות לרואה החשבון, כולם מתחילים להבין את הפוטנציאל. בדקנו עם יזמים ומומחי שיווק כיצד משלוחים מהיום-להיום יכולים להשפיע על העסק, מה שגילינו הבהיר לנו למה KSP הפכה להיות כח עולה באיקומרס הישראלי.
5 דרכים בהן משלוח מהיום-להיום יכול להגדיל את המכירות של העסק שלך:
1. הפיכת הלקוחות למרוצים וחוזרים
לקוחות אשר מקבלים את המוצרים שלהם במהירות ובקלות יהיו מרוצים יותר מהשירות של העסק שלך. בין אם מדובר במוצר ובין אם מדובר בשירות, ככל שטווח הזמן בין הרכישה ובין קבלת המוצר/שירות קצר יותר, כך החוויה החיובית של הלקוח גדולה כמו גם תפיסותיו לגבי המותג ממנו רכש. ומכאן, הדרך לרכישה חוזרת, קצרה ובטוחה יותר.
2. הגדלת הפדיון ב כ 30%
שביעות רצון גבוהה מובילה ללקוחות נאמנים יותר, כאלו שירכשו בעצימות גבוהה יותר מהעסק שלך. במחקר שביצעה חברת GetPackage, החברה המובילה בישראל בתחום המשלוחים מהיום-להיום, התגלה כי רוב בעלי עסקים המבצעים שליחויות דיווחו שמעבר למשלוחים מהיום-להיום הגדיל את הפדיון בכ-30%.
3. הגדלת היציבות העסקית
לקוחות אשר מקבלים את המוצרים שלהם במהירות, נוטים להוציא יותר כסף לאורך זמן.
כאן בא לידי ביטוי מדד עסקי שצובר פופולאריות, במיוחד בתקופות של אי יציבות וחוסר ודאות, מדד ה-(LTV (Lifetime Value, ה Lifetime מסמל את משך ההתקשרות של הלקוח עם העסק שלכם, וה Value מסמל את הערך של ההתקשרות הזו. במקרה של לקוחות חוזרים, יש עלייה גם במשך וגם בערך, וככל שיש לעסק שלך יותר לקוחות נאמנים כך הוא יהיה יציב יותר ולאורך זמן.
4. הגדלת נתח השוק של העסק שלך
מעבר למשלוח מהיום-להיום יכול לתת לעסק שלך יתרון תחרותי משמעותי, במיוחד למשיכת לקוחות חדשים. לקוחות רבים יעדיפו לרכוש מעסק אשר מאפשר לקבל את המוצרים באותו היום, על פני עסק המספק את המוצר לאחר יום או ימים ארוכים.
ככל שהעסק שלך מקדים את שאר המתחרים בקטגוריה, כך גובר היתרון היחסי שלך. ככל שהיתרון היחסי שלך משמעותי בעיני הלקוח, כך יגדל נתח השוק שלך על חשבון המתחרים.
5. צמצום היקף ביטולי עסקה
כל עסק סובל מביטולי עסקה, אחוז ביטולי העסקה משתנה בהתאם לקטגוריה העסקית. אבל לא משנה באיזה קטגוריה העסק שלך פועל, ככל שטווח הזמן בין ביצוע העסקה ובין קבלת המוצר/שירות מתקצר, כך יש פחות מקום לביטולי עסקה, פחות זמן להתחרט, ופחות אכזבות שלעיתים לא נובעות מהמוצר או השירות, אלא פשוט מהזמן הממושך והיקר שלקח למוצר שלך להגיע.
התוצאה הישירה היא צמצום היקף הביטולים ושיפור הרווחיות כפועל יוצא. בתי העסק שעברו לספק מוצרים מהיום-להיום מדווחים על היקף מזערי עד כדי לא קיים של ביטולי עסקה.
לסיכום, משלוח מהיום-להיום הוא כלי עסקי רב עוצמה שיכול להוביל לעלייה משמעותית בפדיון וברווחיות, לשיפור שביעות הרצון בעיני הלקוחות וליציבות עסקית לאורך זמן.
"לא בכדי יותר מ- 90 אלף לקוחות רשומים, שכבר שלחו מיליוני חבילות דרכנו, הולכים ומגדילים את היקף המשלוחים מהיום-להיום שלהם. חלקם משתמשים בנו לצרכים שוטפים, עבור אחרים אנחנו פתרון המשלוחים האזורי שלהם, יש עסקים אחרים שמאפשרים ללקוחותיהם לשלוח דרכנו בתוספת תשלום למשלוח, ואפילו יש חברות שירות אשר משתמשות בשליחים שלנו כדי לחסוך את זמן הטכנאי שצריך להביא חלק חילוף או כלי עבודה מהמחסן לאתר העבודה, היזמים הישראלים מוצאים דרכים חכמות לנצל את השירות שלנו כדי להפחית עלויות של ה - Last Mile, וכדי להשיג יתרון תחרותי של שירות או מחיר בקטגוריה בה הם פועלים". כך מסר לנו רם שטיין, מנהל השיווק של GetPackage
פתרון כמו של GetPackage מאפשר לכל עסק להתחיל לשלוח מהיום-להיום בגמישות תפעולית מקסימלית, ללא התחייבות לכמות משלוחים, ללא בנק משלוחים, ללא דמי מנוי ובהרשמה חינם כאן
להצעת מחיר אוטומטית ולהתנסות ישירה במשלוח מהיום-להיום ניתן ללחוץ כאן