סגור

מ-42 ועד 97 אינץ' - ליין הטלוויזיות החדש של LG שכובש את ישראל

הטלוויזיות של ימינו משמשות את כל המשפחה, בכל שעות היום - מגיימינג ועד קולנוע ביתי. הליין החדש מציע מגוון עצום של גדלים: מ-42 אינץ' לחדר השינה ועד למסכי ענק בגודל 97 אינץ' לחוויית קולנוע ביתי, לצד בהירות משופרת ופיצ'רים נוחים במיוחד. איך תתאימו את המסך הבא לצרכים שלכם?

מסכי הטלוויזיה הפכו להרבה יותר מדרך לצרוך חדשות ותוכניות ריאליטי בפריים טיים. בני המשפחה עושים בינג' לסדרה האהובה עליהם בסופ"ש בחדר השינה, מזמינים חברים לצפייה בגמר ליגת האלופות, שוקעים בחוויית גיימינג וגם צופים בתוכניות בישול מכל העולם בזמן הבישול במטבח. על מנת לתת מענה לכל השימושים הפוטנציאליים של מסכי הטלוויזיה, LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית בישראל למוצרי הבידור הביתי, השיקו את ליין ה-OLED EVO החדש ל-2022, אשר כולל מסכים בטווח עצום של גדלים: החל מ-42 אינץ' לחיבור בתור מוניטור באיכות נדירה למחשב, ועד 97 אינץ' לחוויה קולנועית בסלון. LG, שהיתה פורצת דרך עם השקת טכנולוגיית ה-OLED לפני 9 שנים, ממשיכה להוביל את השוק ומשמשת כיצרנית היחידה בעולם של פאנלים בטכנולוגיית OLED.
מה הכי חשוב לקחת בחשבון בבחירת המסך הבא שלכם? ומה הופך את הליין החדש של דגמי ה-OLED למסכים הכי מתאימים לצרכנים של ימינו?
3 צפייה בגלריה
הליין החדש של דגמי ה-OLED
הליין החדש של דגמי ה-OLED
הליין החדש של דגמי ה-OLED
(יח"צ LG)
בחושך ובאור, בבוקר ואל תוך הלילה - בהירות המסך היא אחד הדברים החשובים ביותר כיום
בעקבות ההתפתחות של מסך הטלוויזיה למגוון שימושים בשנים האחרונות, חשוב לבחור במסך עם בהירות גבוהה, אשר מאפשר צפייה נוחה בשעות היום כאשר קרני השמש משתקפות במסך וגם בשעות הערב והלילה, כאשר תנאי התאורה לא תמיד אופטימליים.
איך תוכלו לשדרג את רמת הבהירות במסך שלכם? דגמי LG החדשים מביאים את טכנולוגיית OLED Evo החדשה לסדרת C הפופולארית - באמצעות שילוב האלגוריתם של מעבד ה-AI החדש של החברה, ה-a9 דור 5, ופאנל ה-OLED הכולל מיליוני פיקסלים המפיצים אור באופן עצמאי, מתקבלת בהירות שלא נראתה כמותה במסכי OLED, מבלי להתפשר על הדיוק והחדות של הצבעים. תכונת ה-Brightness Booster הנמצאת בדגמים של 2022 משפרת את הבהירות ב-20% עד 30% נוספים לעומת הדגמים הקודמים.
איך שומרים על בריאות העיניים למרות העלייה בצפייה ובשימוש במסך?
עוד מרכיב חשוב בכל הנוגע למסכים נכון להרגלי הצריכה של ימינו, הוא שמירה על בריאות העיניים בזמן הצפייה או השימוש במסך. כאשר כולנו נמצאים מול המסכים במשך שעות רבות – בין אם מדובר בגיימינג, צפייה בטלוויזיה או עבודה מהבית, אנחנו עשויים להיפגע בעקבות האור הכחול הנפלט מהטלוויזיה, הבהוב התצוגה וסנוור המשתקף מהפאנל.
גם בתחום החשוב הזה, ל-LG יש בשורה חדשה: הדגמים החדשנים בטכנולוגיית OLED Evo פולטים אור כחול ברמה נמוכה ב-50% ממסכי LED סטנדרטיים. ענקית המסכים אף היתה הראשונה שעמדה בתקן פליטת האור הכחול של EyeSafe, ארגון תקני הבריאות האמריקאי.
מה בנוגע להבהוב וסנוור? כל מכשירי ה-OLED מבית LG כוללים תו תקן המגדיר אותם 'חופשיים מהבהוב' ו'ללא סנוור' מטעם מכוני בדיקה בינלאומיים מובילים.
הגיימינג תופס תאוצה - כך תדאגו לזמן תגובה ללא תחרות והגדרות בזמן אמת
יחד עם הילדים, אחרי שהילדים הלכו לישון או לפני שיש לכם משפחה - גיימינג הפך לשימוש נפוץ (ומהנה!) במסכי טלוויזיה בעשור האחרון, עם התפתחות הקונסולות הפופולאריות והתאמת המשחקים לחוויה מול מסך גדול ואיכותי.
הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לגיימינג הם זמן תגובה נמוך ככל האפשר, סנכרון מושלם בין הטלוויזיה לקונסולה והתאמה לכל התקנים הנדרשים.
