סגור
CORPORATE.890/100

בשורה לצעירים: דומינו'ס פיצה תאפשר לעובדיה לקבל את המשכורת כבר במהלך החודש

רשת הפיצריות המובילה בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי Payro במסגרתו תאפשר לעובדיה למשוך את שכרם מתי שירצו במהלך החודש, עד 2,000 ₪ בחודש או עד 30% משכרם

צעירים רבים, לפני או אחרי השירות הצבאי מחפשים דרכים מהירות ונגישות להרוויח כסף שישמש אותם עבור טיולים, בילויים וצבירת חוויות. דומינו'ס פיצה, שמרבית עובדיה נמצאים בשנות ה-20 לחייהם, יוצאת במהלך מיוחד בדיוק בשבילם. בקרוב יזכו אלפי עובדי החברה בישראל להטבה ייחודית שתאפשר להם לקבל חלק משכרם בכל זמן שירצו במהלך החודש, עם הגבלה של עד 2,000 ₪ או 30% משכרם (הנמוך שביניהם).
דומינו'ס מצטרפת לשורת חברות בישראל המנחילות פתרון חדשני, אשר מאחוריו עומד הסטארט אפ הישראלי Payro שמביא לארץ את בשורת המשכורות הגמישות. שיטת התשלום שהפכה לפופולרית במיוחד ברחבי העולם מאפשרת למיליוני בני אדם לקבל את שכרם לפני סוף החודש, ועל פי התחזיות, מצב זה יהפוך לסטנדרט עולמי עד שנת 2030. החברה מעניקה לעובדים אפשרות לקבל את שכרם ברגע הצורך, בלי לחכות לתאריך תשלום קבוע. זאת לצד מעטפת מלאה לרווחה כלכלית הכוללת כלים טכנולוגים לחינוך פיננסי שיעזור לכם להשיג את כל מטרותיהם.
באמצעות הפלטפורמה של Payro, דומינו'ס הופכת להיות הראשונה בתחומה אשר מעניקה לעובדיה הטבה כה משמעותית. באמצעות המודל החדש תאפשר דומינו'ס לעובדיה רווחה פיננסית הכוללת כלים טכנולוגים לחינוך פיננסי וכלים לניהול תקציב כלכלי, המתאימים מאוד לקהל עובדיה הצעיר. הטמעת הפלטפורמה של פיירו מספקת יתרון משמעותי לדומינו'ס מול מתחריה, ובכך מגדילה את אחוזי הגיוס ומשמרת את עובדיה.
2 צפייה בגלריה
אריאל יעקב, מייסד ומנכ"ל Payro
אריאל יעקב, מייסד ומנכ"ל Payro
אריאל יעקב, מייסד ומנכ"ל Payro
(צילום: אדוה דרור)
אריאל יעקב, מייסד ומנכ"ל Payro: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם דומינוס פיצה, ורואים בה תחילתה של מגמה רחבה יותר שתאפשר לעובדים רבים בישראל לקבל גישה גמישה יותר למשכורת שלהם. שיטת התשלום הגמישה צוברת תאוצה ברחבי העולם, ואנו גאים להביא אותה לישראל ולסייע לעובדים להתנהל בצורה כלכלית נוחה וטובה יותר, שתסייע בשיפור איכות חייהם."
2 צפייה בגלריה
אתי פוסלניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש, דומינו'ס פיצה
אתי פוסלניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש, דומינו'ס פיצה
אתי פוסלניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש, דומינו'ס פיצה
(צילום פרטי)
אתי פוסלניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש, דומינו'ס פיצה: "רווחת עובדינו היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית שלנו ואנו פועלים בערוצים שונים ומגוונים במטרה להתחבר לצרכי היום יום שלהם/ן ולספק מענה מדויק. השת"פ מול פיירו מספק לנו כלי יצירתי, חדשני, המשתלב היטב במעטפת הרווחה הכוללת שאנו מעניקים לעובדינו, כלי שיאפשר להם בקלות רבה יותר לצבור חוויות, כאן ועכשיו. אנו מאמינים כי פעולה זו, לצד פעולות נוספות, תסייע לחיזוק המחוברות החברתית והעסקית של העובדים והחברה".