100 אלף ₪ ויש לך תיק השקעות: מהפכת הייעוץ הדיגיטלי של לאומי
100 אלף ₪ ויש לך תיק השקעות: מהפכת הייעוץ הדיגיטלי של לאומי
בשל החשיבות בהנגשה של שירותי ייעוץ איכותיים לקהל רחב יותר של לקוחות, לאומי מרחיב את שירותי הייעוץ בהשקעות ללקוחות נוספים - לקוח עם תיק ני"ע בסך של 100 אלף ₪ ומעלה יכול ליהנות מייעוץ השקעות מקצועי ומותאם אישית, בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים. השלב הבא במהפכת ההשקעות, ייעוץ דיגיטלי מקצה לקצה – משלב ההצטרפות לשירות, דרך בניית התיק ועד המעקב השוטף אחר תיק ההשקעות
בנק לאומי מוביל את עולם ייעוץ ההשקעות אל השלב הבא ומרחיב את שירותי הייעוץ ללקוחות עם תיקים החל מ-100 אלף ₪. כאשר הפיקדון בבנק מציע ריבית אפסית, השקעה בנדל"ן מצריכה סכום התחלתי גבוה במיוחד ושוק ההון רושם תשואות נאות, ישראלים רבים רוצים לעשות את הצעדים הראשונים בשוק ההון ו'לגרום לכסף שלהם לעבוד', על פי הצרכים שלהם ומטרות ההשקעה שהציבו לעצמם. כעת יש להם כלי איכותי לעשות זאת.
כיצד בנוי השירות החדשני המשלב כלים דיגיטליים וייעוץ מותאם אישית? ומהם השירותים שיושקו בקרוב ויהפכו את ההשקעה דרך הבנק לקלה, נוחה ורלוונטית יותר עבור כל אחד?
לאומי מאפשר ללקוחות המיועצים להיחשף להמלצות השקעה בדיגיטל מבלי להתפשר על ייעוץ איכותי הכולל מעקב אחרי המלצות ההשקעה.
היתרון המשמעותי ביותר של המודל הטכנולוגי הייחודי של בנק לאומי, הוא האפשרות להיכנס לשוק ההון ולעולם ההשקעות, מבלי להתפשר על ייעוץ מקצועי של יועצים מומחים.
בעידן הדיגיטלי של ימינו, בו אנחנו מקבלים אינספור שירותים דרך הטלפון הנייד, כולל ניהול חשבון הבנק, תשלום בחנויות ועוד - לאומי מציע כעת ניהול השקעות בסכומים יחסית נמוכים ובתיקים המתאימים לשירות דיגיטלי. עבור מי שהתנהלות דיגיטלית היא עניין טבעי עבורו ומעדיף לקרוא המלצות השקעה בזמנו החופשי על הספה בבית, זו הזדמנות ליהנות מיתרון משמעותי שמספק אפשרות להיכנס לעולם ההשקעות בדרך המתאימה לו.
השירות של לאומי, Leumi Digital Advice (LDA), מאפשר ללקוחות המיועצים המנויים לשירות, לקבל התראות להמלצות לקניה ו/או מכירה של ני"ע ישירות מהאנליסטים של אגף הייעוץ , לביצוע מיידי באופן עצמאי באפליקציה או באתר האינטרנט. העצות מותאמות אישית לכל לקוח ולקוח בהתחשב בהעדפותיו, היחס שלו לסיכון ומצבו הפיננסי. ערוץ תקשורת נוסף אשר הושק ממש בימים אלו הוא 'היועץ שלי', אשר מאפשר משלוח הצעות השקעה מהיועץ האישי ישירות ללקוח לביצוע באפליקציה או בנייד.
בניגוד לגופים הפועלים בשיטת 'שגר ושכח' הכולל המלצה ראשונית ללא מתן ערך מתמשך, היועצים של לאומי ממשיכים לעקוב אחרי המלצות ההשקעה וביצועי התיק ולספק פידבק מתמשך בהתאם למגמות בשוק ולשינויים בצרכי הלקוח.
