השלב הבא במהפיכת הבינה המלאכותית- מה זה סוכני AI אוטונומיים ואיך הם הולכים לשנות לנו את החיים?
השלב הבא במהפיכת הבינה המלאכותית- מה זה סוכני AI אוטונומיים ואיך הם הולכים לשנות לנו את החיים?
אחרי שלמדנו לדבר עם צ'אטבוטים כמו ChatGPT וקלוד מגיע השלב הבא במהפכת הבינה המלאכותית שכולל סוכני AI אוטונומיים שיודעים לקבל החלטות לבד ולבצע משימות מורכבות. מבנקאות ועד ביטוח: האם תם עידן השיחות המתסכלות עם צ'אבוטים, והאם הסוכנים האוטונומיים יגרמו לפיטורים של כולנו
בינה מלאכותית נכנסה השנה בסערה לחיינו. אחרי שלמדנו לדבר עם צ'טבוטים כמו ChatGPT וקלוד ולבקש מהם לנסח עבורנו מיילים או לתכנן את החופשה בחו"ל, מגיע השלב הבא שכולל כבר סוכני AI אוטונומיים. לא עוד צ'אטבוטים פשוטים, אלא סוכני בינה מלאכותית מתוחכמים שיכולים לקבל החלטות לבד, לפעול באופן עצמאי, ולבצע משימות מורכבות.
ומי שמציגה את הפתרון הלוהט בתחום היא סיילספורס (Salesforce) שמשיקה את Agentforce – פלטפורמה שמאפשרת לחברות לבנות סוכני AI אוטונומיים ולהתאים אותם לכל אחת ממחלקות הארגון שלהן.
בניגוד לצ'אטבוטים המסורתיים, סוכנים אלה עושים שימוש ביכולות חשיבה מתקדמות כדי לקבל החלטות ולפעול. ומי כבר עושה בהן שימוש? חברות כמו eToro ,Saks, OpenTable ו-Wiley שכבר היום מרחיבות את היכולות של העובדים שלהן בעזרת הפתרון החדש, ומאפשרות לשפר בדרך זו גם את חוויית הלקוח.
איך נראה שילוב בעבודה של סוכן AI ועובד אנושי, לאילו תעשיות הם הולכים להיכנס, והאם גם אנחנו נוחלף בידי בינה מלאכותית – על השאלות האלה ניסינו לענות בפאנל בהשתתפות רמי סגל, דירקטור בכיר לניהול מוצר בסיילספורס ישראל; הדס אדמון, דירקטורית ניהול מוצר בסיילספורס ישראל; ויוראי בן חיים, דירקטור טכנולוגיות BizOps בחברת eToro.
כדי להבין יותר כיצד בני אדם וסוכני AI יכולים לעבוד יחד - כנסו לכתבה בבלוג של סיילספורס>>