דגמי OLED של LG לוקחים את הדרישות לחוויית גיימינג ומשדרגים אותן - אחרי שהיו הראשונים לתמוך בתקן NVIDIA G-Sync ולאפשר משחקי 8K עם כרטיסים גרפיים מסדרת NVIDIA GeForce RTX 30, הדגמים החדשים מציעים שדרוגים כמו ממשק גיימרים ייחודי – Game Dashboard המאפשר גישה בזמן אמת לכל הגדרות המשחק וכן הגדרות ספציפיות לז'אנרים שונים של משחקים כגון FPS, RPG, RTS ומצב משחקי ספורט חדש אשר הופך את חוויית המשחק לריאליסטית יותר באמצעות התאמת פי'צרים ייחודיים לכל ז'אנר של משחק
כאשר משלבים את החידושים האלו עם זמן תגובה של אלפית שנייה, תדירות תצוגה של 120 הרץ ויציאות HDMI 2.1, LG צפויה להמשיך להיות הבחירה המועדפת על הגיימרים הישראלים.
3 צפייה בגלריה
טלוויזיית LG OLED
טלוויזיית LG OLED
טלוויזיית LG OLED
(יח"צ LG)
רוצים ליצור אווירה נעימה בבית? כך תוכלו להפוך את המסך לשעון, יצירת אמנות או נגן מוזיקה בלחיצת כפתור
מסכי הטלוויזיה החכמים של היום מגיעים עם הרבה יותר מיכולות תצוגה ומעבד עוצמתי. מערכות ההפעלה של המסכים מציעות נגישות למגוון עצום של תכנים, שימושים ופונקציות חדשות ונוחות. אחד מהשדרוגים החדשים של מערכת הפעלה המוכרת של LG, webOS, הוא מצב Always Ready, שמאפשר בלחיצת כפתור להפוך את המסך לקנבס דיגיטלי להצגת יצירות אמנות, תצוגת שעון או השמעת מוזיקה כאשר בני הבית לא צופים בטלוויזיה.
עוד שדרוגים שתוכלו למצוא בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה: שיתוף מסך מחדר לחדר, תצוגת תמונה משני מקורות שונים זה לצד זה וחיבור מחשב שולחני מרחוק להצגה קלה ומהירה על גבי הטלוויזיה דרך מסך הבית או הדשבורד.
הרבה יותר ממכשיר חשמלי - המסכים היוקרתיים הופכים לפריט עיצובי מהמם בחלל הבית
כפי שמכשירי החשמל במטבח הפכו להיות חלק מהסגנון העיצובי, כך גם הטלוויזיות, שהפכו להיות דקות יותר ומעוצבות יותר עם השנים. LG הופכת את המסך ל-piece עיצובי לכל דבר עם דגם ART90, מסך פרימיום עם עיצוב שטרם נראה כמותו: מסגרת מתכת אשר יכולה להישען או להיתלות על הקיר עם רמקול יוקרתי שעולה ויורד בלחיצת כפתור ומכסה את עד שלושה רבעים מהמסך לתצוגת שורה. מדובר ביצירת אמנות של ממש, בחלל הסלון. אופציית Line View (תצוגת שורה) מאפשרת לראות רק חלק מהמסך בזמן האזנה למוזיקה, למשל, מה שהופך את הטלוויזיה לחלק מחוויית אירוח ומהאווירה הכללית בבית.
אל העיצוב הייחודי מצטרפת החומרה העוצמתית של סדרת ה-C2 ומערכת אודיו מובנית עם 4.2 ערוצים ועוצמה של 80W.
הצרכנים של היום שמים דגש על קיימות ברכישה של כל מוצר - משקית בסופר ועד מסך טלוויזיה
עוד היבט שהפך להיות גורם משמעותי בתכנון ובפיתוח מצד היצרנים מצד אחד ובהעדפות הצרכנים מצד שני, הוא נושא הקיימות. המודעות לאתגרים הסביבתיים קיימת אצל כל הגורמים במשוואה והופכת לחלק חשוב מאוד גם בעולם הטלוויזיות.
מסכי ה-OLED של LG מתחילים מנקודת מוצא סביבתית יותר, בעקבות השימוש בטכנולוגיה ללא תאורה אחורית, מה שמפחית את השימוש ברכיבים כימיים ומאפשר ניצול יעיל יותר של אנרגיה.
החידושים של ליין ה-OLED Evo ל-2022 כוללים שימוש מסיבי יותר בסיבים אל-מתכתיים המאפשרים הפחתת משקל משמעותית (המסכים מסדרת C קלים בקרוב ל-50% לעומת הדור הקודם), מה שמוביל לפחות פליטות פחמן בזמן ההובלה.
אריזות המסכים כוללות רכיבים מינימליים למשלוח בטוח והן עשויות מקרטון ניתן למחזור ושקית מתכלה עבור השלט הרחוק.
3 צפייה בגלריה
טלוויזיית  LG OLED
טלוויזיית  LG OLED
טלוויזיית LG OLED
(יח"צ LG)
רגע לפני שבוחרים מסך - אל תשכחו אחריות ואמינות בשירות
מסך טלוויזיה אמור ללוות אתכם אל העתיד, ולכן חשוב לדעת שאתם בוחרים במסך עם אחריות מלאה ושירות אמין. מסכי הטלוויזיה של LG מגיעים בתור סטנדרט עם 3 שנות אחריות מלאה הכוללת תמיכה ושירות של קבוצת ח.י., היבואנית הרשמית.
מסכי ה-G2 ו-Z2 מציעים לראשונה 5 שנים אחריות על הפאנל, מה שמבטיח לכם שקט נפשי ואפשרות ליהנות מהמסך שלכם למשך שנים.
*בשיתוף LG וקבוצת ח.י.