גופים שונים פועלים ללא פיקוח מתאים, ועשויים להציע השקעות ברמת סיכון לא מתאימה
שירות הייעוץ של לאומי, אשר הפך כעת לזמין עבור הקהל הרחב, מוצע על רקע סביבה מאתגרת בעולם ההשקעות - גופים שאינם בנקים, שאינם פועלים במסגרת הרגולציה הרלוונטית לייעוץ בהשקעות, נוטים לעתים קרובות להציע ללקוחות מוצרים בעלי תשואות גבוהות מבלי לבחון קודם את מידת התאמת המוצר והסיכונים בו לצורכי הלקוח. התוצאה המצערת היא שמשקיעים רבים שלא עברו תהליך התאמה אישית לצרכים ולא נערך איתם בירור מתאים לגבי רמת הסיכון המתאימה להם, עלולים למצוא את עצמם מושקעים באפיקים מסוכנים יותר ממה שמתאים להם.
לאומי, בנוסף לכך, מציע ללקוחותיו את האפשרות להשאיר את תיק ההשקעות בבנק שמלווה אותם כבר שנים, עם חוויית שירות מעולה וערך מקצועי. השירות המפוקח של לאומי מבטיח ייעוץ, מקצועי, אובייקטיבי, מחויב ללקוח ומנוטרל מניגודי עניינים.
המיקוד היחיד של הבנק הוא טובת הלקוח והערך שהלקוח מקבל, דרך בירור מעמיק, יצירת תמונה פיננסית כוללת והתאמת מבנה התיק ותמהיל ההשקעות לרמת סיכון מתאימה לצרכי הלקוח.
השלב הבא של ייעוץ ההשקעות - הצטרפות און ליין ובירור צרכים דיגיטלי
כחלק מההובלה של לאומי בעולם ייעוץ ההשקעות בעידן הדיגיטלי, הבנק עומד להשיק בקרוב תהליך הצטרפות דיגיטלי, באמצעות ממשק נוח וידידותי. הלקוחות יוכלו לעבור בירור צרכים דיגיטלי, באמצעות שאלון פשוט ואינטואיטיבי, שיסייע להציע ללקוח המלצות השקעה התואמות את צרכיו והעדפותיו של הלקוח.
הצורך של לקוחות לקבל פתרונות השקעה גם לסכומים קטנים יותר ומגמה של האצת השימוש בערוצים הדיגיטליים על רקע המגפה, בייחוד בעולם ההשקעות, לצד החשיבות בהנגשה של שירותי הייעוץ האיכותיים של לאומי לקהל רחב יותר של לקוחות, הביאה את לאומי לבנות מודל ייעוץ השקעות ייחודי וחדשני שיעלה לאוויר ממש בקרוב ומבוסס על היכולות הטכנולוגיות של לאומי.
אריאל כהן, ראש אגף ייעוץ השקעות בבנק לאומי, אומר כי "אנחנו שמחים על הרחבת שירות הייעוץ ללקוחות עם 100 אלף ₪ ומעלה. בשנים האחרונות לאומי משלב כלים דיגיטליים בשירות ייעוץ השקעות על מנת להעניק ללקוחות שירות יעוץ ייחודי, חדשני ונוח. החיבור בין מומחיות היועץ, הידע שלו והקשר האישי שנוצר עם הלקוח לבין הכלים הדיגיטליים שהבנק מעמיד עבורו ועבור הלקוחות, הוא השילוב האופטימלי עבור הלקוחות".
לפרטים נוספים על הכלים הדיגיטליים המתקדמים של לאומי בייעוץ השקעות, היכנסו>>
**שירות ייעוץ בהשקעות יינתן בכפוף לשיקול דעת הבנק ובכפוף לעמידה בקריטריונים הנהוגים בבנק, כפי שיהיו מעת לעת.